Iedereen met een weekje erbij gefeliciteerd! Mamaatjevan4 beterschap! Ingrid welkom. Als ik al die verhalen zo lees, heb ik echt niks te klagen over mijn lief. Hoe is zoooo lief, doet echt alles voor me. Soms overdrijft hij het behoorlijk, maar ik vind het wel heel schattig . Corina wat naar dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Hier ook wel slecht geslapen, kan mijn plekje gewoon niet vinden met die buik. Wordt er gek van! Dolphin wat fijn dat het zo goed was bij de VK! Buddy sterkte met al die drukte! Probeer je rust te pakken zodra je de kans hebt. Hebben jullie trouwens ook zo'n last van boeren laten? Ik heb dat mijn hele zwangerschap al, dat was ook hoe ik er achter kwam dat ik zwanger was. Vanochtend heb ik er ook weer zo'n last van, moet gewoon achter elkar boeren laten heeeel charmant!
hahahah heeeel sexy buddy! zou het wel willen zien. ik boer wel een stuk meer dan normaal, maar niet extreem ofzo ik probeer idd zoveel mogelijk rust te pakken. al is het maar door vroeg naar bed te gaan en laat weer op te staan
Hihi geloof me dat wil je niet zien! Normaal boer ik echt bijna niet, tenzij ik koolzuur op heb ofzo. Nu word ik boerend wakker . Net trouwens ook weer overgegeven, word er zoooo moe van!
Ja op zich weet ik goed wat ik wel en niet moet doen om het goed te laten gaan, maar denk dat het komt doordat ik zo'n slechte nacht heb gehad. Als ik niet utgerust ben gaat het mis.
he nee alweer overgegeven? hoe kan dat toch? je kunt er idd spul tegen krijgen dacht ik... misschien het proberen waard?
hoi hoi @cristel1986 ik hoop niet dat je kleintje besluit om erg te vroeg te komen ik zal lief zijn hij/zij mag over 14 weken komen dan ben je 37 weken dus dan mag het eerder niet hoor moeten streng blijven @kwebbel gefeliciteerd met je goede echo en weer een verrasing erbij blijf er verbaasd van kijken dat jullie zooo geduldig zijn hahaha @ingrid77 welkom bij de aprilmama's en uitgerekend om mijn zusje haar verjaardag wat leuk hoop dat je een goede apk heb vandaag en niet al te veel zorgen maken @angel4life wij hebben niet toevallig dezelfde partner he die van mij heeft dat namelijk ook al een paar keer geflikt met die american filet @corina gefeliciteerd jeetje 25 weken schiet op he dames, en ook hier net als jij elk uur wakker ongelooflijk moe had eigenlijk gehoopt dat het vandaag beter zou gaan maar nope heb echt nog steeds de griep te pakken niet leuk @oomisscoo oooo ik kan ook niet meer lang achter elkaar zitten of liggen of staan raak helemaal geiriteerd van mezelf niets zit ook lekker alles zit te strak vooral savonds haha liefst heb ik helemaal niets aan maar ja kan je ook niet maken he hijer nog steeds hetzelfde weinig slapen veel wakker denk dat het vermoeiender is om tig keer wakker te worden denk dat ik gewoon beter wakker kan blijven zie er toch wel als een zombie uit en tja over die mannen kan ik niet meepraten moet eerlijk bekennen dat mijn man echt alles doet en goed ook en ook nog zonder te zeuren hij geeft zelf heeel eerlijk toe dat een bevalling toch niet voor hem weggelegd zal zijn en zo een zwangerschap al helemaaaaaal niet nou ga dan nu eindelijk de kerstboom kopen die we woensdag al zouden kopen hoop dat het er vandaag wel van komt ben zoooo moe groetjes nathalie
hahahaha in je blote kont gaan zitten is ook niet altijd ideaal hoor mamaatjevan4 beetje koud nu ook. net weer wat goed nieuws! mijn vader heeft een goede kennissenkring hij heeft iemand bereidt gevonden om de vloerbedekking in de slaapkamer te gaan leggen (een profi meneer )
Alle zieken, Beterschap. Ik heb vannacht ook slecht geslapen. Steeds aan het draaien en doen, had het idee dat mijn bescheiden buikje ineens reusachtig was. Mamatje: Vervelend he zo'n man, maar aan de andere kant, ze bedoelen het goed met de filet american. Ik kreeg vanmorgen de schrik van mijn leven Kom uit bed, halfdood de woonkamer ingelopen, zie ik de hele vloer bezaaid liggen met stukjes slinger... Ik kon wel huilen, want dat was de 3e keer deze week al. Hond heeft alle kerstslingers kapotgetrokken Dus daar stond ik weer eens te stofzuigen... Hoop dat de rest van de dag beter gaat want ben doodmoe... Liefs
Wat fijn joh, dat ze je komen helpen daarmee. Mijn ventje doet het hier altijd, maar is ook prima, heeft ie vroeger gedaan als werk dus ja... Brrr, blote kont? Krijg het al koud als ik eraan denk.
aaaaah das niet lief van die hond van jou! ik werd vanmorgen wakker van stukjes in mn bed.. had de hond weer een wc rol te pakken gehad en kapot gescheurd op ons voeteneind! pffff
oh ja dat is ook leuk Ik heb hier alles van papier en spul al zo hoog mogelijk staan zodat hij er niet bij kan, want dat vind de onze ook geweldig.
heb ondertussen hulp voor alles. behalve het sjouwwerk maar ook dat komt goed. vriendinnen helpen me met het kaalhalen van de woning, heb een laminaatlegger, een loodgieter, een vloerbedekkinglegger en paps is vroeger schilder/behanger geweest.
Zo toe maar... Heb je goed geregeld dan, ik moest hier alles zelf doen, al was er niet veel te doen gelukkig. moest alleen vloer in de slaapkamer (vloerbedekking gedaan) en laminaat in de babykamer... En dan straks ff nieuw stukje vloerbedekking in de gang. Sjouwen kunnen je vriend en vader wel, en de andere mannen. Jij mag het niet, goed excuss.
Heb ik 1x geprobeerd, heb de hele nacht een concert bij kunnen wonen. En dag later boze buren, dus niet voor herhaling vatbaar
dat staat gelijk aan een hyperactief beest dat kan grommen als een rotweiler en keffen als een klein schoothondje hahahahaha maar wel ontzettend lief. en over dat sjouwen, mn vader kan dat niet vanwege zn rug en mn vriend zit nog te wachten op een oproep voor een operatie aan zn knie... nu kan et nog maar na de operatie kan het niet meer. hoop voor hem dat die oproep heel snel komt maar ik hoop voor ons, dat het nog ff duurt!