Ooo, nou die van mij weet dondersgoed dat hij de kleine niet kan 'raken'. Dat is hem vaak genoeg door vrienden verteld, "het kan gewoon hoor!"
hahahahahahah de baby pijn doen mijn partner zegt dan altijd gewoon van ach als et niet meer zo goed kan, kan et toch ook nog aan de andere kant? hij heeft er zelfs een benaming voor
Ja ik heb ook al vaker gezegd dat hij de baby geen pijn kan doen.. Maar ja.. Ik heb geen behoefte, en hij wil blijkbaar ook niet... Komt wel weer.. Ik ga zondag naar de 3js.. 3 heerlijke mannen die geweldige muziek maken.. En nog ontzettend lief zijn...
tis niet dat corné ze.rt hoor, maar hij heeft t er wel telkens over... eerst zat ik nat..rlijk met mn r.g en schoot t al nie op..en n. is er gewoon geen behoefte..... Maar ja, die tijd komt wel weer! Al weet ik wel van bij Esmee dat t na de bevalling ook wel even d..rde voor ik er weer zin in had!
Buddy ik ga wel ff bellen voor iets, want ik word er zo moe van! Angel wat balen van die kerstslingers! Blijft lastig met huisdieren! Ingrid fijn dat alles goed was bij je controle! Hihi blij te horen dat ik niet de enige ben die zo loopt te boeren, ik geef ook de kleine maar de schuld . Simone, hier ook niet heel veel zin. Vind het ook niet heel prettig nu, dus dan verwen ik hem maar af en toe. Vind het anders ook zo sneu!
Hier ook een die weinig zin heeft In het begin hebben we het misschien 2 x gedaan, maar voelde voor mijn niet prettig. En nu mijn buik zo groeit, vind hij het eng. Mis het niet ook eigenlijk, gewoon lekker dicht tegen hem aankruipen vind ik ook al fijn!
hey dames.. ben ook weer wakker.. over mannen en huishouden doen.. ja hij wil het wel maar ik wil niet dat ie het doet.. ik ben nogal precies en asl iets nu op de verkeerde plek staat ben ik nogal geirriteerd ik do ehet liever zelf.. hahah.. erg he.. en de as daar moet ie al helemaal niet aankomen hoewle ik een ontzettende hekel heb aan strijken.. over het intiem zijn.. ja hij wil wel.. het is niet zo dat ik bang ben ofzo maar soms doet mn buik gewoon pijn dan hoeft het voor mij niet en dat snapt ie ook wel gelukkig maar ja er zijn andere manieren he ik heb vannacht redelijk geslapen.. eindelijk maarja wel ijn aan mn nek nu oh en mamaatje van4 ja ik wil idd ook niet dat de baby veel eerder komt doe daarom ook rustig aan weet soms alleen niet wat ik er van moet denken die rare krampjes wat eten jullie vandaag
Cristel jou kleine loopt toch qua groei ook 2 weken voor? Zou het niet kunnen dat je eigenlijk al iets verder bent? Misschien dat je daardoor het gevoel hebt dat hij eerder gaat komen?
nee ik weet precies wanneer mijn conceptie is geweest... eerder kan niet want heb ook maar een cyclus van 25 dagen en dag 9 heb ik meestal de eisprong.. anders zou het bij mn ongi moeten zijn geweest .... maar ja we zien wel.. gewoon rustiger aan doen. de bbay ligt wel laag zei de gyn dus misschien dt het daar van komt
Ah vandaar, nee dan kan je er moeilijk naast zitten. Goed naar je lichaam luisteren in ieder geval en rustig aan doen inderdaad. Nou girls, wat eten jullie vanavond?
ik denk kip met nog iets wat weet ik niet hahahha.. en idd doe ook gewoon lekker rustig aan.. ben blij asl ik de 32 weken voorbij ben... maa rmoet nog 7 weken wachten daarvoor hahah
hahahhaha.... nou waar zal ik beginnen.. ik heb 3 manden was weg te strijken ik moet het bed nog op maken moet eigenlijk de lakens wassen maar dat doe ik liever maandag of morgen ofzo.. dan nog de afwas doen van gister avond.. stofzuigen en heb nog wat dozen uit te pakken.. mn boodschappen lijstje maken.. en natuurlijk wil cailynn ook aandacht het liefst de hele dag door..
Cristel jij hoef jezelf idd nie te vervelen zeg! Ik ga lekker mn gemak ho.den vanaaf... mn meisie is nog steeds ziekjes en wil alleen maar bij me hangen. d,s hier wordt geen aktie ondernomen vanaaf Zitten samen naar nick jr te kijken
ooh leuk nick jr... ja wij hebben geen kabel tv nu.. nou ja dvds erin dan mar he... maarja word wle gek van elmo nu
Er is zo'n "tekenfilmpje"wat heet :Wonderdieren.... t liedje blijft de hele dag in je hoofd hangen Wonderteam wonderteam .w h.lp in nood we zijn alweer op weg in onze snelle boot we zijn niet sterk en we zijn niet groot maar met zn 3en betr dan de middenmoot..... echt zo'n vrolijk klinkend melodietje is dat... Maar zegt j.llie nix zeker?