even 1 berichtje voordat ik ga.. ik ken het wel simone hier heet dat wonderpets.. dat liedje blijf je dan de heledag zingen.. is een schildpad een hamster ofzo en een eend
ja dat klopt! haha erg le.k vind ik om naar te kijken... de telefoon gaat over, wie, wie zo. dat zijn. Tis vast een diertje met problemen......
hoi hoi @coomisscoo wat goed en hopenlijk natuurlijk ook wel voor een leuk vriendenprijsje, en ja inderdaad beetje koud voor blote billen en dat niet alleen denk dat ik mijn lieve buren dat plezier niet wil doen @angel4life inderdaad leuk he zulke mannen vooral als ze weten dat je het zoooooooo lekker vind en dan vooral zelf opeten das nog het ergste hahah @simone79 haha dat zullen we ff dat ken ik maar al te goed maar zoals ze het zeggen he de aanhouder wint hahha ik dus heb er totaaaaal geen behoefte aan dus niet doen dan, en nee gelukkig komt dat liedje me niet bekend voor maar ik kan er ook wel een aantal opnoemen hoor megamindy bevoorbeeld die verliefd is op toby pfffffff @cristel1986 tja dat van die pijnlijke buiken heb ik ook een aantal keren gehad de eerste keer schrok ik me rot dacht dat het weeen waren maar gelukkig niets aan de hand "gewoon" beetje pijnlijke harde buiken nou meiden ondanks dat ik me echt als een zoutzak voelde hebben we vandaag toch een kerstboom gehaald gezellieeeee dus die gaan we nu even versieren met de kids o en vandaag eten we gefrituurde kip met stokbrood en kruidenboter had ik zin in hahaha groetjes nathalie
ja zo gaat dat idd simone.. nou net even met mn meisje gespeeld maar mevrouw wilde weer een dvd ziennou ja nog 1tje dan.. die is een beetje verslaafd aan tv kijken die van mij.. kijk je ook welles dora dan simone? en de backyardigans? nathalie stokbrood met kruiden boter klinkt errug lekker.. morgen weer booodschappen doen dus dan zal ik het inslaan
we moeten nou die 700ste pagina wel halen toch? ik voel me vandaag niet helemaal leke rkom ik nu achter...
Die 700 pagina's moeten gehaald kunnen worden vandaag... Wij hebben vandaag bruine bonen met vruchtjes en spekblokjes gegeten.. De meeste mensen lijkt het helemaal niets, maar wij vinden het erg lekker... Vanavond eigenlijk ook niets boeiends op tv zag ik wel weer.. Kijk wel wat ik ga doen... Heb ook geen zin om de hele avond mijn laptop aan te houden.. Staat bij jullie de kerstboom al?
hier staat ie allang.. sinds we verhuist zijn gelijk,.. en bruine bonen worden hier heeeeeel veel gegeten in verschillende varieaties maar ja dat is mexicaans he..
Ja dora is esmee dr favo, kijk maar op dr site! En idd backyardigans, diego, peppa big, miss spider, maanman jim, pieter post... allemaal van die st.kjes van nick jr! Er is er 1 waar ik me verschrikkelijk aan irriteer: Bl.es Cl.es! grrrrrrrrr wat een irritant ventje die Steve.... haha
Hier geen kerstboom, heb er gen plek voor. Wel kerstversiering hoor, en een iniminie boompje voor esmee! Br.ine bonen vinden wij ook lekker....heb t vroeger leren eten van mn opa en oma en die doen er........... ja daar komt hij.............. stroop op! En dat is me lekker! haha Niemand kan zich daer een voorstelling bij doen en lachen me altijd .it. Maar man lief vind het ook erg lekker!
ooh blues clues ja dat ventje is super irritant... ik kan daar gewoon echt zooo geirriteerd door raken... ik eet vanmiddag bruine bonen met tortillas