April 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Corina, Jul 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

Apr 13, 2007
    768
    0
    0
    stein
    goeiemorgen allemaal

moet zo weer werken
    eindelijk de laatste dag en dan heb ik vrij
    ben erg moe de hele week druk geweest

heb 17december de echo
    ben zo benieuwd wat het is
    zal het jullie vertellen
    als ze iets kunnen zien natuurlijk.

ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen want ben net weer wakker
    en moet zo werken
    lees het binnekort weer
    groetjes samantha

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Goeiemiddag allemaal!

4catsandagirl mooie echo zeg, de mijn zijn zo vaag!

Niet zo veel plannen dit weekend, heb ik de energie ook niet voor. Zo ff stad in voor een cadeautje voor een vriendin en dan vanavond verjaardag.

Oja ennnnnn......:whistle: :({|= :whistle: :({|= 24 weken :whistle: :({|= :whistle: :({|= !!!!!!!!!!!!

3. Heej dames, ben ik weer...
    Het is r.stig vandaag hier.
    Ik heb vanochtend gewerkt.
    En heb n. eindelijk weekend!

Maar gezellig weekend wordt t nie denk, zijn er n. al 2 ziek hier.....corne ook al.
    pfffff heb ik weer;)

Kan aan de slag hier dan zometeen, moeten toch boodschappen enzo gedaan worden....

4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    wow ladi gefeliciteerd met je 24 weken!

ik heb net iets heel bijzonders meegemaakt,

ik zit te eten met mijn vriend op de bank (in pyama :) mag wel he op zondag)

voel ik opeens een keiharde schop, echt anders dan normaal, dus doe mn shirt omhoog, zien mijn vriend en ik tot 5 keer toe gewoon een heel voetje in mn buik :D kon bijna de teentjes tellen zo duidelijk was het. ben er nog helemaal stil van, was zo apart....was ook heel h oog in mijn buik, dus denk dat ze der eigen lekker aan het uitstrekken was :D

wow wat een gaaf moment zeg...

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Oh sab wat gaaf! Dat lijkt me echt geweldig! Bijzonder hoor!

Enne op zaterdag mag je ook best nog lekker in je pyama hangen :D.

6. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hihi ben ook zoooo suf :oops: voelt echt als zondag, maar dat heeft vast met die pyama te maken :)

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hey meiden

4catsandagirl prachtige duidelijk echo zeg leuk hoor ben altijd nieuwsgierig naar andere echos blijf het een wonder vinden dat we gewoon naar ons kleintje kunnen kijken terwijl hij/zij nog in je buik zit

ladi gefeliciteerd met je weekje erbij ongelooflijk snel ;)

sab85 woooooow dat is echt supergaaf maar uhm is het bij jou al zondag dan bij mij nog zaterdag hoor :) :)

hier vanacht iets beter geslapen en dat merk ik wel voel me iets beter dus vandaag ga ik oliebollen bakken heb er zooo een zin in maar om ze zo te kopen vind ik ongelooflijk duur dus ga ik ze lekker zelf bakken

groetjes nathalie ;)

8. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    sinds ik niet meer werk is het voor mij iedere dag zondag :)

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    Hier nog zo'n een.. :)

10. Wow sab, wat gaaf zeg!

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    goeie morgen ....

nou een rot nacht gehad zeg was kei duizelig krampen telken maar de kleine was goed druk ik weet ook niet hoe het komt :(

ooh en gister lig ik op bed en ik weet niet wat de beeb deed mar je hoorde gewoon dat ie ergens tegen aan schopte of sloeg van buiten af zeg maar mn man hoorde het ook en het deed me toch zeer dat heb ik met cailynn niet gehad hebben julie dat welles gehad ?

en sab wat leuk das je zag het voetje... echt heeeel apart... nou ik dek soms ook welles dat het zondag is hoor :p

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh en simone sterket met 2 zieken.. nu is het beter dta jij ook niet ziek wordt... hopelijk is het snel over bij jullie

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ben weer ff de kluts kwijt.
    buddy gefeli met de 24 weken.
    sab wat ontzettend gaaf!

ik heb groot nieuws!
    heb een positiebroek besteld bij de hennes, vandaag binnengekregen...en....
    hij zit als gegoten!
    GEWELDIG

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat is het stil hier.. cynthia gefeliciteerd met je nieuwe broek :p

ik heb een vraag staan bij zwangeschap kunne jullie even kijken ik maak me een beetje zorgen.. hebben jullie dit ook ?

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    het is stil aan de overkant ;)

16. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ik ben er :D ik ga even kijiken

17. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ik weet niet hoor buddy wat het is ik heb ook wel steekjes enzo maar niet zo heftig als jij omschrijft...heb je de gyn al gebeld? zou het wel doen hoor, misschien kan je even op extra controle komen.

zou er niet mee blijven lopen , zeker niet als het steeds terug blijft komen.

18. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ga nu eten ;) ben er vanavond weer. tis trouwens eng rustig vandaag, is maar 1 pagina bij ofzo :(

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi meiden

nou das niet echt veel bijgeklept en dat voor een zondag :) :) (grapje)

ik heb vandaag ook niet echt veel gedaan heb oliebollen gebakken omdat ik daar zo een zin in had en er nu 5 opgegeten :oops: en nu heb ik het heeeeeeeeel erg zuur geweldig, moet eerlijk zeggen dat ik me iets beter voel dus denk dat ik vanacht wel lekker zal slapen (hoop ik)

@cristel ik heb je vraag bekeken maar ik weet ook even geen antwoord heb soms ook van die pijnlijke steken maar niet zo vaak als bij jou

@oomisscoo gefeliciteerd met je nieuwe broek fijn dat hij zo lekker zit is toch best belangrijk om lekker zittende kleding te dragen

@simone beterschap met de zieke daar en inderdaad niet ook zelf ziek worden geloof me is geen pretje

iedereen met een weekje extra gefeliciteerd ik morgen ook vind het zo snel gaan geloof me of niet maar ik kijk echt uit naar me bevalling alleen het idee al dat het eindelijk thuis mag gebeuren maakt me al vrolijk heb er echt zin in

nou meiden fijne avond tot morgen

groetjes nathalie ;)

20. Niet meer actief

Ik ben er ook nog ff
    Sorry heb niet alles nagelezen, waren iets van 10 pagina's dus dat doe ik morgen wel even.

Was in zo'n gekke bui dat ik alvast babykaartjes heb besteld...
    Moest gewoon, ineens zo'n drang gewoon.

Verder vandaag hele dag visite gehad, ben echt kapot nu dus kruip zo me bedje in.

Liefs

Share This Page