Ff een vraag over de uitgerekende datum. Is dat bij jullie de datum die je zelf toen hebt berekend van je cyclus. Of van de termijnecho of van de laatste echo? (20 weken) Ben ff benieuwd.
Zo heeft de VK het voor mij berekend en ook de termijnecho gaf het aan, dus daar blijf ik dan maar bij. Als de 20 weken echo iets anders aangeeft, dan bespreek ik dan zeker met mijn VK om te vragen wat ik voor mezelf bij moet houden.
Bij mij is het de dat.m die de vk de 1e keer gaf toen we ok controle gingen @Sab: zit vast helemaal goed met je meisje! maar toch wel lekker om ook ff weer op controle te gaan he!
Dolphin en Simone: thanks. Bij mij is het de datum van de termijnecho. Bij de 20 weken echo zeiden ze 20 april, dat scheelt maar drie dagen. Maar ik vind het wel leuk staan als ik weer drie dagen verder ben. Ik laat het in de lijst en bij de banner gewoon op de 23e staan.
hejhej ben ik ff tussendoor. niet veel te doen hier mijn uitgerekende datum komt van de 1e echo (10 weken en 1 dag) als ik van mn laatste menstruatie uitging was het 5 april, maar dat klopt dus niet
nou liever jij als ik... ik ben blij als straks het babykamertje er staat.. veel plezier en succes morgen !
Ik kan t me voorstellen hoor dat je er zin in hebt! Was ht hier ook maar zover, n. kan ik nog wat doen maar als wij de sle.tel krijgen ho.dt t op denk voor mij.... Want ja dat is rond de tijd dat ik .itgerekend ben onderhand! Ze zeggen dat het al eind maart word voor ons :S Maar volgende week gaan we wel avast weer verder behang kijken enzo...kan t alvast maar in h.is hebben he! Wat voor kle.ren doen j.llie op de babykamer?!
wij hebben een donker rood/bruin vinyl uitgezocht met een iets lichtere tint gordijnen, op de muren komt gewoon beige jullie dan? al wat in gedachten?
Ik heb iets met de kle.ren lime en aq.a bla.w d.s die wil ik er eigenlijk wel in hebben! Maar weer niet TE zeg maar...beetje meer de aankleding mss... Kheb net een nie.we b.ikfoto gemaakt....zal he ff in mn alb.m zetten...echt al flink.....en die rotstriemen van bij Esmee zijn lekker zichtbaar :S
ah ik vind die kleuren ook erg mooi, maar kon er met vriendlief niet uitkomen hahahaha dus deze maar gekozen. en we vinden het allebei erg mooi. en dan met die winnie de pooh stickers erbij word het echt gaaf
Iedereen met een weekje erbij gefeliciteerd! Nikita succes met je studie! Verstandig om je ff te concentreren op je studie. Nou Cristel doe maar rustig aan inderdaad! Simone beterschap! Angel leuk he die bewegende buik! Vind het ook steeds zo'n grappig gezicht! Tessa geniet lekker van je vrije dagen! Buddy gefeliciteerd met je 6e vakje . Lekker morgen de sleutel! Sab succes bij de VK! Jorntenfemmigje mijn uitgerekende datum is van de termijnecho, zelf was het ook niet te berekenen ivm zeer onregelmatige cyclus. Grappig die Winnie the pooh stickers zaten hier op de muren van de kinderkamer nog van de vorige bewoners, maar heb ze toen allemaal weggehaald.
wow simone dat is idd al een flinke buik! hej buddy! ook weer hier ik verveel me zit hier in me uppie, 1 van de kids op school en de andere buiten...
ja flinke b.ik he! schrok er zelf ook al van. Moet wel zeggen dat ik van mezelf ook flink ben hoor... maar als ik dan trg kijk naar de fotos met mn vorige zwangerschap is het n. dikker als toen! haha Komt er hier iemand .it de omgeving tilb.rg?