April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik geloof meer dan 80!

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    das inderdaad aardig veel maar er zijn er ook al heel wat van afgevallen volgens mij :(

we moeten inderdaad maar beetje positief blijven denken he want we zullen toch naar die 9 maanden moeten!

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou hallo ben ik ook weer net wakker is pas 8 uur hier sochtends

mielenl : ik woon in north long beach dat is nogal ghetto.. en dat meen ik echt serieus een schietpartij is normaal hier en veel gangs savonds we gaan savonds daarom ook niet vaak meer naar buiten... het is wel altijd gang related zeg maar maarja toch...
    we gaan ewl verhuizen hoor... over 2 maandjes :)

symptomen: ja heb ik wel genoeg.. ben sinds kort super misselijk was al wel wat miseliijk maar het wordt erger ern erger.. stodn vanpchtend te kokhalzen maar nog niks er uit gekomen gelukkig

seks: nee hebben we nu niet zou wel willen maar mn gyn zegt dat je beter de 12 weken kan wachten omdat ze hier wel vaker een miskraam door ruw werk hebben gezien zeg maar. ook vanwege bloedingen etc.. of bacterien.. dus mag even niet :(

wat was het andere uhm geen idee oohja of ik getrouwd ben jaa ben in nov 2005 getrouwd.. en paar dagen later had ik posi test van mn dochtertje hihihi.. foto staat in album ik denk pagina 2... staan ook fotos in van mn dikke buik van mn dochtertje

zo dat was het wel nieuwe mamas welkom hier.. moets zoveel bij lezen pffff

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @christel ga je binnen long beach verhuizen? Want volgens mij zei je ook dat je terug naar Europa wilde? Ik hoop in elk geval dat je in een leuke buurt terecht komt, zo te horen kun je er niet op achteruit gaan!

Mijn HA zei dat sex helemaal geen kwaad kon.....raar hoor.

@sab85 en adriana ja, als ik dat allemaal lees dan word ik ook bang...wat staat ons nog te wachten? Oh als het dan mis moet gaan, dan maar nu gelijk en niet zo`n enorme teleurstelling bij de echo!

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    niet in long beach zel maar wel in california nou ja zuid california.. rondom LA ook... ja dat is wat iedere gn hier zegt hoor.. ik wet verder ook niet daarom doen we het niet.. gelukkig hebben we ook handen hahahah..

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb op de chinese geboorte kalender gekeken.. en daar staat dat ik ene meisje krijg.. de vorge keer klopte het ook hahhah

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    leuk, nog een meisje! Toch?
    Hahaha ja dat is waar christel ik moet er niet aan denken om van elkaar af te blijven tot aan week 12!

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    haha wij zijn ook in April getrouwd....

Nieuwe meiden: Gefeliciteerd!

Ik ga even de rest bijlezen, er wordt hier al meer gekletst, gaat goed! Enne meiden, we blijven positief he?

9. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Meid wat verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden.

Liefs H25

10. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Wij hebben ook niet meer gerollebold sinds de positieve test.
    Omdat ik kams heb op een mk is het mij aangeraden om tot 12 wk te wachten.
    Hebben we wel voorover :) ,halen we later dubbel en dwars in.
    Ik ben 10 jaar samen met mijn mannetje,waarvan 9 jaar getrouwd.

Ally

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    In vind sex hebben best eng, maar om mijn mannetje daar nu 3 maanden de dupe van te laten worden :)
    Wij hebben het een paar keer heel voorzichtig gedaan, en pijn is voor mij echt de grens...

12. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Mijn man en ik zijn vorig jaar augutus getrouwd. Zaterdag over een week een jaar.

Over sex... Wij hebben na de positieve test gelijk even 'vreugdesex' gehad. We waren ook zo blij en gelukkig ;)

Nieuwe meiden allemmal gefeliciteerd en heel veel kletsplezier.

Mijn man en ik hebben vandaag het huis eens flink opgeruimd. De vaste kasten boven leeggehaald en uitgezocht en natuurlijk de zolder. Ook beneden zijn we nog flink bezig geweest. Met als doel. De vaste kast in de toekomstige babykamer leeg krijgen en dit is gelukt. Ook beneden hebben we wat legen kastruimte gecreerd. Waar je allemaal niet bezig mee kunt zijn.

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje, wat zijn jullie een stelletje kletskousen! ;)
    Heb meer dan 10 pagina's bij moeten lezen.
    Zal in het kort ff antwoorden

Allereerst de nieuwe aprilmama's welkom! Dat ze maar een gezellige tijd tegemoet gaat met z'n allen.

Campie/Tari leuk dat jullie als schoonzussen op hetzelfde forum zitten.

Mielenl, ik ben niet lui hoor! Omdat ik er vanochtend niet was. Ik was al vroeg (half 5) uit m'n bed om te werken ;)

Adriana: Eindelijk vrijdag je vriend vrijdag weer ophalen :D

Ally, spannend vrijdag je echo. Laat je ons weten hoe het was.
    Leuk he bobbejaanland, komen wij ook graag

Miky, manlief wil niet mee op 'puf'cursus. Hij voelt z'n eigen dan niet op z'n gemak. Ik zou het wel graag willen. Had op internet ook al zitten neuzen en kwam ook uit op die cursus.

4catsandagirl, Je hebt een mooie meid! En een ontzettend mooie kinderkamer! Hihi...Je mag hier ook wel een handje komen helpen!

Sab85, ik ben al weer 4 jaar getrouwd. al een hele poos dus. was een geweldige dag, om nooit meer te vergeten.
    Vor foto's zie m'n babysite

Adriana, ik ben ook af en toe ineens mega onzeker. En soms ineens hartstikke zeker van m'n zaak. Het wisselt nogal eens.

Wij hebben sinds de positieve test, één keer sex gehad maar vond het mega eng. Dus gebruiken we de handen maar, zoals cristel ook al zei.
    Ben voor mijn doen wel redelijk opgewonden steeds :(
    Vannacht bijna geen oog dicht gedaan. Jeetje voelde me hondsberoerd en kotsmisselijk. En van die lekkere nachtmerrie's, waar je u tegen zegt.
    Heb gewoon door m'n wekker heen geslapen, werd een uur later pas wakker. Vanmiddag weer ff 2 uurtjes geslapen.

14. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi hoi, gefeliciteerd voor de nieuwe april mamma's! Heb lekker geshopt maar ben nu wel moe.Ga zo lekker mijn bedje opzoeken.

En inderdaad wat een verdriet bij de maart mamma's. Als je zulke verhalen hoort word je niet vrolijk. Maar het is nu eenmaal zo als je bezig bent voor een kindje, dan maak je je zorgen dat je niet zwanger kan worden als het lang duurt. Ben je zwanger dan ben je bezorgd dat de eerste periode misgaat, ben je over die limiet heen dan maak je weer zorgen of het wel helemaal gezond is. Is het eenmaal geboren dan blijf je je zorgen maken over je kindje of het nu over eten of drinken gaat of over de algehele ontwikkeling. Mamma worden is een kunst maar mamma zijn is helemaal een kunst en ben je heel je leven. Dat geld ook voor de pappa's natuurlijk.

Maar je krijgt er zoveel voor terug, ik smelt als ik spontaan twee armpjes om me heen krijg met een dikke zoen en mijn dochtertje zegt: "mamma ik hou zoveel van je zoveel er sterren zijn "of "je bent mijn zonnestraaltje!"

15. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Hoi Meiden even een berichtje van mij tussen het lezen door! Heb vandaag ook helaas moeten werken, maar vanavond lekker uit eten geweest. Gelukkig bijna geen klachten hier, al had ik vanmorgen het idee dat ik een hele voetbal moest uitp......... :pale: Ook wij hebben bij de eerste de cursus samen zwanger gedaan! Idd zelfs de mannen vinden dit leuk! zeker doen! Wij houden het dit keer weer op een verrassing! :(: Ik denk dat ik geen nekplooi meting laat doen, je wordt er idd erg onzeker van. Vrijdag de verloskundige bellen voor de eerste afspraak. Bij mijn zoontje ging alles via de huisarts. De verloskundige was op dat moment alleen voor een heel groot gebied. :rolleyes:
    Ik ga snel nog even verder lezen! loop een beetje achter.

16. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik mag me hier ook komen melden, als alles goed gaat wordt ik ook een april-mama :D . Had gisteren een positieve test in handen, ik had nu wel veel meer last van m'n borsten dan normaal voor m'n NOD en ik voelde sinds een ruime week m'n onderbuik op een rare manier dus ik had wel een heel klein beetje een vermoeden, al durfde ik niet al teveel te hopen :) . Maar nu zijn we zooooooo blij al voelt het af en toe nog zo onwerkelijk :D .

Ik was eigenlijk ook een beetje benieuwd of jullie na jullie positieve test ook langs de huisarts zijn gegaan voor een test? De mijne is nl. op vakantie en komt pas 2 sep terug, duurt nog wel ff dus...
    Of is het niet nodig langs de HA te gaan en kan ik gewoon over een paar weken de VK bellen?

Meiden fijne avond nog!

Liefs,
    Suzy

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Suzy van harte gefeliciteerd! Spannend he? En wat gaat die tijd langzaam he?

Vraagje aan jullie allemaal: Is het raar als je niet mee wil doen aan MvM? Ik wil niet helemaal uitgebreid ingaan op het waarom niet, wil hier namelijk niemand, maar dan echt niemand voor het hoofd stoten, maar het komt erop neer dat ik geen voorstander ben van vruchtbaarheidsbehandelingen. Dit met uiteraard mijn al dan niet gegronde redenen daarvoor. Ben ik egoistisch als ik niet mee wil doen? Of kunnen jullie dit enigszins begrijpen? Kortom: Ik sta er niet helemaal achter, maar heb wel een lichte twijfel....
    Ik wil benadrukken dat ik mensen die met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig zijn zeer zeker niet veroordeel! Het is puur een eigen gevoel gebaseerd op eigen ervaringen in mijn familiaire omgeving.

18. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Hoi nikita23,
    Het is jouw beslissing/mening om niet mee te doen met mvm., met wat voor reden dan ook en ik vind dat je jezelf ook niet hoeft te verdedigen hiervoor. Zelf heb ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook niet mee gedaan. Heb me nu wel aangemeld, maar nog niets van ze gehoord. Ik ga er ook niet achteraan lopen hoor! als ze me niet bellen, dan niet. graag of traag, zeg ik altijd. :(

gefeliciteerd suzy: welkom bij de club! :D

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Campie bedankt voor je antwoord.

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi ik kan mezelf er maar niet toe zetten om mijn bedje op te zoeken, en het is nu twaalf uur geweest dus kan even genieten van mijn banner: 6 weken! Gister Sab natuurlijk ook. Lekker he? Ik roep steeds tegen mijn man dat de tijd voorbij kruipt, maar toen ik nog 3 weken en 4 dagen was dacht ik dat het eeuwen zou duren voordat ik 5 weken was, en nu kan ik toch zeggen dat de afgelopen twee ruime weken naar de 6 weken toe toch aardig snel gegaan zijn. Op het moment dat ik de verloskundige aan de telefoon gehad had, dacht ik: Mijn hemel, het wordt nooit 10 september! Nu denk ik: Het is nog geen eens een maand meer! Maar ja, morgen zal ik wel weer denken: Wat kruipt die tijd toch langzaam voorbij....

Deel Deze Pagina