zoo daar was ik weer. het behang is besteld de plafonds zijn allemaal gesaust, het muurtje in de badkamer staat en moet alleen nog betegeld worden. morgen gaan ze de kozijnen enzo in de grondverf zetten en maandag schilderen. maandag wordt ook het muurtje betegeld. en donderdag gaan we aan het behangen in de babykamer of slaapkamer..
Nou, nou misscoo het klinkt alsof het wel heel erg opschiet. Wanneer was de planning om over te gaan?
goede morgen aller eerst zieke heel veel beterschap! meiden met weekie ervij gefeliciteerd cynthia dat schiet lekker op zeg en rusten ja dat hoort er ook bij cailynn was vannacht bang ergens van dus die heeft vnaf 4 uur bij ons geslapen.. ook voor het eerst dat ze niet ging klieren.. en vandag geen plannen oohja boodschappen doen nou dat wort weer een hel.. zekr het weekend voro kerst ga echt niet verchten om stukkie vlees hoor pffff de autos zie ik nu al weer staan tot voor aan de parkeer plaats dus lekker vol (wij wonen tegen over winkelcentrum dus kan het zien vanuit het raam ) wat eten jullie vandaag?
ik ga zodalijk lekker een ei bakken met een beetje kaas erover en dan op een kaasbroodje met val blanc erop mannetje is nog aant klussen dus hoef nie te koken jij dan?
ik heb geen idee wat ik vandaag ga eten ik denk even ideeen op doen moet nog ontbijten... cornflakes.. nouja musli eigenlijk
mmmmm jammie vanmiddag voor het eerst kleertjes gekocht voor junior. blauw vestje maat 68 en een grijsbruine trui met een hondje erop maat 80. samen 9 euro koopje ofnie
68 ben je zo aan, en de kleine van mn vriendin is ook van april die draagt nu 74/80 dus dan is dat alvast voor de winter
ja ik koop eerst t/m maat 62 en dan later heb ik weer plezier om meer te kopen eerste 4 mand heb je sowieso toch alleen tot 62 nodig.. nouja vaak dan
njah koopje he neej we krijgen ook al superveel van die kleine maatjes kleding van vrienden dus daar hebbe we nie veel van nodig. vind toch leuk om zelf ook iets te kope
ik heb via de wehkamp weer wat besteld, bij de uitverkoop staan echt hele leuke goedkope kleertjes. Deze is van Villa Happ; Hopelijk zit ie bij mijn bestelling want ik kon hem al niet meer vinden op de pagina! Ik koop voornamelijk 56, 62 maar ook wel 68. Dionne heeft nooit 50 aangehad en nog geen maand in 56! Wat ook 1 van mijn favorieten webshops is : http://www.olliewood.nl/ Ben sowieso gek op oilily, maar ze hebben nog meer leuke merken. Nu ook uitverkoop daat!
Wij hebben ook al een heleboel kleertjes, heb kleertjes van Angel4Life gekregen Van een stelletje hier onder ons, die heeft ook een zoontje, dus alle kleding die hem niet meer past krijgen wij hier. Heb ook al maten van 50 t/m 68. Heb al 2 kasten helemaal vol liggen met die kleertjes, zal dalijk eens meer ruimte maken, want mijn klerenkast ligt ook half vol met die kleren. Dalijk maar eens goed opruimen en plaats maken, zodat alles bij elkaar ligt.