April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    ben ook weer eens van de partij, maar heb geloof ik niet heel veel gemist..?
    Gelukkig hebben de meesten een lekkere kerst gehad en ik ook. Helemaal in de rose kleertjes gezet (voor onze kleine natuurlijk)

Ben nu met een halve verbouwing bezig, met de kinderkamer. Moet helemaal loeeg gehaald worden. Ik pak in, mijn man sjouwt naar boven. Maar wat een rotzooi kan er in 1 kamer staan!
    Met de kerst ook de wieg gehaald en de commode bij deikea,dus de spullen staan in huis, nu alles nog op de goede plaats!

Ik ga dus maar weer verder inpakken, kan ik mijn vent vanavond weer aan het werk zetten.

Oh ja, ik was 26 weken op de 26e!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!
    het is nog steeds rustig hier zo te zien.

angel4life, ok thnx, ik zal ze een mailtje sturen :)

cristel, ik ben er nog niet uit hoor, aan de ene kant wil ik ons ventje op onze kamer hebben en aan de andere kant denkik, nee gewoon gelijk op de eigen kamer....weet het echt nog niet :(

kellox, wat balen dat je geen lot had! dan had er wel wat lekkere extratjes in gezeten ja.

gister zijn mijn vader en vrienden zo goed op geschoten met schilderen dat vandaag en morgen de slaapkamers al behangen worden!
    en ik ga morgen de badkamer sausen! :D

3. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Heb net de nieuwe plantjes in hun nieuwe bloempot gezet.
    Is beetje te klein maar ziet er verder wel leuk uit.
    Heb ook 2x moeten stofzuigen, wat kunnen een paar katten in een paar dagen een hoop zooi maken zeg.
    Maargoed, het is weer netjes (op de was na)
    Heb weinig zin om meer te doen, ben helemaal kapot van de kerstdagen.
    We bleven bij mijn vader en zusje van 3 slapen, en me zusje begint nu echt een eigen willetje te krijgen dus heb ik in 3 dagen tijd maar 8 uur slaap gehad omdat zij steeds zat te krijsen en doen.

Fijne dag vandaag allemaal
    Liefs

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha leuk zeg meisjes van 3 :p
    kun je vast aan wennen aan de opgebroken nachten! ;)

5. Bri

Bri Niet meer actief

sorry dames, geen tijd om alles nu te lezen. heb net de 'apk' bij de VK gehad, alles weer goed! kindje groeit goed en ligt heel hoog (kop naar boven) dus m'n baarmoeder is ook erg groot. maar dat is allemaal netjes, kindje is niet heel groot of zo.
    bloeddruk 100/70, hartje klinkt sterk.
    volgende keer wordt er bloed geprikt en krijg ik een anti-D prik, omdat ik resus negatief bloed heb.
    zal alle berichtjes nog wel lezen, maar moet nu andere dingen doen.

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wij gaan de kleine ook gelijk op zijn/haar eigen kamertje leggen.
    Zodat je zelf je rust goed kan nemen.
    Zeker de eerste weken zullen het toch best gebroken nachten zijn.
    Heb het wel overwogen voor de eerste weken een wiegje op onze kamer.
    Maar dit lijkt ons prettiger.

7. Niet meer actief

Die prik krijg ik over een tijdje ook, ze hebben alleen nog niet gezegd wanneer.
    Wel fijn dat alles goed is

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Weet ik gelijk waar je moeder woont, kan ik ff op de koffie komen wie weet geeft ze nog een duur gebakje ook... ;)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    :)

10. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Kellox wat leuk! Hopen inderdaad dat je moeder nog wat leuks kan opstrijken!

Cristel bij ons word het een beetje moeilijk om die kleine bij ons in de kamer te laten slapen, niet echt plaats voor het bedje.

Bri fijn dat alles weer goed was!

Verder ben ik hier een beetje verdrietig. Kreeg gister een telefoontje van mijn moeder dat mijn oud-oom is overleden met kerst. Ze weten niet of het 1e of 2e kerstdag is gebeurd, hij is 2e kerstdag gevonden. Hij was al wel 87, maar ben er toch wel verdrietig van. Hij leek ontzettend op mijn opa (zijn broer dus), die is 10 jaar geleden al overleden en is mijn hele leven eigenlijk ziek geweest. Mijn oud-oom was voor mij dus altijd een beetje een manier om mijn opa te zien zoals hij eigenlijk was en dat was echt een super leuke en lieve man.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    gecondoleerd buddy. vreselijk om zo de kerstdagen af te sluiten :(

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ladi gecondoleerd, niet echt fijn nieuws zo na de feestdagen :( sterkte....

wij leggen de kleine meteen in haar eigen bedje, haar kamertje zit naast onze kamer eraan vast zegmaar, dus als ik de deur uitstap sta ik in haar kamertje. vind het daarom niet nodig, ze is dichtbij genoeg zo ;) ik denk dat ik de eerste weken de deur open laat staan, meer voor mijn eigen gevoel.

kellox dat lijkt me echt verschrikkelijk balen, zijn ze een keer in je wijk heb je geen lot :( maargoed ik heb ook geen lot dus mij kan het ook gebeuren he :) wel leuk dat je moeder toch een prijsje heeft.

missc lekker dat het zo opschiet zeg! wij hebbenook het meeste in 3 weken tijd gedaan, ging zo snel...alleen nu nog al die kleine dingetjes overal en daar gaat zoveel tijd in zitten :confused:

wij zijn vannacht tot half 2 ook in het kamertje bezig geweest, mijn vriend heeft het laminaat gelegd en ik heb de commode en nog een kastje in elkaar gezet, ga straks aan het bedje beginnen :D
    schiet echt lekker op zo, vind het nog zo onwerkelijk dat ons meisje daar straks komt te liggen, hebben jullie dat niet?

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    het schiet idd ontzettend op zo, maar idd die kleine dingetjes gaat de meeste tijd inzitten.

en sab, je hebt gelijk, het is heel onwerkelijk.
    gister stond ik in dat kale fris geschilderde kamertje, nu nog helemaal leeg.
    maar in april ligt ons ventje daar...kan het nog niet helemaal bevatten

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wij moeten in de huiskamer nog steeds het behang afsnijden aan de onderkant :) :) maarja wanneer doe je zoiets?

vooral nu de commode er staat, het wordt zo echt een babykamertje, echt heel speciaal om er zo mee bezig te zijn vind ik.

15. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ladi, gecondoleerd en sterkte de komende dagen.

Ik ben net klaar met inpakken, want we gaan over een goed uurtje (als Annika wakker is) lekker weg naar een huisje in Limburg. Heerlijk een weekje eruit. Het was nog even spannend of we wel konden gaan, want we kregen 2e kerstdag op de terugweg een lekke band (waren op een landweggetje door een diepe kuil gereden). De hele velg was verbogen en nu moeten we met de reserveband rijden. Maar dat moet goed gaan.

Ga nu de auto inpakken, en kom pas volgend jaar weer hier terug. Alvast een heel fijn nieuwjaar voor iedereen.

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey meiden,

Weer even geleden maar hier een berichtje van mij. Ik wou jullie allemaal een onwijs goed 2008 wensen met veel liefde geluk en een pracht van een zoon/dochter.

Bij mij is verloopt alles goed en heb verder niet echt klachten. Ik ben op 15 april uitgerekent en verwacht een zoon :D de reden dat ik niet meer kwam is dat Ik toch een beetje de kriebels kreeg van het verhaal van lies. het werd me even te veel maar nu met de feestdagen kon ik het niet laten om even jullie het beste te wensen.

heel veel liefs Esjuh

17. Heej dames....
    Hier ff kort berichtje t.ssendoor....
    Heb weinig tijd haha, dr.k hier in h.is
    Ben de kerst aan het opr.imen
    Ja hier is dat altijd op tijd weg want ja mn meisie is 1 jan jarig en wil t nog van te voren poetsen enzo...
    Ramen zemen....stoffen...z.igen.....
    en morgen hebben we balans op t werk en zo is het al weer snel 1 jan!

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ladi was het geloof ik gecondoleerd he...

en cynthia schiet lekke rop joh...

kelly: dus het was vlak in de buurt van mn vader gevallen ook... die heeft wel loten maar hij woont nou iet niet daar wel vlak in de buurt :( balen voor mij.. want als ie een groot bedrag wint krijg ik de helft :p

sab j half 2 wat zal ik daar op zeggen ;)

ik ben dus de enige die de baby op de kamer laat slapen :oops: nou ja we hebben maar 2 opties of op de kinder kamer waar cailynn dus ook slaapt of onze.. nou ja dan is de keus snel gemaakt... en vind het welmakkelijk kan ik ook mooi naar m kijken vanuit bed :p

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zo meiden weer een hele hoop bij te lezen. Moet zeggen dat ik niet alle pagina's terug gelezen hebt, maar wel een aantal.

Nou die schoonmaakdrang die de meeste van jullie hebben, heb ik nog niet. Komt misschien wel omdat ik zo druk ben op het werk en s'avonds helemaal gebroken ben.

Simone jij bent al lekker aan het babyshoppen geweest zeg, echt leuke spullen.

samantha wij hadden de meisjesnaam al heel snel en de jongens naam hebben we nu zo'n 5 weken.
    Een vriendin en daar weer een vriendin van heet zo en vind het zo'n mooie naam dat ik dacht zo noem ik mijn dochter ook.
    En mijn vriend die kwam een paar weken terug met de jongensnaam en die vond ik ook gelijk heel leuk.
    Ik ga ze nog niet verklappen, dus nog ruim 3 maanden geduld hebben.

Miss een mooi buikje hoor

H25 ik slaap ook met een kussen tussen mijn benen, ik moet zeggen dat dat bij mij ook echt helpt.
    Ik wilde ook een voedingskussen gebruiken, mocht deze lenen van een vriendin maar toen mijn man het kussen zag heeft hij hem ingepikt en slaapt er nu op en wikkelt zijn hele hoofd erin, echt een heel lief gezicht,
    dus ik heb zijn hoofdkussen nu dus in gebruik hihi.

Gelukkig ben ik nog niet zo ontzettend verkouden als de meeste van jullie hier, wel kreeg ik afgelopen week een ontzettende bloedneus. Alleen heb al gelezen dat dit te maken heeft dat de bloedvaatjes wat dunner zijn.

christel, wij laten de ook baby gelijk in zijn eigen kamertje slapen zelf ben ik bij het minste of geringste al wakker dus als de baby een kik geeft! Dus daarom beslosten om het op het eigen kamertje neer te leggen.

Ladi gecondoleerd met jou oud oom, ik kan me eigen heel goed voorstellen dat je er helemaal van slag van ben.
    Sterkte ermee.

Astrid fijne vakantie, geniet er lekker van tot volgend jaar.

Leuk om te horen dat jullie ook bezig zijn in de babykamer. Mijn vader is nu ook bezig, die heeft nu 2 weken vrij en
    wilde lekker rommelen dus heb het werk uitbesteed enne de toekomstige opa is helemaal trots dat hij het mag doen.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik was net even kijken in de nieuwe woning, en mn vader is begonnen met behangen van de babykamer!
    het gaat allemaal echt supersnel! :D

Deel Deze Pagina