LaDi gecondoleerd! Vervelend afsluiter na zulke dagen. Sterkte meis! Wat zijn jullie al lekker in de babykamertjes aan het werk, ik wil ook! Week 2 komt ons kamertje binnen en kunnen we ook aan de slag, heb er echt zin in! Laten jullie wel foto's zien! Astrid veel plezier met je weekje in Limburg. Gezellig hoor! Geniet er maar van en alvast een heel fijn nieuwjaar Welkom terug Esjuh, had je al een poosje gemist! Gefeliciteerd met je zoon! Nu blijf je toch wel weer komen.
zo heb net het ledikantje in elkaar gezet *helemaal trots* nu maar hopen dat t stevig zit en mijn vriend is de plinten langs het laminaat aan het leggen het wordt al zo mooi
hoi hoi @oomisscoo het is dat mijn schoonzussen zeiden ach komop want anders was ik echt niet gegaan zag mezelf al zitten met een groot rood hoofd kinderen die de boel terroriseren en uiteindelijk natuurlijk de mensen die dachten een heerlijk rustig etentje te hebben boos zien kijken, maar niets is minder waar was echt geweldig en echt een aanrader voor uit eten met de kids @xena87 ik probeer je te begrijpen maar de zus van je vriend ze neef is toch ze nichtje dan die is vreemd gegaan met de vriend van jou vriend zijn zus haar man dus en nu wilt jou schoonzusje dus eigenlijk jou dus iets aandoen (we komen er wel hahaha) en wat zegt je vriend ervan dan als ik jou was zou ik aangifte doen van bedreiging zo weet de politie in elk geval dat er iets speelt en probeer je er niet al te druk om te maken @ladi bedankt jaa ook wij zijn ontzettend blij dat hij het goed doet in het nieuwe jaar gaan we naar hem in het echie kijken nu mochten we alleen een foto zien omdat hij op de intensive care ligt mogen er geen kinderen bij dus in het nieuwe jaar mogen wij ook, en jeetje wat erg van je oudoom zeg gecondoleerd is nooit leuk een familielid te verliezen en helemaal niet met kerst @sab85 ben blij dat je toch nog een hele fijne kerst heb gehad en wie weet volgend jaar kerst mét je kleintje én je zusje erbij zou toch prachtig zijn @christel1986 ja ik heb de quinny zapp kinderwagen met maxicosie zie album van me schoonzus gekregen lief he, en ook ik zet de kleine op de kamer bij ons tenminste zolang hij nog niet doorslaapt wel is wel zo makkelijk met voeden enzo ik leg hem wel in zijn eigen bedje overigens @angel4life gefeliciteerd met je weekje erbij @bri fijn dat de baby apk weer goed verlopen is @esjuh gefeliciteerd met je knulletje weer een knul erbij in de race tussen de dames en heren en ook jij natuurlijk een heel fijn uiteinde hier hebben we al vanaf het begin de jongensnaam een meisjesnaam hebben we niet en eerlijk gezegd kan ik ook geen meisjes namen meer bedenken dus hoop echt dat deze kleine gewoon een kereltje is bij de geboorte anders moeten we straks binnen 3 dagen nog een naam verzinnen hoop het niet nou meiden hier niet veel nieuws eigenlijk gaat alles wel lekker baby is superdruk me hele buik gaat van links naar rechts haha maar wel grappig om te zien groetjes nathalie
Ladi gecondoleerd en heel veel sterkte de aankomende periode. Wij leggen het kindje ook direct in het eigen kamertje. We hebben overwogen om een wiegje aan te schaffen voor op onze slaapkamer maar onze kamer is daar echt niet groot genoeg voor. Ook ben ik bang dat ik elke kik van de baby ga horen dan en niet aan mijn eigen nachtrust toekom. Ik denk dat als het kindje gelijk op de eigen slaapkamer komt te liggen (die overigens grenst aan die van ons) dat voor beide partijen het beste is. Esjuh wat leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat alles goed met je gaat. Je komt nu toch wel weer wat vaker kijken? Een jongens en een meidennaam hadden we eigenlijk al heel snel. Ik geloof met 10 weken al. Nu zijn we laatst gaan kijken of er niet nog leukere namen waren (hadden we nooit moeten doen) en nu is er een jongensnaam bijgekomen. Hier moeten we dus nog uit kiezen maar dat gaat wel goed komen. Sab wat fijn dat het allemaal zo lekker opschiet. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Je plaatst aan het einde toch wel foto's? Astrid hele fijne week toegewenst. Geniet ervan. Misscoo, bij jouw gaat het dus ook allemaal voorspoedig. Wat fijn. Ik ben ook benieuwd naar jouw eindresultaat. Over die schoonmaakdrang. Daar heb ik dus ook absoluut geen last van. Heb eerder geen zin (lees puf) voor dan dat ik aan de poets ga. Ben inmiddels van vier hele dagen werken teruggezet naar 1 hele en 3 halve dagen werken i.v.m. rug- bekkenklachten. Ben zelfs na die halve dagen nog erg kapot. Heb op dit moment echt mijn rust even nodig. Verder hier alles goed. Heb nu lekker 5 dagen achter elkaar vrij want ik heb ouderjaarsdag extra vrij kunnen regelen. Heb er echt zin in. Misschien dat ik nu die extra dingen in huis eens aan kan gaan pakken. Allemaal een fijne avond toegewenst en tot morgen.
hoi hoi sab85 nu maar hopen dat het ook echt een meisje blijft niet dan stel je voor dat het bij de bevalling toch een jongen blijkt te zijn wie is daar eigenlijk "bang" voor ik dus echt wel ik weet wel heb het echt gezien maar soms kan ik nog niet geloven dat ik dit keer echt een kereltje krijg zoo mooi helemaal ongepland en dan een manneke groetjes nathalie
Ja, die zusje van me vriend bedreigt ons, meer mij, omdat ze weet dat ze me vriend daar het hardst mee heeft. En nu al helemaal omdat ze weet dat ik zwanger ben. Nu komen dat zusje en die ma ook nog dichterbij wonen, dus voel me niet echt zo veilig meer, om eerlijk te zijn. Maar me vriend en zijn oom's beschermen me, gelukkig
mooi hoor sab! wij zijn net laminaat wezen kopen en gordijnen bestellen, komen we terug heeft mn vader de babykamer al bijna helemaal behangen! wat een vent
nou dat was m weer even, we moeten nog een hoop kleine dingetjes doen, maar het begin is er handig missc zo'n vader! wij doen echt alles zelf, maar vind t ook wel leuk om te doen. wat voor kleur behang heb je? mamaatjevan4, ik ben er niet ''bang'' voor maar soms droom ik wel dat ik een jongetje krijg het maakt ons niet uit maar het zou wel een heeeeeel duur grapje worden en best wel wat stress kosten als we alles opnieuw moeten kopen
Hey meiden Hier naar bericht. Kennis van ons (meisje van 12) is neergeschoten. Ze vermoeden dat broertje van me vriend er wat mee te maken heeft dus schrok net nogal van het nieuws. Moet het mijn vriend nog vertellen maar weet eigenlijk niet zo goed hoe... Ik ga er zo maar over slapen en dan vertel ik het hem morgen wel... anders slapen we de hele nacht niet trusten
Hallo allemaal, Sab,ik zit altijd met open mond jouw fotos te bekijken zo mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. En de roze badset,wow het is helemall compleet bij jouw. Mamavan 4,ik heb dus ook een gevoel ,van stel nou voor dat het toch een jongetje wordt. Ik heb nu 3 roze pakjes en rompertjes zijn gewoon wit en ga verder 3 neutrale kleuren kopen. Ladi,gecondoleerd. Iemand gehoord van de TITANIUMBABY combiwagen,zag er een foto van vond het best wel mooi. Cristel,ik ga 5 dgn in de kraamzorghotel blijven dan gaat de baby zo en zo op mijn kamer blijven,en als we thuis zijn ,de eerste maanden gewoon op ons slaapkamer,bij mij dochtertje ook gedaan. Ally
Wow, mooi kamertje sab! Echt heel gaaf Ik moet gaan werken dames... en nog veel ook vandaag. Van 8 tot 12 en dan vanaf 4 balanzen..... Ik kijk wel hoe lang ik het vol kan ho.den! Fijne dag allemaal vandaag!
hoi meiden @xena87 als ik jou was zou ik toch alvast een aangifte doen van bedreiging zodat de politie op de hoogte is het kan en mag toch niet zo zijn dat je je niet meer veilig voelt buiten helemaal tijdens je zwangerschap moet je zoveel mogenlijk genieten en onbezorgd kunnen zijn @sab85 praaaaaachtig kamertje echt heel mooie kleuren en als dat niet verraad dat er een meisje komt weet ik het ook niet meer haha @angel4life jeetje wat een bericht vlak na kerst zeg ik hoop dat het niet waar blijkt te zijn dat je schoonbroertje er iets mee te maken heeft nou ben in elk geval blij te horen dat ik niet de enige ben die dat gevoel heeft zo nu en dan dat betekend dat het er maar gewoon bij hoort niet dan vandaag gaan we even naar een andere auto kijken ben benieuwd of het wat is we hebben namelijk straks wel iets meer ruimte nodig groetjes nathalie