goeiemorgen dames! sab: wij hebben gewoon neutraal beige behang(het is nu wel helemaal af ) angel4life: OMG! het gaat wel lekker in jou omgeving he heb je je vriend al ingelicht? ally: een kraamhotel? waar kun je die vinden? heb zojuist ff een nieuwe telefoon aangesloten, de vorige is na een hormoonexplosie een eindje gaan vliegen en heeft het niet overleefd
Goeiemiddag allemaal, ben ik ook weer even. Mijn pc is weer eens kapot, dus moet soms even achter die van me vriend, al krijg ik daar niet vaak de kans voor, want hij zit er dagen achter. Hij zit achter de pc, terwijl ik het hele huis door ren met de was en alles. Maar voor de rest gaat het goed. Vannacht werd ik wakker gehouden door me kleine ventje, mocht blijkbaar niet slapen, hahaha. Fijn weekend iedereen, en de beste wensen alvast als ik jullie niet meer spreek!
Ja ik kom zeker weer vaker kijken. Heb veel gemist merk ik en ik heb het stiekum ook echt wel gemist hier Sab wat een gave kleuren allemaal. Echt onwijs gaaf Wordt er helemaal vrolijk van als ik er naar kijk. En wat een rare berichten over bedreigingen en dat meisje van 12 brr.. snap er niet zo veel van op t moment.. (ben druk aan het terug lezen ) maar het klinkt niet echt fijn zo met de feestdagen. Sterkte iig meiden. En ik ben onwijs blij met een zoon. Was echt een verassing. Wij hebben de kleine man ook de eerste periode op onze slaapkamer. Weet niet meer wie het zei maar je bent dus niet meer de enige. Ook hebben wij de naam al maar die blijft geheim voor nog zo'n 15 weken. Iedereen een fijn weekend
Thanks voor de condoleances! Buddy schiet echt flink op he, lekker hoor! Ben erg benieuwd hoe het is geworden! Blij te lezen dat jullie het ook zo onwerkelijk vinden dat er straks een kleine is. Dat heb ik ook heeel erg. Astrid fijne vakantie! Geniet ervan! Esjuh gefeliciteerd met je zoontje! Sab kamertje ziet er echt superleuk uit! Mamaatjevan4 ik ben daar niet echt bang, de echoscopiste was zo overtuigd wat het was. En als het toch het andere geslacht blijkt te zijn is dat nog geen probleem, tot nu toe bijna niks gekocht wat echt duidelijk voor een bepaald geslacht is. Jeetje Angel wat vreselijk! 26 weken!
heyhey goedemorgen voo rmij dan zo ik ben weer missleijk heeft niemand anders daar last van? thx to my buddy heb ik gister weer dingen besteld via internet had ze toch nodig... dus zoveel maakt het niet uit het gata idd niet zo goed in enschede lees ik wel... nou meiden allebei sterkte simone succes metw erken.. ik zou er ook niet echt zin in hebben pffff.. ik ga vandaag naar mexico voor een dag.. heerlijk heb dr wel zin in.. moet alleen nog aankleden maar mn man ligt ook nog in bed we gaan rond 10 uur dus heb nog effe... misschien kan ik welleuke kleertjes vinden of andere dingen ze hebben dar ook een prenatal
@ buddy ... ik zal deze week even wat foto's maken van het behang enzo. 8 januari gaan we het laminaat leggen en 10 januari komen ze de vloerbedekking en het vinyl leggen dus het schiet echt al heeeerlijk op @ esjuh, heb je ons gemist?
Nou eigenlijk best wel hoor. Je mist toch wel dat meelezen en meeleven met de meiden die hetzelfde meemaken. in grote lijnen dan he. Weet ook nog wel dat we veel steun hadden aan elkaar in het begin. trouwens missco wat kan jij het goed geheim houden zeg wat je krijgt. Ik lees nu hier dat je ook een zoon verwacht op je site wist ik dat niet haha. Ik had van de week nog even op je babysite gekeken.
zo dames ik wens jullie fijne avon dik ga omkleden en dan naar mexico.. klinkt zooo lekker.. maar is maar 2 uur rijden ofzo
Ik woon in Rotterdam,hier hebben ze er twee,hoorde via een vriendin ,die daar ook verbleef,en was goed bevallen. Mss moet je het aan je VK vragen of ze ook een kraamzorghotel hebben waar jij woont. Ally
hey hey @sab wat een mooie kamer heb je voor je kleine echt super @esjuh gefeliciteerd met je zoontje @ iedereen met ene weekje erbij gefeliciteerd en fijne jaarwisseling alvast trouwens me baby is aardig druk snachts als ik in bed lig \gister ben ik bijna de hele nacht ervan wakker geweest terwijl ik om 8 uur smorgens weer moest werken tot 17.00 en nu eindelijk de laatste dag maar ben echt erg moe. ben bijna 23 weken jippiie groetjes samantha
mog.h allemaal.... Hier weer vroeg dag....pffffff Esmee was half 7 al weer wakker. En dat na t werken van gister tot half 11! Ben echt versleten. Wordt ik net wakker gemaakt met een kado van mn schoono.ders.....een badpak met van die c.pv.llingen er in, en kei d,nne scho.derbandjes... Doe da echt niet aan he! Wordt er gek van, telkens kopen ze allemaal dingen waar ik nie van ho. Voor Esmeeook kleren gekocht waar ik geen bal aan vind. Wanneer leren ze het eens....heb al vaker gezegd: als je dan watwilgeven neem ons dan mee... we hebben totaal nie dezelfde smaakt q.a kleren voor Esmee. En ik ga ze toch escht niet in kleding laten lopen die ik afgrijselijk vind hoor. En wat dan nog t mooiste is.....koopt ze een kado...moet corné het zelf gaan halen! Normaal breng je dat toch? Of ben ik no. zo'n zeikerd?
goeiemorgen dames! nog steeds lekker rustig hier zo te zien. simone ik zou er gewoon nog een keer wat van zeggen hoor! als hun constant door blijven gaan met dingen kopen voor jou en esmee dan mag jij ook constant doorgaan met vragen of ze ermee op willen houden! ik ga volgende week mn bikini maar weer eens passen, heb echt zin in zwemmen. doe er dan wel een hemdje overheen ofzo zodalijk komt mn vriend me halen om te gaan klussen en nu mag ik dus het plafond gaan sausen, gister toen ik wou beginnen viel hier int dorp de stroom uit
Hoi allemaal, Gisteren zijn we officieel begonnen met opruimen/inpakken. Het duurt nog wel (minstens) 4 maanden voor we kunnen verhuizen, maar alles wat we nu doen, hoeven we straks niet meer te doen! Het logeerbed hebben we gisteravond al uit elkaar gehaald en ik heb heel veel troep weggegooid of apart gehouden voor de kringloopwinkel. Zodoende heb ik al 2 bananendozen vol met spullen voor de kringloop en 5 bananendozen gevuld met spullen om te verhuizen. Ik vul ze en manlief tilt ze weg en stapelt ze op. Af en toe komt hij even kijken of ik niet teveel weg aan het gooien ben . Vandaag ga ik in ieder geval weer verder, heb er eigenlijk nog best zin in ook! En gelukkig geen last van mijn rug, dus da's ook prettig! @ Sab: Wat een flitsende kamer! Zou het zelf niet zo gekozen hebben, hou persoonlijk niet van zo van felle kleuren, maar vind het wel erg leuk om te zien. Dus ik hoop écht voor je dat het straks ook echt een meisje wordt . @ LaDi: gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Het is nooit leuk om iemand te verliezen, zeker niet als je zwanger bent (weet er alles vanaf helaas) en dan ook nog zo net in deze tijd van het jaar... @ Cristel1986: ben jaloers... wil ook wel maar 2 uur van Mexico afwonen.... @ angel4life: Da's niet lekker.... Is er al meer nieuws? @ oOMissCOo: doe jij wel een beetje rustig aan met klussen?! @ Simone79: gelukkig (nog) geen last van, al vrees ik wel dat zodra de kleine er straks is er ook allemaal "zooi" binnen zal komen van die en gene. Heb ook besloten om kleren alleen maar aan te doen bij hem/haar als wij ze ook leuk vinden! De rest gaat gewoon naar de kringloop toe, maken we misschien andere mensen nog gelukkig?!
hihi ja hoor, heb de afgelopen dagen niet veel kunnen doen. alleen shop-hoppen hahaha vandaag mag ik eindelijk weer wat doen dus ik ga er nu snel vandoor, mannetje zal zo wel voor de deur staan. fijne dag nog. liefs
Hihi ff snel reageren voordat ik weer verder ga met schoolwerkzaamheden (jaja, ik spiek af en toe wel stiekum): Sab, wat een onwijs gaaf kamertje heb je! Het doet me denken aan een verhaal wat mijn oma me vertelde. In haar tijd waren er geen echo's, maar ze was er echt van overtuigd dat ze een meisje zou krijgen. Ze had alles roze gemaakt: wiegje, muren etcetera. Toen kwam Gerard (Janetje zou ze het noemen...). Vervolgens heeft ze nog drie zonen gehad In deze tijd is dat natuurlijk vrijwel ondenkbaar, met alle moderne technieken. Ik denk dat het niet zo vaak voorkomt, dat ze het verkeerd zien. Over het algemeen hoor je nou juist die verhalen natuurlijk wanneer je er bijvoorbeeld om vraagt. En met de pretecho weet je het helemaal vrijwel zeker. Bij mij hebben ze trouwens 100% gezegd, terwijl ik hier op de site begreep dat ze het nooit 100% kunnen zien? Nou, ik heb wel heel erg duidelijke foto's voorbij zien komen Ladi: Gecondoleerd MissC: Lekker dat alles zo opschiet. Als de kleine er straks is, heb je een paleisje! Emmetje whow! Lekker dat je al zoveel hebt ingepakt, nu zit je buik nog niet zo in de weg. Simone: Hihi, eigenlijk moet je voor hun af en toe ook een kledingstuk cadeau kopen, waarvan je weet dat ze het nooit aan zullen trekken. En dan met een stalen gezicht zeggen: Nou, wat vind u ervan? Heb er lang over gedaan om iets moois uit te zoeken. Samantha: Ik voel die kleine ook regelmatig 's nachts, maar ik vind het zo'n gezellig gevoel dat ik tot rust kom en daarna weer heel makkelijk in slaap val... Heerlijk. Ik hoop dat alles lekker gaat met de overige zwangeren. Ik heb met kerst veel te veel gegeten, heb tot gister nodig gehad om bij te komen. Ik kreeg de afgelopen dagen ook echt niks weg. Ik was na kerst drie kilo aangekomen, en er zijn er (uiteraard zonder dat ik daarmee bezig ben, weet zelf ook wel dat je niet mag afvallen tijdens de zwangerschap) weer 2,5 af. Waarschijnlijk ook veel vocht vastgehouden door al dat zoute eten (gourmet, uit eten etc.). Ik heb sinds vanmorgen pas echt weer trek in bijvoorbeeld een broodje. Wat gaat die tijd toch snel he? Ik kon die weken wel voorbij kijken tot de twaalfde week. Daarna ging het al een stuk sneller tot de 20-weken-echo. En nu vind ik het helemaal bizar snel gaan. Tegen de 26 weken aan, voor mijn gevoel nadert die 30 weken snel nu. Kleine al mogelijk levensvatbaar (met heel veel zorg) maar hoe stom dat ook klinkt, het voelt gewoon alsof er ineens een heel compleet mensje in me groeit. Ik vind het soms bizar en bijzonder tegelijk. Begin me wel zo langzamerhand een beetje een nijlpaard te voelen. Ben niet eens belachelijk veel aangekomen (6 kilo, heel normaal met mijn lengte 1.88 ) maar ik krijg nu toch wel echt een buik. Iedereen dacht dat ik een bescheiden buikje zou krijgen, omdat je tot 18 weken weinig zag, maar ineens .
meiden ik schrik van het berichtje in de lounge; angel4life is bevallen van haar meisje! Ik hoop zo dat alles goed met hun is. Ben er helemaal van slag van!
jeetje, ik lees het ook net...... pfffff wat erg zeg. Hopelijk gaat het allemaal goed met dr! niemand weet zeker een adres?Dan kenne we mss met zn allen een kaartje st.ren ofzo?