sab en nikita, jullie ook bedankt voor je lieve berichtjes. ik begin zo langzamerhand weer vertrouwen te krijgen, tot nu toe helemaal geen bloedverlies meer gelukkig. het stomme is, dat ik me gisteren heel moe en futloos voelde, en heel naar was van al die berichten bij de maart mama's. Gisteravond heb ik het er met mijn man over gehad en toen lukte het me ook wel weer om van mijn zwangerschap te genieten.....en dan vanmorgen dit! Gelukkig was mijn man in de buurt en kon ik fijn op zijn schouder uithuilen. Maar ik zal er denk ik volgende week pas echt gerust op zijn, dat het goed zit. Ally, jij heel veel plezier morgen bij de gynaecoloog! Gaan er nog meer mensen voor controle deze week? Adriana, oh ik ben wel jaloers hoor.....Griekenland! Dat is echt mijn favoriete vakantieland, ik ben er al een paar keer geweest. Hele vriendelijke mensen en vooral lekker eten! (wel oppassen met feta he ) Ga je naar een eiland of het vaste land? Esjuh, wat lief zeg, die reactie van je schoonouders. Weten je ouders het ook al? Sizzel, nogmaals bedankt voor je lieve reactie, geeft inderdaad wel moed dat verhaal van jou. Ik hoop dat jij ook niet meer te maken krijgt met bloedverlies, hoe onschuldig het ook is want dat geeft echt een hoop spanning.....(ik heb opnieuw meegedaan met het WK slipstaren....pffff)
@mielenl: nee me ouder weten het nog niet. Ik heb niet zo'n goeie band met mijn ouders zie ze alleen af en toe als ik me zusjes zie. Ben toen ik 16 was uit huis gegaan door verschillende redenen. Heb het alleen aan me opa en oma verteld met wie ik wel een hele goeie band heb en me vriendin weet het daar ze de testen zag liggen (vergeten weg te leggen) Verder willen we met de rest van de fam wachten tot de eerste echo. en mielenl ik weet ook zeker dat het goed komt hoor. ik had een paar dagen geleden ook een onwijse dip maar door het gesprek met de vk heb ik er weer goede moet in en ben lekker aan het genieten van de kwaaltjes en de onwijse pijn in me borsten.
Ha meiden, Hier ben ik weer, heb gisteren heel de dag gewerkt! En had s'avonds geen fut meer! Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! Ik mag vanavond naar de vk voor een intake gesprek! Ben erg benieuwd! Ga nog ff op me gemakje alles bijlezen, er is heel wat af gekletst zie ik haha
Hihi ja Sab, jij had gister je jubileum Morgen lekker met een vriendin genieten in Nijmegen, bij zo'n thermobad. net zoiets als thermae2000.
mielenl toen ik zwangerwas van Anne heb ik ook bruin en rood bloed verlies gehad ook zonder buik pijn dit was rond de 7 weken heb me tot de 12 weken ook heel veel zorgen gemaakt tot ik een heel mooi hardje zag kloppen. kan me wel voorstellen hoor dat je je zorgen maakt maar zie maar bij mij het betekent vast niks. groetjes gerdien
ja he vond ik ook al sab.. naja misschien is iedereen hard aan het werk haha.. of aan het slapen? wou dat ik het kon. ben echt moe
wat een weer hier zeg, het regent pijpenstelen. Brrr ben zo misselijk vandaag. De koffie smaakte me ook al niet. Het is hier zeker stil, misschien stilte voor de storm!
Hier regende het net ook onwijs.. het is nu weer een beetje opgeklaart gelukkig. Ik ben helemaal niet misselijk.. heel klein beetje s'avonds maar dat is het.
Houden zo! Ik kan heel moeilijk overgeven dus loop heel de dag met een misselijk gevoel rond, alleen als ik wat eet gaat het een beetje over. Hopelijk word het wat minder naarmate de zwangerschap vordert.
Ik ga jullie ook even verlaten, boodschapjes doen en even naar mijn ouders. We eten daar, het word wat makkelijks; patatjes ofzo. Mijn moeder komt terug van fietsvakantie met 3 vriendinnen. is wel gezellig als wij er ook zijn. En mijn dochter heeft haar vreselijk gemist, het waren maar 4 dagen haha
ja ze zeggen dat het de eerste 3 maanden het ergst is he.. ik hoop dat het snel minder wordt voor je..
He meiden, vanaf wanneer hadden jullie die misselijkheid? Ik heb er nl. nog geen last van, het enige waar ik "last" van heb ik dat ik steeds moeier wordt, snel buiten adem en onwijs gevoelige borsten. Maar goed, het is natuurlijk nog wel heel vroeg bij mij en wie weet misschien blijft het wel helemaal uit... Liefs, Suzy
ik ben echt kots en kots misselijk en was al weliets of wat misselijk suzy maar vanaf een paar dagen is het echt toegenomen... ik moet nog net niet overgeven maar heb het voorgevoel dat dat wel gaat komen.. gisteren ok knalende koppijn en hoefde maar op te staan en stond op het punt om flauw te vallen.. gelukkig is dta nu wat weg.. ik ben nu wee erg misseijk en moet dadelijk naar de gyn pfff. hoop dat ik niet lang moet wachten...
Ik heb ook weinig last van misselijkheid. Gister toevallig, we liepen in de stad, en ik had nog niets gegeten. Op een gegeven moment werd ik echt weeig. Daarna werd ik echt misselijk. Toen snel een tomatensoepie gegeten, met een stokbroodje erbij, en toen trok het gelijk weg. Als ik gewoon blijf eten heb ik dus nergens last van. Ik heb wel veel last van mijn darmen. Alles komt er bijna in originele staat uit! Niet echt een fris verhaal, maar kon de mais van de maiskolf tellen...
Ja het is natuurlijk bij iedereen weer anders, maar als je echt kots en kotsmisselijk bent lijkt me dat ook geen pretje, zeker als je een afspraak hebt of moet werken ofzo. Succes bij de gyn zo! Ik las ergens dat je in long beach woont, ik heb een tijdje in LA gewoond vlakbij Marina del Rey aan Lincoln Boulevard. Ik heb 1,5 jaar stage gelopen bij een touroperator die op LAX gevestigd is, toen was ik 20 is dus wel een tijd geleden hahahaha. Hoe ben jij daar zo terecht gekomen? Liefs, Suzy
ok voorgaande post was voor cristel hahaha, is misschien niet helemaal duidelijk zo. @Nikita: ik heb het ook een klein beetje als ik een beetje een lege maag heb, dan word ik ook een beetje weeig, maar niet om te zeggen heel erg. Maar m'n darmen werken nog gewoon zoals altijd, gewoon elke dag normale toiletgang zeg maar haha. dus geen hele maiskolven voor mij...
Mielenl, van mij ook nog even een geruststellend woordje. Ik heb met 5 weken en een paar dagen ook 1 dag, met rood-roze bloed gehad met het afvegen en daarna een paar dagen bruin. Het schijnt dat dat dan nog een innesteling is. Gelukkig heb ik het alleen die week gehad, maar was wel mega geschrokken. Maar ben wel nog een slipchecker hoor!
Hoi Hoi, Corine nogmaals bedankt voor je uitnoding.. Ik ben 27-04-2008 uitgerekend van mijn tweede kindje. 10 maanden geleden ben ik bevallen van mijn zoontje Damiën. Groetjes Karin
Ik ben eigenlijk ook niet echt misselijk hoor. Af en toe wat beroerd maar na wat eten ben ik al weer opgeknapt. Vind het eigenlijk wel lekker zo. Heb wel last van veel duizelige aanvallen. Toch wel een keer of vier per dag dat ik denk dat ik van mijn stokkie ga en gevoelige tepels maar daar blijft het bij. Natuurlijk ook wel heel erg moe maar volgens mij heeft iedereen dat wel.