zo niet zo veel gekletst vandaag zie ik allereerst femmigje nog gefeliciteerd met je verjaardag! astridvd succes bij de echo vandaag esjuh ik hoop dat er een oplossing voor komt, en dat je gewoon minder uren mag gaan werken, al die stress is niet goed voor je he.... wuppie ik heb het ook heel erg, als de verwarming aangaat schiet ik al wakker, normaal ook nooit last van, ach zijn we er vast aan gewend he missc ik weet niet vanaf wanneer het 'normaal' is om harde buiken te krijgen, maar ik heb ze ook al een tijdje hoor, vooral savonds, terwijl ik soms die dag helemaal niets gedaan heb. zal er wel bij horen denk ik. corina leuk he als ze meubeltjes er staan! dan wordt het opeens ''echt'' een babykamertje. ik zit ook nog iedere dag even te genieten op het kamertje hoor, nog steeds onwerkelijk dat daar straks een kleintje ligt... mamaatjevan4, niet gek dat het allemaal wat zwaarder wordt lijkt me , het is je 5e kindje, dat is niet niks he en af en toe klagen mag wel hoor ingrid gelukkig dat alles goed is met de kleine! zal best wel even schrikken geweest zijn.... 4cats kleine meisjes worden groot he ik moet er nog niet aan denken en ze is er nog niet eens haha snap het wel hoor, lijkt me ook zooo moeilijk als ze 4 jaar lang lekker bij je thuis geweest is ...gelukkig heb je straks een kleine om je lekker bezig te houden xena87 waarom doet het uwv zo moeilijk dan bij jou? ik zit momenteel ook thuis, en ik hoef niet eens langs te komen of te solliciteren niets, omdat ik zwanger ben. krijg alleen iedere maand mn werkbriefje en dat is alles. hoef pas in mei langs te komen... verder gaat t hier ook zn gangetje, wel steeds meer last van bandenpijn, maar daar is geloof ik weinig aan te doen... die buik begint echt in de weg te zitten al, vooral snachts omdraaien is al een probleem. en dan lig je net lekker, moet je weeeeer naar de wc maargoed heb het er graag voor over hoor
Esjuh wat een gedoe op je werk! Echt belachelijk, ik hoop voor je dat jullie toch snel een oplossing kunnen vinden. Ik lees veel klachten over pijnen, daar heb ik gelukkig geen last van. Maar goed in de gaten houden meiden en maak je niet te druk! Zo Sab dat word inderdaad een groot meisje. Die van jou is wel heel groot, maar valt me wel op dat er best veel meiden hier wat voorlopen. Misschien zijn de statistieken die ze gebruiken ook wel wat verouderd? Best logisch dat kinderen bij de geboorte al groter zijn, want we worden tenslotte allemaal groter dan vroeger. Ff een theorietje . De babykamer hier begint nu een beetje vorm te krijgen. Lief heeft woensdagavond alle muren geverfd, vanavond geeft hij 1 muur nog ff een extra laagje. Dan kan de commode vast naar boven (dat is nu een ladekast in de woonkamer). En dan volgende week bij Ikea bedje en kast halen. Ben erg blij met de kleuren die we hebben gekozen, ga ze hier niet noemen omdat dan meteen duidelijk is wat het geslacht van de kleine is en er een vriendin van me op dit forum zit . Angel wat leuk dat jullie maandag je eigen meisje kunnen verzorgen, dat is in ieder geval iets fantastisch om naar uit te kijken! Hoe is het gister bij de gemeente gegaan? Xena wat naar dat je je katje weg hebt moeten doen. Wij hebben vorig jaar ook wat problemen gehad met 1 van onze katten. Om een of andere reden plaste ze af en toe op de bank. Mijn hele zwangerschap gaat het gelukkig goed, hoop dat het ook zo blijft als de kleine er is. Bri ik heb dat ook, kan ook niet veel tegelijk eten. Heb zelf het idee dat de kleine naast mijn blaas ook mijn maag drukt. Ach voordeel is dat ik nog steeds minder weeg dan voor de zwangerschap (kan geen kwaad want ik weeg meer dan genoeg ). Astrid hoop dat je echo verder goed is. 4cats wat een gezeur zeg bij het CB. Snap idd wel dat ze alert zijn met alle veel te dikke kinderen tegenwoordig, maar dan kan je toch ook gewoon vragen hoe het eetgedrag is ipv meteen zeggen dat ze te zwaar is? Lijkt me ook heel moeilijk inderdaad als je meisje naar school gaat, wel super dat ze er zelf zo'n zin in heeft. Jorntenfemmigje nog gefeliciteerd! 26 is een super leeftijd, de leeftijd waarop ik moeder word en jij ook haha . Ingrid wat vervelend allemaal, maar fijn dat het met de kleine alles goed is.
heyhye nou ben nu al vergeten watik gelzen heb.. corina ging geloof ik kamertje in elkaar zetten wel fotos he uhm over harde buiken ik had ze met cailynn ook al snel de gyn zei dat het normaal was dus neem aan dat het nu ook normaal is.. ik geloof dat de meeste ze wel krijgen bij 25 weken.. en vooral als je je veel inspant.. karin: jeetje dat lijkt me ook moeilijk zeg.. pfff ik moet er nog even niet aan denken maarja het gaat zo hard he maar ja je hebt strax weer een kleintje in huis ik heb vannacht ook niet echt supe rgeslapen maar ja.. hoort erbij.. heb koppijn nu zeg en ben misselijk.. maar dutie is calling.. cailynn is wakker he.. ooh en gister mn baby schommel/swing in elkaar gezet die was binnen.. zo mooi maar groter dan ik dacht
Heey meiden Wou even het laatste nieuws melden. Met Jamelia gaat alles goed sinds gistermiddag, en er zit eigenlijk ook geen verandering in, dus wij hadden goede hoop dat ze overgeplaatst kon worden. Maar nee... dat kunnen we vergeten. Blijkt dat voor transport andere beademing nodig is, en het voor de verpleging op dit moment teveel werk is om de beademing aan te passen. Maargoed, we blijven hopen. Ben bij de gemeente geweest, en die snapten gelukkig wel dat het voor ons erg belangrijk is. Nu gaan ze de "zaak" met spoed behandelen, en kijken of ze ons reiskostenvergoeding kunnen geven. Ook belde de werkgever van mijn vriend vandaag. Had haast het idee dat hij enig begrip had want nu zei die dat me vriend weer kon komen werken zodra hij zich wat beter voelde... Ik snap er echt niks meer van Fijn weekend allemaal Liefs p.s Ik heb nogsteeds last van nesteldrang. Ben al 3 dagen bezig alles op te ruimen en grote schoonmaak te houden. Echt verschrikkelijk, wordt bijna sjaggo als ik mezelf niet in de vloer kan zien Hoop dat het snel overgaat want er valt weinig meer schoon te maken, en me vriend wordt er ook nogal sjaggo van zo.
Hallo allemaal, Sharon ,ben blij dat alles toch naar de goede kant begin te komen,vooral de gedoe met reiskosten en je vriend werkgever,vond hem al zo een @$#@@@ ,dat hij rekening hield met jullie situatie. Karin,moet gelijk denken aan de eerste schooldag van mijn dochtertje op de creche,heb toen ook gehuild. En nu is ze 7 en ,ze wordt al zo zelfstandig ,mis het wel dat afhankelijke,nou over 2 mndjes is het zover kan ik weer lekker moederen. mamavan 4,ik heb precies dezelfde klachten als jij,moet in de nacht ook 3 keer eruit. Ben deze week wel heel lui geweest,heb tussen de middag geslapen,wat weer nadelig is voor het huishouden,baal er wel van. prettig weekend allemaal. Ally
Hallo allemaal, Sharon ,ben blij dat alles toch naar de goede kant begin te komen,vooral de gedoe met reiskosten en je vriend werkgever,vond hem al zo een @$#@@@ ,dat hij rekening hield met jullie situatie. Karin,moet gelijk denken aan de eerste schooldag van mijn dochtertje op de creche,heb toen ook gehuild. En nu is ze 7 en ,ze wordt al zo zelfstandig ,mis het wel dat afhankelijke,nou over 2 mndjes is het zover kan ik weer lekker moederen. mamavan 4,ik heb precies dezelfde klachten als jij,moet in de nacht ook 3 keer eruit. Ben deze week wel heel lui geweest,heb tussen de middag geslapen,wat weer nadelig is voor het huishouden,baal er wel van. prettig weekend allemaal. Ally
Zet zo alvast een paar foto's in mijn album van de babykamer! Zet ze nog niet op mijn site, want anders weet iedereen het al. Een aantal van de familie, komt nog langs. En dan is het niet zo leuk dat ze het al weten. Ben echt helemaal gelukkig met het kamertje! Heb van de week ook behoorlijke nesteldrang gehad. Ik was heel de wee kvrij. Maar heb heel de week iedere ochtend een berg gepoetst. Ik heb zelfs dingen schoon gemaakt, die ik nog nooit schoon gemaakt hebben sinds we hier wonen. (is nu 2,5 jaar) Wel iedere dag bekaf natuurlijk. Maar geeft wel een ontzettend lekker gevoel dat het allemaal gedaan is. Straks tegen het einde zal het niet meer lukken vrees ik.
corina wat een mooi kamertje en flink ruim of lijkt dat nou maar zo? ik moet nog mn baby matrasje halen maarja de lakentjes heb ik ook nog niet mn vader stuurt ze pas maandag op.. duss moet nog even wachten.... dna ga ik mn babyhoekje ook doen aangezien die bij ons op de kamer komt.. ew hebben maar 2 slaapkamers pff nog steeds hoofdpijn joh.. maarja.. ooh en dadelijk naar de bbaywinkel kijken naar de maxicosis hopelijk si het iets.. en zit degene erbij die ik wil
Angel: wat een goed nieuws vandaag! ja, behalve dat het nog even duurt voor ze jamelia naar zwolle overplaatsen, maar dat het maar lekker gaat, dat de gemeente z'n best gaat doen en dat je vriend z'n werkgever bijdraait... mag ook wel 's, dat het je even meezit! corina, leuk kamertje! lekker bezig geweest, denk ik.
sharon, gelukkig ook weer wat betere berichtjes vanuit de gemeente en die @#@baas van je vriend. Waarschijnlijk had hij het idee dat je vriend de boel belazerde en hem zo weer aan het werk kreeg, maar komt er nu achter dat hij toch echt wel "ziek" is. Hij kan/ mag hem echt niet zomaar ontslaan, dat zal hem heel moeilijk gemaakt worden. In ieder geval niet zonder financiele bijdrages aan jullie. Er is werk zat, al me er dus niet al te druk over maken. Jullie hebben genoeg andere dingen om je druk over te maken. En natuurlijk heel veel kracht, wijsheid en een dikke knuffel om deze moeilijke periode door te komen. Weet in NL in ziekenhuizen dat je enorm op je strepen moet staan om het beste voor je dochter te krijgen, anders gaan dreigen met klachten, zijn ziekenhuizen heel gevoelig voor, en dan kan opeens een heleboel wel! Volg je hart en je goede instincten om te bepalen wat goed is voor je meisje! Ik hoor heel veel verhalen met nesteldrang: poetsen tot je erbij neervalt, klussen omdat het straks anders allemaal nog moet. Alles klaar hebben voor de kleine komt... klinkt heel bekend in de oren... poets me suf... met de pijntjes valt het mee. Nog geen harde buiken gehad, alleen een beetje pijn las ik te lang loop. ben wo met zwangerschapsgym begonnen. Alle trucje voor je houding, zou je je rug mee ontlasten. dus 3 dagen met pijn in mijn rug gelopen. Die oefeningen doen we dus niet meer... Ik heb wel steeds meer dat het nu voor het echie is. Buik wordt behoorlijk rond, af en toe van die bulten die uit mijn buik komen(voetjes, hoofdje, kontje) en steeds meer lichamelijke beperkingen. En zeker door de geboorte van Jamelia begint het besef dat de geboorte dichterbij komt ook aardig door te dringen. Herkenbaar?
Hey ladies, begin weer een beetje op te knappen gelukkig! Corina; heeeeel mooi kamertje meis! @ Sharon; gelukkig dat alles de positieve kant op lijkt te gaan, alleen idd heel jammer dat ze nog niet vervoerd kan worden. Maar komt vanzelf meis. Vind het trouwens knap dat je je er zo doorheen slaat. Hoop dat je dat voor je lieve kleine meis nog ff vol kan houden! Wij denken aan je he! @frumpje; hier begint dat besef nu ook echt te komen, zeker sinds de baby zich soms zo onderhand door mijn buik heen lijkt te drukken haha, soms net een alien hihi Bevallen is onvermijdelijk nu en dat is soms best een gek idee. En spannend natuurlijk. Ben er zooooo benieuwd naar allemaal. Alleen die nesteldrang mag bij mij ook wel es komen! hihi, maar ben ook 8 dagen flink ziek geweest dus schoonmaken was wel het laatste waar ik aan dacht. whaha maar hier mag dus die nesteldrang wel es komen! Hoop in te halen. Nou lieve dames, ik wens jullie allen een heerlijk weekend toe! Ik ga vanmiddag voor het eerst de deur weer es uit, lijkt me heerlijk. Ff wachten tot me menneke thuis komt van z'n werk. (die werkt vandaag over die gek) TOEDELOE
Goeiemorgen meiden. Vannacht erg beroerd geslapen zeg Werd om de 3 uurtjes wakker om te moeten plassen. Verder kan ik vandaag de babyfone ophalen, kostte me maar 30 euri Fijn weekend allemaal!
Goedemiddag, Ik kom ook weer een keertje kijken. Alles wel bijgelezen, maar niet echt veel onthouden, sorry. Sharon wat fijn dat het beter gaat met Jamilia, ik hoop dat je snel positief bericht van de gemeente krijg. Hier ook geen nesteldrang maar kan natuurlijk nog komen. Fijn weekend allemaal.
Hier even een heel kort berichtje, ben nog steeds heel erg druk met school. Alles gaat prima hier. Sharon, fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met je kleintje. Ik kom steeds even online om snel te checken hoe het met jullie is. Voor alle anderen: ik zal binnenkort, na de drukke schoolperiode, weer even de tijd nemen om al jullie belevenissen te volgen. Ik vind het ook jammer dat ik dat nu even niet kan doen, maar ik moet mezelf beschermen tegen het feit dat ik anders de hele tijd op het forum zit te hangen, en weer niks aan school doe. Tot snel!
Hoi allemaal, daar ben ik ook weer even. Sharon, fijn dat het zo goed blijft gaan met Jamelia, en positieve berichten over het werk van je vriend! Hopen dat de gemeente ook over de brug komt, dat zou wel lekker zijn. Wel een beetje een tegenslag dat jullie meisje nog niet vervoerd kan worden, maar als ze nog te zwak is dan kan ze beter nog een paar dagen in Groningen blijven toch? Ik duim voor je dat ze gauw naar Zwolle mag, en hoop op nog veel vaker en meer van die goede berichten van jullie! Corina, wat een leuk kamertje is het geworden zeg! Voor de dames met nesteldrang wil ik GRAAG mijn huis beschikbaar stellen Ik heb er zelf (nog) helemaal geen last van. Ik begin steeds meer kwaaltjes te krijgen lijkt wel. Donderdag weer voor het eerst naar school geweest ('s morgens werken en daarna tot 21:30u naar school) en die dag heeft me echt opgebroken zeg! Ik was gisteren doodmoe en verschrikkelijk last van mijn buik en rug, ik wist op het laatst niet meer hoe ik moest gaan zitten. Nu gaat het gelukkig iets beter, maar vind het echt heel raar dat het zo in een paar dagen zo kan omslaan. Mijn man was een paar dagen in het buitenland, en vond mijn buik erg gegroeid in die paar dagen.....dus dan is het niet zo vreemd dat ik de afgelopen dagen zo moe was en last van mijn buik had! Ik ga me nu (net zoals mijn buddy) weer op mijn schoolwerk storten. Nog maar 3 weken en dan heb ik alles achter de rug
hoihoi, snel ff een berichtje, ik heb zelf het geboortekaartje ontworpen! Had toch niks te doen. Zit hier wel te snotteren, allergie, van mij mag het weer gaan vriezen. Heb ik er ten minste geen last van! O ja en ook slecht geslapen, 3 uur sliep ik en 6 uur was mijn dochtertje weer wakker
heyhey nesteldrang weet niet of ik dar last van heb.. ik ben wel vaak aan het opruimen maar das niks speciaals.. ik denk dat het erge nog moet komen... heb nu al medelijden met mn man.. dan mag die niks meer aanraken... en met zn schoenen naar binnen etc.. ik herken nog van de laatste keer moest ie alles vragen en werd daar ook weer boos om.. jaaa hormonen slecht slapen ja echt lekker was het niet vannacht... om 2 uur kreeg ik het opeens zoo heet en benauwd kon bijna niet ademen. pfff was weer fijn.. vandaag gaan we de maxicosi halen gisteren was het veekl te druk die kant van de snelweg.. gister een verjaardag gehad.. heb een uurtje met mn man en cailynn lopen voetballen.. ging goed tot dat ik de bal wilde tegen houden en zijwaarts mn been strekte.. ik dacht dat ik half dood ging ooh wat deed dat pijn nu nog last van... ook stom van mezelf maar ja.... ik heb natuurlijk niet gerent hoeft ook niet echt he met cailynn maar was wel effe lekker bezig te zijn tot dat moment dan kan nu bijna niet meer lopen.. mn spier rond mn vagina doet zooon pijn en straal uit naar mn lies gelukkig met de beeb alles goed.. die blijft ook beweegen die heeft zn eigen postje voetbal geloof ik
hey meiden niet zoveel gebept zie ik @ingrid77 jeetje kan me voorstellen dat de schrik er toch even goed in zat, hebben ze je nog bepaalde tips of oefeningen gegeven @4catsandagirl ik weet precies hoe je je voelt opeens is dat kleine hummeltje supergroot aan het worden en dan opeens gaat de juf dingen met haar doen en moet ze naar de juf om iets te vragen voor je gevoel sta je er volledig buiten en ben je opeens niet meer nodig vreselijk maar aan de andere kant als je meissie dan op haar stoeltje zit apetrots omdat ze eindelijk naar school mag en dan uit school meteen in je armen rent omdat ze je zooooo gemist heeft voelt dat toch ook weer heeel goed @xena87 volgens mij mogen ze je uwv niet zomaar stoppen tijdens een zwangerschap en helemaal niet omdat je niet op je afspraak bent gekomen als jij netjes heb afgebeld kunnen ze je niets maken en zijn ze verplicht een vervolgafspraak te maken @sab85 ja de 5e en ik merk het wel hoor aan me lichaam me lichaam weet precies wat het doen moet dus doet het allemaal net even iets sneller waardoor alles dus net te los zit en ik dus enorme pijnen krijg ofwel in me buik bij me banden ofwel in me rug en tja klagen het hoort er een beetje bij he alhoewel ik nog steeds harstikke trots ben en nog steeds uitkijk naar de bevalling heb er zelfs zin in gek he haha @angel4life he he eindelijk een beetje goed nieuws voor jullie zowel dat van de gemeente als van de baas van je vriend zou inderdaad wel heel gemeen zijn als die baas nu verstek zou laten gaan misschien heeft hij onze reacties gelezen en dacht o jee wil geen 44 boze zwangere voor me neus hebben @corina jeetje die kleur is echt helemaal in he ook ik heb die kleur voor de kleine geweeeeldig mooi en vooral met dat donker komt het zoo mooi uit @frumpje ja heeeeeel herkenbaar je weet hoe alles gaat en werkt en je weet ook dat die laatste weken zooooo langzaam gaan hoewel het voor mijn gevoel nu toch best al opschiet weet ik ook dat als ik 34-35 weken ben ertegenaan zit te hikken en de dagen letterlijk voorbij kruipen en volgens mij zelfs elke dag een uur achteruit gaan in plaats van vooruit hahahah @ladi gefeliciteerd met je 28 weken als het goed is is je kleintje nu zo een pakje suiker zwaar @cristel1986 kun je niet gewoon met de poppen gaan spelen hahaha voetballen is inderdaad ook niets voor mij ben alleen bang dat ik er toch bijna aan moet geloven nou hier eigenlijk wel goed geslapen, ging lekker vroeg me bedje in was wel weer vroeg op maar voelde me enorm uitgerust dus dat is weer een pluspuntje heb vandaag alle kleertjes van de baby nogmaals opgevouwen voor de 5e keer ach ja 5e kindje 5 keer vouwen hier nog geen nesteldrang dus als iemand zich vrijwilliger steld voor ons huis vind ik dat helemaaaaaaal niet erg nou meiden fijn weekend en rust lekker uit groetjes nathalie
hhah anog iemand met nesteldrang... en voetballenja ik vin dhet zelf leuk... maarja vorolopig maar even niet kan mn beenniet eensoptillen