April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

miss: Niks om je voor te schamen. Ik had het wel eens dat ik het in me broek deed als ik moest niezen ofso.
    Hoort er nou eenmaal bij. En gelukkig was het donker dus niemand die het weet...

Nathalie: Denk niet dat de werkgever van mijn vriend hier komt loeren, maargoed... hij had laatst een hysterische bal hormonen (mij) aan de tel en daar werd hij al niet vrolijk van... dus denk dat ie zich even bedacht heeft voor zijn eigen veiligheid.

4cats: je liet me beetje schrikken met dat bloed... maar gelukkig is het niks ergs.
    Kan me voorstellen dat scheren met zo'n buik moeilijk is...
    Ik kan nu zonder buik trouwens nog niet scheren omdat ik bang ben de hechtingen eruit te trekken.
    Maargoed, klussen mag toch nog niet.

Mijn ergste nachtmerrie is trouwens tot leven gekomen... Moest weer aan de pil (heb daar zo'n hekel aan)
    Maargoed, om over 2 maand weer zwanger te zijn is ook geen goede optie aangezien we niet weten waardoor ons meisje zo vroeg is gekomen.

Laatste nieuws van Jamelia:

De laatste dagen is er weinig veranderd. Ze doet het allemaal hartstikke goed en de artsen zijn ontzettend tevreden.
    Ze begint uit zichzelf meer ontlasting te krijgen, en dus heeft ze minder klysma's nodig,.
    Ook krijgt ze elke dag ietsje meer voedsel omdat ze erge honger blijkt te hebben, haar maagje is steeds leeg.
    Verder zijn de pinnen uit haar hoofdje gehaald omdat ze geen last meer heeft van stuipjes en blijkbaar ook geen hersenbloeding weer heeft gehad.
    Ze heeft vrijdag een echo gehad van de ductus (klepje bij hart) om te kijken of dat goed is, maar daar krijgen we morgen de uitslag van.
    Haar bloed is allemaal goed, en als dat zo blijft gaan ze weer proberen de beademing af te bouwen...

Morgen gaan we om 7.00 weg om optijd bij haar te zijn zodat we haar lekker kunnen verzorgen, kan haast niet meer wachten.
    Ook heb ik vandaag haar 1e foto op haar website gezet, jullie kunnen pb'en voor het adres, aangezien we liever niet hebben dat iedereen die foto ziet (ze ligt aan de beademing).

Liefs

p.s Mijn opruim-buien zijn nogsteeds niet over
    Krijg binnekort van me vader nieuw dressoir in de hoop dat de buien dan minder worden, want zelfs hun worden er al gek van.
    Maargoed, het is hier wel brandschoon, mochten ze nog komen controleren hahaha

2. Niet meer actief

Ja joh, ik loop ook onderhand om de 10 a 15 min naar de wc, en het gevoel heb ik ook dat ik erg nodig moet, maar er komt bijna niks mamaatjevan4.

Denk ergens dat ik slecht slaap, omdat ik waarschijnlijk weer eens last heb van een buikgriepje, voel me ook niet echt super overdag.

Vandaag weer een hele zooi behang eraf gehaald, houd maar niet op hier.
    Nog ongeveer 3 weekjes, en dan kunnen we eindelijk beginnen :D

Verders niet veel te melden, alleen dat we volgende week even langs me pappie gaan :D
    Heb hem de hele periode niet gezien vanaf het moment dat ik zwanger ben.

Spreek jullie misschien vanaaf nog eventjes :)

Groetjess

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ 4cats gelukkig dat het maar een snijwondje was ;)

ik zie ook helemaal niets meer, dus probeer het ook maar een beetje op gevoel te doen.

@ xena ik ben ook vaak misselijk 's nachts, bij mij komt het door de zure oprispingen. Als ik er echt niet van kan slapen neem ik een Rennie, of een lepel vanillevla schijnt ook te helpen. Of misschien komt het doordat je op je rug ligt, het schijnt dat je aan het einde van de zwangerschap beter op je zij kunt slapen... Sterkte ermee in elk geval

@ angel4life klinkt allemaal weer super voor je! Hoeveel is ze nu al gegroeid in de afgelopen 2 weken?

Ik slaap trouwens redelijk goed, alleen met draaien erg veel last van bandenpijn maar als ik eenmaal weer lig dan val ik wel weer in slaap. En plassen hoef ik ook meestal maar 1 keer 's nachts.

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi!

isra: ja tafel voetbal maar dat kan ik hlemaal niet :p

karin.. jeetje ik zou me ook schrikken.. ik heb 1 keer in mn vel geschoren nou dat voelde ik alleen wel goed.. pfffff.. ik doe het trowuens ook op gevoel... en mn man laten scheren denk niet dat dat zon goed idee... heb daar weinig vertrouwen in.. aangezien hij zn gezicht 9 van de 10 keer zelf ook open scheert :p

sharon... nou ben blij voor je dat je d rmorgen zelf mag verzorgen... eindelijk dan he.. alles gaat langzaam stapje voro stapje maar het gaat de goede kant op :)
    veel plezier morgen he

en mamaatje van4 nog moeten plassen in het bos? haha ik heb dat ookaltijd als ik nergens kan plassen dan moet ik juist.... daarom drink ik maar minder voor we ergens heen gaan...

ooh gister weer naar mexico geweest... effetjes weer lekker gegeten.. cailynn deed trouwens ook goed haar best wat die naa rbinnen kreeg stond er van te kijken.. maar wel een heel eind gelopen zeg... totaal een km of 10 pffff.. pijn aan mn voetjes nu :p

strax gaan we even naar het park denk ik.. maar ben nu eert mn croisantjes aan het eten :p heerlijk

wat eten jullie vanaaf

5. Niet meer actief

@ mielenl:

Ik weet niet of dat het probleem is, misselijk omdat ik op me rug slaap, maar ik kan juist niet op me zij slapen, want dan krijg ik echt pijn.

Ik lig ook al niet extra plat, beetje omhoog met me hoofd, maar de misselijkheid blijft.

Denk dat de misselijkheid komt, omdat ik waarschijnlijk last heb van een buikgriepje of zo.
    Heb er anders echt nooit last van, maar slaap wel slechter, ook omdat ik vaak naar de wc moet.

@ Angel: Veel plezier morgen bij jullie meissie!
    Echt leuk voor jullie dat jullie haar mogen verzorgen.

Groetjes Xena

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ xena ik heb ergens gelezen /gehoord dat de baby een of andere heel belangrijke ader afknelt als je op je rug ligt, en daar schijn je ook erg beroerd van te worden. heb je al een geprobeerd met een kussen onder je buik en dan op je zij?

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    @ cristel, wij hebben lasagne gegeten en als toetje pannekoekjes met vanilleijs :)

8. kili

kili Niet meer actief

hoi hoi,

even een vraagje, hoe doen jullie het met kinderopvang ? En hoeveel tijd geleden ( ja, we zijn wat aan de late kant) hebben jullie je opgegeven evt. En waarom kiezen jullie voor die bepaalde vorm. ( gastouderschap, kinderdagverblijf, opa/oma, zelf niet werken ?)
    en werken er toevallig nog meer mensen in de zorg, ik zie soms door de bomen het bos niet meer, ik kan namelijk maar 1 dag vast een dienst aanvragen en de meeste vormen van kinderopvang, is dat niet handig....

Ik hoor graag van jullie !

gr. Kili

ps; Ik had vanavond sla en vlees in een shoarmabroodje. Hihi, ik stink nu een beetje erg naar knoflook. Voor een keertje..

9. Niet meer actief

@ Mielenl

Nee niet geprobeerd, zal het vanavond eens proberen, thnx voor de tip, wist ik helemaal niet ;)

Slaap lekker iedereen, en misschien tot morgen maar weer als ik het niet te druk heb hier :)

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

nou lekker hoor cynthia.. lasanga hebben wij dan vrijdag op.. mmmm.. maar dat toetje klonk heerlijk.. en shaorma wil ik zoooooo graag

ooh en heb het voro vandaga alweer gehad... ga naar de wc alles spoelt gewoon weg.. ben mn handen aan het wassen en 1 een keer blijft er water komen gewoon schoon water.. maar toh niet meer normaal.. alles stond blank in de badkamer.. en ook een deel van het tapijt op de gang is nat nu.. we zijn nu nog steeds op de man van de verstoppingen ana het wachte en is al 2 uur terug fijne he.. zon zondag... pffff. gelukig wordt morgen ook ons tapijt weer schoon gemaakt door het management vande apartementen.. maar dat is toch ok wat :(

11. Niet meer actief

Nou, ik ben ook alweer wakker, met gigantische maagkrampen en misselijkheid.
    Het is weer eens drie uur s'nachts, en heb het gloeiend heet.

Ik snap er echt helemaal niks van hoe dit nou kan...

12. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hier ook weer vroeg, 4.00uur. Geprobeerd te slapen maar lukt niet. Ow nu is mijn dochter ook nog eens wakker. Pffff

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ cristel he bah een overstroming op zondag......zijn ze inmiddels al geweest? Gelukkig maar dat het schoon water was!

@ xena misschien heb je toch een buikgriepje te pakken.....

@ 4cats en xena ik hoop dat jullie nog een beetje geslapen hebt want al dat nachtbraken is errug vermoeiend!

14. Niet meer actief

Ja Mielenl, dat denk ik ook, ben maar wakker gebleven om drie uur, kon echt niet meer slapen.
    Iedere keer een loopneus :s

Denk ook wel ergens dat het een buikgriepje is, maar dan houd ie nu wel erg lang aan, meestal heb ik er maar 3 dagen last van.

MAar goed, moet nu naar de vk toe, spreek jullie strax wel weer :)

15. Niet meer actief

Nou hier ben ik weer.
    Wilde eigenlijk naar de vk toe fietsen, kom ik buiten met me fietsen-sleuteltje, is me fiets gejat :eek:

Verder heb ik idd buikgriep, en ook eindelijk (in die dagen dat ik buikgriep heb) ontlasting gehad, wel erge diarree, vandaar die erge krampen :s (srry)

Bij de vk was alles in orde, de kleine lag met z'n hoofdje naar beneden, en groeide goed zei ze.

Maar ik ga douchen, pyama aandoen, en dan ga ik me bedje weer in, voel me beetje zwakjes.

Groetjes Xeentje

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    jeetje Xena je fiets gejat, hopelijk was het niet al te ver om te lopen.
    Blij dat alles goed gegaan is en dat de kleine al mooi naar beneden ligt.. :D

17. Niet meer actief

Neuh, is maar 3 min lopen vanuit hier, maar wilde met de fiets, omdat ik al beetje zwakjes ben.
    Me fiets stond gewoon binnen, beneden dan, niet in onze kelder zelf, maar in de gang zeg maar.

Ikke balen als een stekker, was een dure fiets ook nog :s
    MAar ja, dan maar weer een nieuwe halen, zit niks anders op.
    Word zowiezo al veel gejat hier in de buurt.

Maar, vanaf wanneer gaan de baby's eigenlijk indalen?
    Of is dat verschillend?

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!
    het gaat lekker zo te horen he :(
    allemaal klachtjes en kwaaltjes haha, wat is het toch heerlijk om zwanger te zijn :)

ben gister bij een vriendin geweest die vorig jaar april een kindje(jongetje) heeft gekregen. helaas lag hij al in bed :(
    en zij ging voor mij alle kleertjes effe een keer uitzoeken :D
    ma mondje dicht hoor, mn vriend weet niet dat ik haar heb verteld dat we een jochie krijgen :)
    toch wel ideaal, alles waar haar ventje niet meer past kan ze zo doorschuiven naar ons hahah.

zodalijk nog ff een middagje werken en daarna 3 dagen vrij om alles klaar te maken voor de verhuizing.

ik vind het alleen niks dat het overhuizen moet gebeuren op een dag dat ik smiddags moet werken, dan lopen er allemaal mensen in mn huis te trekken terwijl ik er niet ben... hou ik dus echt niet van.

Xena lullig trouwens van je fiets...lekkere timing ook daarvoor.
    nouja lopen is ook gezond ;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hej ik zit in vakje 7! :D

20. Niet meer actief

Ja idd, lopen is ook gezond ;)
    Was toch maar 3 min lopen, hahaah.

En wij krijgen ook allemaal kleertjes van iedereen, van het stelletje hieronder die een zoontje hebben gekregen, en van de mensen die nog in ons nieuwe huisje wonen kregen we zelf kleertjes, badje en kruiken.

Ik ga weer ff verder met inpakken hier, daarna douchen en dan lekker pyama aan.

Doeii doeii

Deel Deze Pagina