suzy ik heb toevallig vandaag zwangerschap voor dummies gekocht , ben er pas net in begonnen maar het schijnt een heel leuk en toch ook leerzaam boek te zijn. kellox lang niets gehoord , wat k*t dat het nog steeds niet over is zeg! ben benieuwd naar morgen dan... hier trouwens ook al een (flink) buikje! heel gek ik wist niet dat je dat al zo snel zag , ik voel me soms 3 maanden zwanger...(droom droom was he maar zo) 4catsandagirl heel herkenbaar alsof het op je voorhoofd staat hahaha , heb ook het gevoel dat iedereen het aan me ''ziet'' op een of andere manier en dat ze heel de tijd naar mijn buik kijken, maar het zal toch echt wel aan mij liggen hihi
en vandeweek bij de verloskundige kreeg ik een stapel tijdschriften mee, waaronder ook ''in verwachting'' een uitgave van de ouders van nu, echt een heel leuk blad om te lezen met oa bevallingsverhalen, tips, een week tot week kalender hoe je beebje groeit en nog veel meer leuke dingen! weet niet of dit blad ook te koop is maar hoop het wel...
zat trouwens ook een folder bij van babymax superstores, met de meest schattige babykamers, kinderwagens, kleertjes , maxi cosies echt alles zooo leuk *zucht* ik kan niet wachten....
Hoi adriana82 Ik woon in brabant en ben 30 jaar en dames bedankt voor jullie lieve berichten. Leuk om hier te zijn. Groetjes Karin
[quote="suzy28"]He meiden, vanaf wanneer hadden jullie die misselijkheid? Ik heb er nl. nog geen last van, het enige waar ik "last" van heb ik dat ik steeds moeier wordt, snel buiten adem en onwijs gevoelige borsten. Maar goed, het is natuurlijk nog wel heel vroeg bij mij en wie weet misschien blijft het wel helemaal uit... Ik heb ook nog nergens last van hoor. (gelukkig) Bij mijn zoontje heb ik de hele zwangerschap geen zwangerschaps kwaaltje gehad. Ik hoop dat dit nu ook het geval gaat worden. : @karin29 gefeliciteerd en welkom
een buije nou ik kan het niet meer verbergen heb al positie kleding aan want gewone broeken passen niet meer nou ja passen wel maar niet om mn buik meer.. dus ja..geen keus... en ze zeggen is volgens mij wel onzin hoor als je veel misselijk bent dat het een meisje wordt... maarja mn tant eheeft ze allebei jongen en meisje en was bij beide niet missleijk..
Jeeetje, ben 2 dagen niet op het forum en moet je kijken wat een zwangeren en een hoop berichtjes erbij! Gaat goed zo! Heb geen tijd gehad omj alles door te lezen, maar wou even laten weten dat het bij de VK allemaal prima was. maandag de 27e heb ik een intake voor een termijnecho en een combinatietest. ik ga dus WEL de nekplooimeting doen! maar ook omdat er bij mij in de familie wat dingen zijn voorgekomen, dus ik wil gewoon absolute zekerheid! verder heb ik een buik waar je echt U tegen zegt en idd, U met een flinke hoofdletter, echt niet normaal. ik geloof nooit dat ik dit nog een paar weken vol kan houden, want al mijn truitjes tekenen ongelooflijk! ben ik niet blij mee! maar aan de andere kant ook wel weer trots. ik smeer trouwens 2 x per dag mijn borsten en mijn buik in en onder de douche was ik mij met babyolie! ik probeer dus alles om het te voorkomen! nou meiden, ik moet gauw weer verder! doeiiii
Hoi Hoi, Vind het allemaal wel weer spannend hoor. Ben toch wel bang dat ik gewoon ongesteld ga worden of zo. Het zou me maar gebeuren. Heb verder geen buikkrampen of zo. Wel wat duizelig en met vlagen misselijk. Zijn er meer die bang waren als nog gewoon ongesteld te worden na een vette positieve test? Moet het even kwijt. Groetjes Karin
goeiemorgen allemaal! @kellox vervelend dat je nu nog steeds die pijnaanvallen hebt. Succes bij de dokter zometeen en ik hoop dat ze er iets tegen kunnen doen! @karin29 volgens mij had ik het nog niet gedaan dus bij deze: GEFELICITEERD !!! Ik voel me weer prima, geen bloedverlies meer gehad gelukkig! Gistermiddag even lekker staan gapen in een babywinkel, "moest" even een kadootje kopen voor een collega die pas bevallen is En gistermiddag mocht ik een half uurtje op het zoontje (2 mnd oud) van mijn vriendinnetje passen, dat was zoooooo leuk! Hij had zelfs speciaal voor mij z'n luier volgepoept ik heb volgens mij toch ook al wel een buikje.....van mezelf al niet zo'n strakke buik dus valt niet op, hahaha! Verder ben ik nog steeds niet misselijk * even afkloppen * alleen zo af en toe een weeig gevoel als ik trek heb. En dat heb ik eigenlijk alleen 's morgens 1 of 2 keer.
@mielenl: Wat fijn dat je geen bloedverlies meer gehad hebt! Kun je er weer lekker van gaan genieten! @karin29: ik heb nu ook nog hetzelfde, vooral omdat m'n afscheiding nu wat meer wordt blijf ik rennen naar de wc om te kijken of het geen bloed is... Volgens mij hebben de meesten dat in het begin wel. Ik heb hier al eens wat gelezen over slipstaren, van die club ben ik ook lid liefs, suzy
Hoi hoi, Ook ik hoor bij de april mama's. Nu is het zo dat ik niet precies weet wanneer ik uitgerekend ben want ik heb een onregelmatige cyclus. Als ik van mijn langste uitga kom ik uit op 22 april. Pas na mijn eerste echo weet ik wat de precieze datum is,het zal wel niet veel schelen denk ik. Nu ga ik nog niet naar de dokter aangezien het nog erg pril is. Wanneer zijn jullie naar de dokter gestapt? Bij hoeveel weken?
Hoi Hoi,k Oke dan ben ik niet de enigste die steeds naar de wc gaat om te kijken. Wil ook het liefst iedere dag testen. Heb er vanmorgen nog maar een gedaan om te kijken. @sjouk ook gefelictiteerd. Ik ga zometeen gewoon naar de huisarts. Vorige keer ook gedaan met zoveel weken. Moest er overigens toch naar toe. Heb wel een fijne huisarts waar ik zo even langs kan gaan. Heb tevens wat vragen. Ben toch wel wat misselijk en duizelig. En dat van onze buikjes. Bij mij is het nog " loshangend vel" hihih van mijn vorige zwangerschap. Bij mij dus waarschijnlijk niet snel wat te zien. Vind het wel leuk als er wat te zien is. Groetjes Karin
goei morgen allemaal wat een gezelligheid al hier. Mielenl: wat fijn dat het weer wat beter gaat hoop dat je er nu weer lekker van genieten op je roze wolk. Welkom Sjouk ik ben niet naar de dokter gegaan heb woensdag pas de vk gebeld (de meeste hier waren eerder hihi) Hier onwijse pijn in de borsten zeker als ik s'avonds voor me bh uitdoe.. viel me gister zelfs op dat als ik met de scooter over een heuvel ga dat het dan al pijn doet..
34 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 4 april 2008 - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen- 4 april 2008 - 2e kindje angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 17 april 2008 - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 17 april 2008 - 1e kindje rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 18 april 2008 - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - zwolle- 18 april 2008 - 1e kindje loveable- 25 jaar - ?- 20 april 2008 - ?e kindje foreverfriend- 31 jaar - ?- 22 april 2008 - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 22 april 2008 - 1e kindje sjouk- 21 jaar - ?- 22 april 2008 - ?e kindje Karin29- ? jaar - ? - 27 april 2008 - 2e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje @ sjouk gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf vorige week (met 4,5 week dus) naar de huisarts geweest. Was niet echt nodig, maar ik had ook wat vragen en vond het wel leuk om te vertellen. Hij wist dat we "bezig" waren omdat ik al een paar keer bij hem was geweest ivm mijn cyclus, en hij me uiteindelijk doorverwezen heeft naar een gynaecoloog.
@ esjuh ja hier ook vrij veel last van m'n borsten. Niet altijd even aanwezig, maar toch.....ik stommel altijd nogal enthousiast van de trap af, en dan voel ik het vooral
Yippie 7 weken alweer, op naar de 12. Karin ik heb het nog steeds hoor! elke keer als ik naar het toilet ga kijk ik toch even naar het slipje. Ik denk dat ik dat wel houd tot ik het hartje heb zien kloppen.
Goeiemorgen meiden, Ik ben gisterenmiddag naar de vk geweest i.p.v s'avonds! Want de vk had s'avonds een bevalling haha! Ben daarna bij me zus gaan eten, had geen tijd meer om gisteren hier te komen! Alles is gelukkig goed ! Ze heeft me bloeddruk gemeten: 123/82 erg netjes dus! Verder heeft ze bloed geprikt, me gewogen, urine gecontroleerd op eiwitten enz. Ze heeft ook gekeken of ze me baarmoeder voelde, Ik ging liggen en ja hoor binnen een tel voelde ze hem al haha! Heb zelf ook gevoeld, voelt heel raar het is een hard ribbeltje zeg maar! Heb ook een leuke zwitsal tas gehad met leuke tijdschriften erin en een heel leuk knuffeltje gekregen! Echt heel lief! Ik mag vandaag bellen om een afspraak te maken voor een echo! Omdat ik in feb een mk heb gehad! Ik ga nu naar kantoor om te vergaderen pff! Als ik gebeld heb, laat ik het jullie gelijk weten!
hoi Taddy teddy, Leuk meid dat je je eigen baarmoeder hebt kunnen voelen! Ik heb gisteren wederom de verloskundige proberen te bellen, maar waren weer niet te bereiken. Nou heb ik vanmorgen maar mijn huisarts gebeld, deze belt mijn maandag terug. Helaas op mijn werk, gelukkig wel op mijn mobiel, dus kruip ik maandag even een kamer appart in . Wij hebben het van de week toch maar vertelt aan zowel mijn schoonouders als mijn ouders. Mijn ouders waren zoveel jaar getrouwd, dus we hebben een leuk kado gegeven . Mijn schoonvader zei direct, ho! dus de winter maanden hoef ik me niet te vervelen! (vanwege de verbouwing) Hoe ik het mijn schoonzus heb vertelt weten jullie al. Nou ik ga hier maar eens opruimen en dan helaas vanmiddag weer werken. heb wel erg veel moeite om daar mijn mond te houden, daar mijn collega in verwachting is van een tweeling [-( Nou meiden ik heb vandaag helaas geen tijd meer om te schrijven en te lezen dus tot morgen.
Goedemorgen allemaal! @ Kellox, je gaat me toch niet vertellen dat ook jij lange blonde haren hebt he? @ Mielenl, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt! @ Suzy en Karin, ook welkom bij de slippiecheck-club! @ tatty Teddy, wat lekker dat het allemaal goed was! @ Sjouk, welkom en gefeliciteerd! @ Karin29, ik zal je gegevens aanvullen!
34 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 4 april 2008 - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen- 4 april 2008 - 2e kindje angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 17 april 2008 - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 17 april 2008 - 1e kindje rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 18 april 2008 - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - zwolle- 18 april 2008 - 1e kindje loveable- 25 jaar - ?- 20 april 2008 - ?e kindje foreverfriend- 31 jaar - ?- 22 april 2008 - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 22 april 2008 - 1e kindje sjouk- 21 jaar - ?- 22 april 2008 - ?e kindje Karin29- 30 jaar - Brabant - 27 april 2008 - 2e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje