hey dames.. nou ik heb gister 12 uur lang in het ziekenhuis gelegen.. ik had een drukkend gevoel in mn onde rbuik en kon bijna niet meer lopen.. mn man zegt kom we gaan naar het ziekenhusi ik widle eigenlijk niet mar ben blij dat ik gegaan ben.... ik scheen dus al elke 7 min weeen te hebben.. ze hebben me weeen remmers gegeven en ze zjn gestopt toen nog 2 uur aan de monitor gelegen maar ze bleven weg.. allerlei testn gehad en echo.. maar met de baby is alles ok.. gelukkig.. ik sta nu wel ondere strengere controle.. en als ik wer wat voel gelijk naar het ziekenhuis.. ik schijn de weeen namelijk niet echt te voelen vin dik wel een eng idee hoor maarja.. nou ik ga weer even liggen wordt nu verzorgd door mn mannetje even van profiteren
Jeetje Cristel dat is wel ff schrikken zeg! En dan ook net nu dat gezeik met je verzekering. Gelukkig dat je gewoon in het ziekenhuis terecht kan. Je zei van de week al wel dat je het idee had dat er iets aan de hand was toch? Heeeel goed naar je lichaam luisteren en inderdaad direct naar het ziekenhuis als je ook maar iets voelt. Heb je iemand die je kan helpen met de zorg voor Cailynn? Want je moet natuurlijk nu wel heeeel rustig aan doen of niet? Pff schrik echt van je berichtje meis!
Jeetje Cristel das ff schrikken! Is wel goed dat je dan nu onder strengere controle staat. Je ventje mag er nog niet uit hoor!
ja ik schrok zelf ook.. ik ben niet zo iemand die gelijk naar het zh gaat maar toch.. nou was blij dat ik geweest was.. cailynn is erg op zich zelf ik hoef nooit zoveel te doen.. en mocht dr wel gewoon optillen om bijv in baad te doen mar niet lange stukken lopen en dan nog een scailynn tillen wat ik de afgelopen week wel gewoon gedaan had.. en moet wat rustigger doen met het huishouden.. verder vandaag were naar de gyn mn man is nu een afspraak ana het maken.... maarja ben nu wel erg geconcentreerd op wat ik voel natuurlijk
Klopt het bij jou nu eigenlijk nog wel Cristel dat je 30 weken en 1 dag bent? Want je was toch eigenlijk al wat verder? Fijn dat Cailynn zo op zichzelf is, dat scheelt je in ieder geval weer! Is alleen maar goed dat je nu zo geconcentreerd bent op alles wat je voelt. Corina gefeliciteerd met je 30 weken, gaat nu echt heeeeel hard he!
hoi hoi, hier ben ik ook weer. Weet niet meer wie het zei, maar de dunne ontlasting komt idd omdat te weinig drink. Al heb ik de andere helft van de fles ook bijna leeg vandaag, dus gaat wel weer een stukje beter.
Hier eindelijk weer even een berichtje van mij, Ik ben momenteel bijna niet online omdat ik rust moet houden van de VK ik heb sinds oud en nieuw bijna constant harde buiken die aanhouden en dat is nog te vroeg. Daar komt bij dat mijn oma vanmiddag is overleden, ze was al "oud" maar toch komt het hard aan. ze zou zondag 85 jaar worden. Maar ook dat werkt niet echt mee om die harde buiken onder controle te krijgen. Ik had geen super goede band met die oma, maar toch doet het me meer dan ik verwacht had, misschien werken de hormonen ook wel mee dat ik steeds in janken uitbarst. Ukkie doet het verder erg goed, donderdag krijg ik een echo om te kijken of mijn placenta omhoog is gekomen, zo niet dan wordt het een keizersnee, en over een week of 7 krijg ik weer een echo om te kijken hoe Ukkie zelf ligt. Hoe is het hier verder met alle zwangeren? Hebben jullie ook steeds meer moeite met slapen? En dan vooral met omdraaien?
@ Jetjuhh: Wat erg van je oma Gecondoleerd met het verlies... Ja, ik slaap ook best slecht, ga er rond half tien in en ben er om vier uur weer uit Omdraaien gaat hier nog wel, alleen op me zij liggen is erg vervelend, dus ik denk dat ik binnenkort zo'n kussentje ga halen die een vriendin van mij ook heeft, ze zegt dat het echt helpt. Maar ik ga nu nog even snel de was opvouwen en dan lekker met een zak chips op de bank voor de buis hangen, Tineke Schouten kijken.
corina gefeliciteerd met 30 weken ja ja ik ben nu 31.2 weken.. dus 1 week meer dan op de banner maarja laat het maar gewoon zo staan anders sta ik zover van jullie af
Dankjewel, Ik word ook elke ochtend tussen 4 en 5 wakker en daarna kom ik niet meer in slaap en bij het omdraaien wordt ik ook steeds wakker. Ik gaat ook snel richting tv en tineke schouten kijken, ik hoor het al op de achtergrond nu en lig nu al in een deuk hahahaha
@ cristel: OOh jeetje meid, ik schok even heel erg. Gelukkig dat ze het bij jou wel tegen konden houden. @ bri: Die anti-D prik heb ik ook gehad, en eerlijk gezegd niks van gevoeld.... maargoed, ik kreeg hem meteen na het bevallen dus denk dat ik er ook niet echt met me hoofd bij was. Wat dat drinken betreft met die fles water doe ik ook altijd... en wat ook helpt is elke keer een half glas drinken als je naar de wc bent geweest. Ik ben eerder een keer bijna uitgedroogd geweest en sindsdien drink ik elke keer als ik van de wc kom een half glas leeg. Misschien voor jullie wel handig aangezien jullie ook vaker naar de wc moeten nu. Na een paar dagen gaat het vanzelf trouwens. Met Jamelia gaat het goed, op de beademing na (zelfde oude verhaal) alleen nu blijkt dat de ductus weer open is gegaan en moet ze misschien geopereerd worden. Dat wordt het weekend waarschijnlijk besproken door de artsen. Wij hopen het niet want een open-hart-operatie is heel erg zwaar en we vrezen echt voor d'r leven. Maargoed, als het niet anders kan dan moet het maar, de medicijnen lijken niet aan te slaan dus er moet wel een oplossing komen. Voor de rest gaat het prima, ze krijgt nu weer meer te eten en het lijkt erop dat mevrouw nog niet genoeg heeft hihi. Ze krijgt nu 6x per dag 11 cc, en normaal zouden baby's van haar formaat maar 6x per dag 7 cc nodig hebben. Lekker vreetzakje dus. Weet niet of ik al gezegd had dat ze is aangekomen. Ze was 33 cm en 715 gram en nu is ze 35 cm en 812 gram. Fijn weekend allemaal Liefs
sharon ben blij dat het zo goed gaat met jamilia.... gelukkig doet ze het geod mag je trots op zijn wanneer ga je er weer heen? en je hoef niet te schrikken bij mij is het gestopt hopen dat het zo blijft
Christel je dot wel rustig aan hè! Schrik me een hoedje van je. Laat die kliene bink lekker in je buik zitten hoor. Fijn dat het goed gaat met jamilia! Ben weer weg, ben aan het soppen enzo..... doeii
hey meiden @ingrid77 gefeliciteerd met je weekje erbij gaat snel he @christel1986 jeetje meid wel rustig aan blijven doen goed luisteren naar je lichaam en gewoon bij jou elk krampje serieus nemen de kleine moet nog wel minimaal 6 weken blijven zitten @corina gefeliciteerd 30 weken eindelijk mag je nu dan echt af gaan tellen lekker gevoel zeker @ladi jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je weekje extra @jetjuhh gecondoleerd met je oma het is niet niets ook al had je geen echt goede band het is en blijft toch je oma, en over de placenta heb jij nog steeds bloedverlies dan want ik had begrepen dat je steeds bloedverlies zou houden als de placenta laag bleef liggen bij mij was het bloeden gestopt en inderdaad de placenta omhoog gegaan dat kon volgens mijn verloskundige nog tot zelfs 34 weken ik hoop dat het bij jou ook zo zal zijn sterkte @angel4life jeetje meid wat zitten jullie in een rollercoaster zeg op neer op neer, ik hoop echt dat jullie meisje dat vechtertje blijkt te zijn zoals ze zichzelf al bijna 3 weken bewezen heeft het is niet niks natuurlijk helemaal zo een operatie niet maar vergeet niet ze eet goed en lichamelijk houd dat dus in dat ze wel sterk is blijf voor je bidden dat alles goed mag komen hier gaat het nog steeds eigenlijk wel lekker niet veel te melden, kereltje is behoorlijk druk en ik heb gemerkt dat manlief en de kleine man hun eigen ritueeltje hebben snachts word mijn man wakker en speelt dan met de kleine, en sochtends krijg ik dan te horen hoe leuk me man heeft gespeelt met de baby (merk er overigens niets van hoor slaap als een blok tenzij ik ineens naar de wc moet en dan moet ik meteen) nou meiden fijn weekend hier hebben we een lekker lang weekend kinderen zijn vrij maandag atv dus kunnen we 3 dagen uitslapen joepieeeee groetjes nathalie