Ik weet niet meer wie erover begon, maar mijn tepels zijn ook door bh, t shirt en truitje zichtbaar! Alle mannen die bij ons in het kantoor zitten kijken me al een beetje vreemd aan! Ja, leg dat maar eens uit!
Goeiemorgen, Vandaag mijn eerste echo gehad. Het liep wat uit ,en moest ook nodig plassen ,durfde niet,want stel nou voor dat ik dan werd geroepen. Door de volle blaas ,was de kleintje verstopt . Ik was gelijk gestrest. Eerst gaan plassen en toen weer terug en een mooie echo ,hartje klopte en de kleintje was 7,8 mm. Ik vertelde ook dat ik geen symptonen had ,moest me geen zorgen maken. Over 2 weekjes weer terug voor een echo. Ik mocht ook naar de VK,maar mag ook tot de 12 0f 14 week bij de gyn blijven,keuze was snel gemaakt ik blijf bij gyn. De enige min puntje is dat ik sinds een weekje beetje rode draadjes afveeg ,ze heeft dus een uitstrijkje gemaakt en krijg daar volgende week uitslag van. Ik ben blij maar nog niet echt blij. Ik wacht weer af. Alle nieuwe welkom. Ally
wat leuk ally.. ohh nu wil ik toch ook wel heel snel me echo .. maar echt fijn dat alles goed zit. En het is hier idd rustig... had stiekum wel gehoopt ook dat we allang bij de 80 zouden zitten maar nee..
Lieve Ally, wat heerlijk dat je het kindje hebt gezien! En opnieuw gefeliciteerd met het zwanger-zijn! Al 7,8 mm? Dat schiet al lekker op! Ongelooflijk he? Zo klein en al een kloppend hartje!
Er heeft iemand niet goed gekeken,of vond deze topic niet . Iemand heeft een nieuwe april mama topic geopend Ally
@ ally wat geweldig dat het hartje klopte! Ik hoop dat dat bloedverlies onschuldig is......benieuwd of bij mij volgende week ook een kloppend hartje te zien/horen is, ben dan precies even ver als jij nu, dus zou kunnen! oh ik ben vandaag weer zo moe! Vanmorgen weer om 5 uur wakker, wel blijven liggen tot 6 uur. We hadden net een vergadering en ik had gewoon moeite mijn ogen open te houden! Ik kijk nu al uit naar Dokter Phil vanmiddag (ik heb tot nu toe anderhalve aflevering gezien in twee weken )
Hahahaha! Nou, hopen dat je vanmiddag lekker kunt kijken. Ik ben ook zo vreselijk moe.. Kan niet meer! Heb vannacht wel heel lekker geslapen. Mijn vriend was er natuurlijk weer dus misschien dat dat heeft geholpen, maar evengoed ben ik dus heel moe! Morgen gelukkig weekend! Oleeee!
@adriana nee ik bedoelde meer dat ik zo lekker kan slapen met Dr Phil op TV oh ja en je vriend is ook weer thuis gekomen gisteren, fijn voor jullie! Mijn man "mag" volgende week weer minimaal 2 dagen, maar misschien nog wel langer.....wel jammer, gaat-ie onze eerste echo missen.....naja moet ik maar een foto meevragen he
Ah! Dat is balen zeg! Nou ja, inderdaad foto mee! En slapen met dr. Phill is zeker lekker! Ik werk alleen elke dag tot half 7! Ik word er gek van! Ben rond kwart over 7 thuis elke dag... Trek het niet meer hoor! Ben er echt te moe voor!
@ Ally: meid wat gaaf dat je het hartje hebt zien kloppen! Dat lijkt me echt geweldig! @ Sjoukje: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! Dus jullie hebben moeite je ogen op te houden vandaag . Ik heb er met vlagen last van, vandaag valt het tot nu toe mee maar heb vannacht dan ook 7 uur geslapen, is redelijk veel voor mijn doen...
Hoi Ally, dat was ik....de sukkel die deze nog niet had gevonden en een nieuwe had geopend. Ik heb 'm net maar "gesloten" en gemeld dat ik hier verder mee ga kletsen. Tenminste als dat mag! Ik ben 22 april uitgerekend en krijg dinsdag de eerste echo om te zien of de innesteling op de jusite plek gebeurd is. Mijn vorige zwangerschap in mei 2007 eindigde op de OK met een speodoperatie waarbij mijn rechter eileider verwijderd is. Nu ben ik erg zenuwachtig of het deze keer wel goed gaat, dus heb meteen de gynaecoloog gebeld voor een echo.....duimen dan het goed is!
Hey Mimi sterkte ermee en ik hoop voor je dat het nu wel goed zit Ik ben trouwens zwanger van mijn 2e kindje en ook ik heb angst dat het mis kan gaan. Ook denk ik dat ik pas wat meer gerust gesteld ben als ik het hartje heb zien kloppen maar,daar zal ik eerst nog wel op moeten wachten. Mijn zoontje wordt in sept 2 en mijn zwangerschap van hem is gelukkig goed verlopen
35 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 4 april 2008 - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen- 4 april 2008 - 2e kindje angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 17 april 2008 - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 17 april 2008 - 1e kindje rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 18 april 2008 - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - zwolle- 18 april 2008 - 1e kindje loveable- 25 jaar - ?- 20 april 2008 - ?e kindje foreverfriend- 31 jaar - ?- 22 april 2008 - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 22 april 2008 - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 22 april 2008 - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 22 april 2008 - 2e kindje Karin29- 30 jaar - Brabant - 27 april 2008 - 2e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje
@ mimi, nogmaals gefeliciteerd en welkom! En ik hoop ook dat alles nu helemaal goed gaat! Even voor het schema, hoe oud ben je? Waar woon je? (mag ook alleen provincie zeggen) en hoeveelste kindje is dit?
@mimi gefeliciteerd met je zwangerschap, en ik duim met je mee dat het vruchtje nu wel op de goede plek zit! @adriana ....slapen met Dr Phil.....laat mijn man het maar niet horen