Jeetje wat ontzettend dubbel om juist nu zulk nieuws te horen te krijgen! Veel sterkte! Welke pijn voel je precies? In je buik een soort ongi pijn kan door het oprekken van de baarmoeder komen. In de liezen kan bandenpijn zijn.
Dank je wel dat je mijn vk-afspraak hebt toegevoegd! Dat gevoel ken ik, heb ik ook erg veel gehad de afgelopen 2 weken. Nu nemt het langzaam af. Dacht hierdoor zelfs dat ik gewoon ongi zou worden, maar na de test bleek dat ik zwanger was. Welkom Emmetje, gefeliciteerd met je zwangerschap.....
jeetje mmetjes dat is erg.. is idd wel dubbel... mar idd circle of life.. iemand gaat en er wordt iemand geboren ja klinkt hard maar zo is het helaas wel.. maar opelijk kan die de beeb nog zien dat zou heel erg mooi zijn... wij hebben dadelijk weer een verjaardag.. en heb er totaal geen zin in.. ben kei moe en voel me niet lekker
Hi, Voeg eventueel ook even mijn eerste echo toe; wo 29 augustus, enne ik denk dat ik zo rond de 17 uitgeteld ben. Alle dames wat een gezelligheid ! Iemand had het over zwangerschapsboeken. Zwangerschap voor Dummies heeft me tijdens mijn eerste zwangerschap erg goed geinformeerd. Het lesst prettig en relativeert ook veel kwaaltjes/ongemakken en bakerpraatjes. Aanrader ! Ik merk dat ik deze zwangerchap tot nu toe al veel onzekerder ben dan bij de eerste. Zal wel komen omdat we bijna 2 jaar bewust geprobeerd hebben. groetjes !
@ mielenl, echt leuk gedaan zeg die lijst! Mijn complimenten ! @ emmetje, gefeliciteerd en het is idd schrikken zeg! Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van je zwangerschap!
hoi nieuwe mamma's , gefeliciteerd allemaal. Ik heb niet alles gelezen want er is weer veel gebept en heb er niet zoveel puf voor. Ik las wel het verhaal van emmetje, wat dubbel voor jullie zeg. Lijkt me echt een vreselijke situatie. Hopelijk krijgt hij er kracht door om wat langer vol te houden als hoort dat je zwanger bent. Het geestelijke en lichamelijke zit dicht bijelkaar wat dat betreft. Ben vanochtend bij de huisarts geweest en mijn oren zijn nog steeds niet ok. Een kweek is afgenomen en weer nieuwe druppels, volgende week weer laten controleren en dan kijken wat er uit die kweek is gekomen. Ik word er zooooo chagerijnig van... Heb net ff zitten janken ben ook zo moe. Zal er allemaal wel weer bij horen. trouwens net had mijn dochter mijn schoonmoeder aan de telefoon zegt ze: ik krijg een broertje of een zusje.....oeps. Zachtjes tegen dr gezegd dat ze grapje moest zeggen, dat deed ze ook. Maar ik denk dat ik het toch maar snel moet gaan vertellen want het is zo'n lekkere bep; ze klept alles door!
Ze is drie en half, we wilde het stil houden voor haar maar ze heeft ons erover horen praten ( ze heeft overal oren). Ze heeft het ook al verklapt aan mijn collega die hier op visite was, tja ik kan niet liegen dus die zag zo dat het echt zo was. Ze heeft een eigen site, als je op www drukt kan je haar bewonderen...haha
37 april 2008 mama`s 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje 22 april 2008 foreverfriend- 31 jaar - ? - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje 23 april 2008 Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje emmetje- ? jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam Agenda Augustus 20 - Corina intake VK 21 - Mimi2005 1e echo 23 - mielenl 1e echo 29 - Eunice1976 1e echo 30 - Tatty Teddy 1e echo 31 - adriana1982 intake VK September 3 - sangirl intake VK 4 - Corina 1e echo 5 - sab85 1e echo 7 - mielenl 2e echo 9 - cristel1986 gynaecoloog 10 - Esjuh 1e echo @eunice ik heb de data toegevoegd! @ corina het zou idd handiger zijn als we die lijst gewoon op de eerste pagina konden zetten.
@ 4cats hahaha bijdehand kunnen ze zijn he! Wij waren een keer in de efteling met mijn neefje, die was toen ook een jaar of 3. Wij zeiden tegen elkaar dat we wel zin hadden in een i-j-s-je (gespeld dus) Zegt hij "ik wil ook een ijsje!" Maar wel leuk toch dat je dochter er zo enthousiast over is, al bept ze het tegen iedereen door
Hoi allemaal, zo jullie hebben vanavond wat af gebept zeg. Kom net van mijn werk af, maar moest toch even lezen. * Eunice, dat gevoel ken ik hoor. Ik loop constant bij elk pijntje te denken: het zal toch niet? Ik weet ook niet hoe het komt, het is alleen erg vervelend die gedachtes. * Wij hebben inderdaad ook gewacht met het aan ons zoontje vertellen. Wel aan hem gevraagd of hij een broertje of zusje wil. Hij wilde wel een broertje. Toen we het eenmaal aan mijn ouders en schoonouders hadden vertelt gingen we het hem duidelijk proberen te maken. Echter toen moest ie geen broertje meer en al helemaal geen zusje. Komt wel als ik een mega buik heb denk ik.
ik herken dat wel campie, Dionne loopt al heel lang: ik wil geen broertje of zusje, ik ben heeel boos op babies, is niks voor mij, allemaal ellende....haha ze is ongeveer van dezelfde leeftijd 23-2-04. Nu vind ze het af en toe heeel leuk en af toe helemaal weer niks. Ze is bang dat ik alleen maar met de baby gaat kroelen en niet meer met haar, want ze is een echte kroelkip . ahhhhh moppie!
Mijn kids weten nog niet dat ze een broertje of zusje erbij krijgen. Natuurlijk is Angelina te klein om het te snappen (6 maanden) maar voor Lauren zal het echt een verrassing zijn. Ze is bijna 7 jaar (op 6 oktober jarig) dus zij begrijpt alles. Met Angelina is ze erg blij en is een échte grote zus. De fles geven en helpen met aankleden vindt ze super! Ik ben erg benieuwd hoe ze zal reageren als ze hoort dat er nog een kleintje bijkomt.
Hoi allemaa, ik voeg me ook bij jullie! Heb gister een positieve test in handen gekregen. Zo onwerkelijk is dat. Vooral omdat we in ronde 1 zaten... Maar het is echt waar! Mijn bevallingsdatum zal ongeveer 23 april zijn. Ik ben dus net vier weekjes op pad. Best spannend hoor, omdat het nog zo pril is.
39 april 2008 mama`s 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 22 april 2008 foreverfriend- 31 jaar - ? - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje 23 april 2008 Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje Jon- ? jaar - ? - ? kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje emmetje- ? jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam Agenda Augustus 20 - Corina intake VK 21 - Mimi2005 1e echo 23 - mielenl 1e echo 29 - Eunice1976 1e echo 30 - Tatty Teddy 1e echo 31 - adriana1982 intake VK September 3 - sangirl intake VK 3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog 3 - kellox middag: intake VK 4 - Corina 1e echo 5 - sab85 1e echo 7 - mielenl 2e echo 9 - cristel1986 gynaecoloog 10 - Esjuh 1e echo Mooi lijstje joh mielenl! Heb me ook maar meteen toegevoegd! Update situatie: heb nog steeds vreselijke pijnaanvallen vanuit rug en buik. Vannacht om 4:00 wakker geworden vd pijn en hier wel ff mee rondgelopen, mijn ventje moest me zelfs rustig zien te krijgen want ging gewoon bijna van me stokkie vd pijn, ging hyperventileren etc. Echt een hel en heel moeilijk om vol te houden dit. HA kunnen niks meer doen omdat ik geen rontgen mag ivm zangerschap 1e trimester. Ze denken aan nierstenen maar moet dus de pijn voorlopig zien uit te zingen. Ga aankomende week ook maar ff niet meer werken, ben afgelopen week gewoon meerdere keren huilend ff weggelopen om de pijn te kunnen stillen. echt verschrikkelijk dit. Moeilijk om zo ook te kunnen genieten van de zwangerschap. NATUURLIJK ben ik er HEEEEL blij mee, maar ben zo bang dat al die pijn invloed heeft op de kleine! Gelukkig zijn er ook uren zonder pijn en dan geniet ik volop! zoals nu --> 6 weken JIPPIE!
Ik geloof dat ik mij ook bij de april moeders kan aansluiten.Ik was al een week over tijd, maar omdat ik niet altijd regelmatig ben, heb ik vanochtend toch maar eens een test gedaan en die was positief. Even schrikken voor mijn man en mij. Annika is nog geen 9 maanden, en we hoopten wel op een 2e, maar omdat het de 1e keer meer dan een jaar duurde, dachten we dat het nu ook nog wel even zou duren. Dus niet. Ik ben hartstikke blij, maar wel bang, want ik moet over 4 weken een operatie ondergaan onder algehele verdoving en ik weet niet of dat nu mogelijk is. Zal maandag meteen maar bellen naar het ziekenhuis. Ondertussen ga ik heerlijk genieten van mijn zwangerschap (als het eenmaal goed tot me doorgedrongen is.) Ik ben 20 april uitgerekend.
Gefeliciteerd meis! spannend allemaal he? Heb je al toegevoegd aan de lijst dus WELKOM! Hoeveelste kindje is het en en waar kom je vandaan en wat is je leeftijd? wat een vragen he? dan kunnen we dat aanpassen op de lijst! @AstridvD: heb jou ook toegevoegd, welkom welkom welkom! X Kelly
Goedemorgen! Emmetje, Jon en Astrid GEFELICITEERD! En welkom... @ Kellox, we zitten op 6 weken! Oleeee! Balen dat die pijn zo aanhoudt meis! Ik begrijp ook je ongerustheid mbt je kleintje, maar die zit nog heel goed verpakt hoor! Ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. Maar begrijp ik het nou goed dat jij lang blond haar hebt? @ Karin (4catsandagirl), wat rot dat het maar niet over wil gaan met je oren! Ik weet er alles van! Heb ook altijd kwaaltjes bij keel, neus en oren! @ Mielenl, die lijst is toch super zo! Ik denk ook dat we afspraken in het verleden moeten verwijderen (of eruit moeten laten). Wij kunnen immers niet een lijst aan blijven passen zoals natas dat kan bij de maartmamma's.