April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kili

kili Niet meer actief

Goedemorgen !

Degene die opvakantie gaat naar valkenburg, veel plezier !

@hormoontje: Ik heb ook vaak kramp in mijn kuit, dan moet je je voet even strekken ( en heen en weer bewegen, anders even je voet op een koude badkamervloer zetten, werkt ook goed. ! Maar de eerste optie heeft mijn voorkeur !

Verder gaan wij donderdag naar de 9 maandenbeurs, en evt. nog naar huishoudbeurs, lig eraan hoe moe ik ben :)
    (Romantisch zit ik me net te bedenken, dan is het valentijn) Doen jullie verder nog aan valentijn ?

Woensdag komt hier de kraamzorg, ben wel benieuwd.

@ corina: Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor !

Maar goed, ga weer wat doen, ga zo naar een vriendin, even lekker bijpeppen !

Fijne dag vandaag !

Gr. Kili

2. Niet meer actief

Hey meiden

Ik heb niet verder gelezen dan pag 845, het bericht van 4cats, want de kippenvel en rillingen kwamen weer omhoog.
    Heb zelfs de tranen in me ogen staan.
    Hoop dat ze de bevalling van haar wel tegen kunnen houden. Ze heeft in ieder geval meer kans dan dat ik had aangezien het bij mij overal al te laat voor was.

Jeetje, ik schrok er even goed van...

@ hormoontje: Denise een vriendin van jou? Ik spreek haar ook regelmatig.

Met Jamelia gaat het goed. Ze is weer aangekomen, weegt nu 1105 gram. Verder hadden ze de hele beademing eruit gehaald, omdat Jamelia steeds met haar hoofd draait en alles eruit trekt, maar helaas kon ze niet langer dan 1 dag zonder de beademing, en is er weer een klein buisje tot in haar keel gezet. Dat gaat wel goed.
    Ik ben vandaag een beetje verdrietig, zou naar haar toe gaan, maar heb de griep te pakken, dus nu kan ik beter niet gaan omdat ik ze dan anders allemaal aansteek.
    Voel me wel heel lullig tegenover haar.

sorry mensen, ben de rest ff kwijt... heb me hart in de keel zitten dus de rest komt zo wel weer in een ander berichtje.

Liefs

3. Bri

Bri Niet meer actief

angel toch... het is inderdaad even beter om nu niet naar je meisje toe te gaan ook al voelt dat helemaal verkeerd. maar als jij iets onder de leden hebt, is zij natuurlijk helemaal kwetsbaar daarvoor. hopelijk doet je webcam het goed en kun je wel naar haar kijken. maar het zou zo veel fijner zijn voor jullie als je haar gewoon kon vasthouden. wel lekker dat ze zo goed groeit!
    en ik kan me indenken dat de schrik over 4cats bij jou 10 x zo hard aankomt als bij wie dan ook van ons... zij is gelukkig al heel wat weken verder dan jij was toen jamelia al kwam. maar nog blijft het hopen dat ze nog niet hoeft te bevallen!
    grote knuffel van mij, hopelijk knap je gauw weer op en kun je gewoon weer lekker naar je meisje toe.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames.

hoe gaat het hiet?
    pfff ik heb echt heerlijk geslapen en ben nog steeds doodmoe :(

oh jee nou ben ik alles alweer bijna vergeten :oops:

iig welkom terug van de wintersport

hormoontje, kuitkramp ik ook heel vaak, voeten achterover trekken dan he, niet strekken!

corina, volgens mij zitten hun idd bij de mei mama's.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oh ik kan niet op de hyves van karin kijken want we waren nog geen vrienden :(

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi,

4cats: je laat ons echt schrikken. Jullie beeb moet echt nog even blijven zitten hoor.

Sharon: Kalm aan en jammer dat je niet naar haar toe kan, maar is toch wel beter. Je wil ook niet dat zij er iets van krijgt.

Ik ga trouwens niet meer naar de 9-maandenbeurs. Toch niet zoveel zin meer in.

Morgen de extra controle echo. Best spannend, maar beeb is lekker druk dus zal alles vast goed komen. Daar vertrouw ik op.

7. Niet meer actief

hey meiden,

Ik heb jullie even toegevoegd op hyves.

esjuh: jou hyves pakt hem bij mij niet :( zou je anders mij even toe willen voegen... angelsharon.hyves.nl

Liefs

p.s kreeg net kleertjes aangeboden in maat 42... zooo schattig.
    Is haar nu nog te groot, maar wie weet dat ze het over tijdje wel leuk aankan.

Had trouwens nog niet gezegd wat ik het weekend had gedaan.
    Zaterdag hele dag in Zwolle geweest bij ons meisje...
    En gister hebben we de keuken en wc geverfd... de keuken is gewoon wit, maar de wc is roze uitgeslagen haha... lijkt wel een suikerspin...
    Maar wel lekker vrolijk...

8. Bri

Bri Niet meer actief

47 April 2008 mama`s

< 1 april 2008
    corina - 26 jaar - Zeeland - 1e kindje - 28 maart - V
    cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje - 19 maart - JONGEN!!!
    Bri - 36 jaar - Amsterdam - 1e kindje - 29 maart - V - ?m?

2 april 2008
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje MEISJE!!!!
    Isra - 25 jaar - Utrecht- 1e kindje - V

4 april 2008
    campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje
    Tiener- 18 jaar - Gouda - 1e kindje - MEISJE!!!

5 april 2008
    angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje
    LaDi - 26 jaar - Noord holland - 1e kindje - G

6 april 2008
    mamaatjevan4 - 27 jaar - ? - 5e kindje - JONGEN!!!

8 april 2008
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!!!

9 april 2008
    Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!!
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje - G
    Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje - MEISJE!!!!!!!

10 april 2008
    hormoontje - 22 jaar - Deventer - 1e kindje - Meisje
    tearke - 24 jaar - eeklo Belgie - 1e kindje - Jongen
    Angel4Life - 20 jaar - Enschede - 1e kindje - meisje

12 april 2008
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje - JOCHIE!!!
    adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje - JONGEN!!!

13 april 2008
    Esther72- 35 jaar - Berkel-Enschot - 3e kindje
    Pukkie- 24 jaar - Brabant - 2e kindje - JOCHIE!!!
    Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje
    Jessy77- 29 jaar

14 april 2008
    4catsandagirl- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!!

15 april 2008
    sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje - V
    oOMissCOo- 20 jaar - Aalten - 1e kindje- JONGEN!!!
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!!
    valhalla- 25 jaar - Zeeland - 1e kindjeMEISJE!!!!

16 april 2008
    Marleen1979- 28 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - JONGEN!!!
    vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje - JONGEN!!!
    fantasy - 30 jaar - Veluwe - 1e kindje

17 april 2008
    H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing

18 april 2008
    booky - 23 jaar - Gelderland - 1e kindje

19 april 2008
    emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje

20 april 2008
    AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!!

21 april 2008
    Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje Verrassing

23 april 2008
    Jorntenfemmigje-25 jaar - Harlingen - 1e kindje - V - ?m?

24 april 2008
    Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje - Surprise!!!
    Zwemmertje- 35 jaar - 1e kindje - G

26 april 2008
    Anique - 27 jaar - Almere - 1e kindje- G

28 april 2008
    aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V
    kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje-Verrassing

30 april 2008
    8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje - JONGEN!!!
    BoGi- 24 jaar - Friesland - 1e kindje - G

> 30 april 2008
    Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje - 5 mei - JONGEN!!!
    Dolphin- 22 jaar - Gelderland - 1e kindje - 7 mei - JONGEN!!!

12 jongens
    11 Meisjes
    19 Verrassingen
    5 Geheim

bevallen

angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa

Agenda

Februari

11 - sab85 controle vk 14:45
    12 - Corina controle vk
    12 - LaDi info bijeenkomst borstvoeding 19.30
    13 - Femmigje pretecho 10.00 uur
    13 - Bri glucoseonderzoek 8.30 en 10.30
    15 - Kwebbel gynaecoloog placentalokalisatie & groeimeting (tijdens mijn late dienst)
    15 - AstridvD controle VK 14.30 uur
    18 - LaDi controle VK 9.20
    18 - Kwebbel controle vk 20.30
    22 - Talia echo 16.20
    25 - Bri controle VK 11.30
    26 - oOMissCOo VK

Maart

01 - Bri info bijeenkomst ziekenhuis 12.30
    03 - Simone vk 10.30
    08 - LaDi info bijeenkomst bevalling

Verlofdatum

18 februari - Isra met verlof!
    18 februari - Corina met verlof! - 6 weken
    28 februari - Simone met verlof! - 6 weken
    28 februari - Kwebbel met verlof! - 6 weken + 2 weken cadeau
    1 maart - frumpje met verlof! - 4 weken
    1 maart - AstridvD met verlof! - 7 weken
    1 maart - Bri met verlof! - 4 weken

5 maart - H25 met verlof! - 6 weken
    13 maart - Tessa1981 met verlof! - 6 weken
    13 maart - 4catsandagirl met verlof! 4 weken ( 7 maanden thuis)
    17 maart - Aprilmama met verlof!
    17 maart - Kellox met verlof! - 4 weken
    18 maart - Kili met verlof- 6 weken
    1 april - Cynthia met verlof
    2 april - BoGi met verlof!

Buddy's:

Femmigje - Tessa
    oOMissCOo - LaDi
    Mielenl - Nikita23
    Simone79 - Isra
    Sab85 - Christel1986
    Esjuh - Corina

9. Heej heej,

ben weer terug van het werken!

@Sharon: ik snap het dat het voor jou nog harder aan komt van 4cats.
    En veel beterschap he, hopelijk kan je snel weer naar je meisje <<<<knuffffff>>>>

@Femmigje: veel succes/plezier morgen op controle

@missc: als er nieuwes op karin dr hyves staat meld ik t wel hoor!

@kili: wij doen niets met valentijn....

zo ff eten, mn meisje ff naar bed doen en daarna gaan we nog ff naar de speeltuin.
    Vanaaf gaan we ff een eindje rijden, heb op marktplaats ikea meubeltjes gekocht(tafeltje+stoeltjes van Mammout collectie)

10. ow ja, kreeg trouwens nog een berichtje van Isra, het gaat goed met dr maar tis heel druk op t werk en daardoor weinig tijd om hier te komen kletsen.
    En aangezien ze al hele dag achter de oc zit heeft ze er savonds weinig behoefte meer aan!

Dus vandaar...

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

@ Kili hier niet echt valentijn, maar we gaan wel ff lekker kaasfonduen. Doen we toch nog iets leuks haha. Verder geen kadootjes, hebben we ook ff het geld niet voor.

@ Sharon ach wat vervelend! Je moet je meisje dan inderdaad toch maar ff beschermen en niet gaan. Zorg maar dat je snel weer beter bent.

Hier zooo slecht geslapen, ik bleef maar boeren gisteravond en ben half rechtop zittend uiteindelijk in slaap gevallen. Net bij het UWV geweest en daar stond ik binnen 5 minuten alweer buiten, dat vermoedde ik al, maar toch vervelend want is al de 2e keer dat ik er moet komen en het is zo'n tijdverspilling! Maar goed, is nu wel geregeld. Straks nog even bellen of alles voor mijn verlof goed doorgekomen is, want ik vermoed van niet :S.

12. ik hoorde vanochtend van de bedrijfsleidster dat onze nieuwe rayonleider geen genoegen neemt met het feit dat ik strax na de bevalling nog maar 24u wil werken.
    De vorige rayonleidster had toestemming gegeven, maar hij vind het niet een goed plan.
    Nou wilde toch al zoeken naar ander werk omdat we naar n andere plaats verhuizen...nou nu weet ik het zeker dus! haha

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Simone: nou idd, die keuze is niet moeilijk. Wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen he? Mooi dat het goed gaat met je buddy en veel plezier vanavond.

Ladi: hier ook slecht geslapen. Heb net boodschappen gehaald, stond half slapend te kijken wat ik nodig had. :oops:

En kramp? Ja, echt heel vaak. Kan me niet meer even lekker uitrekken.

Is het bij jullie ook mooi weer? Hier is het heerlijk. :D

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dames met dezelfde banner als ik: hebben jullie er ook problemen mee dat hij in eens een paar dagen achter loopt?

15. @femmigje: mijn banner klopt nog wel, komt wel vd zelfde site af!
    Idd, ze zien maar hoor op t werk.... zoeken ze toch een ander! In onze nieuwe woonplaats vragen ze genoeg personeel overal!
    En als ik wil kan ik zo mn oude rayonleidster bellen... die wil me graag hebben in haar rayon!

16. Hoi hoi

Kreeg net een heel lief mailtje van een vriendin/collega van mij.. Zij is gistermiddag naar een optreden van mijn favo 3 heren geweest, de 3js.. En nu is er van de heren een kaart naar mij onderweg, met wat liefs erin...

De heren schijnen mij te missen bij optredens.. Zo lief.. Ben erg benieuwd. Dat wordt vast janken als ik hem thuis heb.. Hihi..

Nou ja.. Mijn maag is nog steeds niet helemaal zuiver, maar voel me wel beter als de afgelopen dagen.. Op zich heb ik ook wel goed geslapen. Het duurt alleen erg lang voordat ik daadwerkelijk in slaap val..

Van kramp heb ik weinig last.. Als ik al kramp ik mijn kuit krijg, probeer ik hem gewoon ff rustig door te strekken.. En daarna te ontspannen..
    Ik moet er wel om denken dat ik als ik thuis ben, sloffen aandoe, want kou is ook niet goed..

Heeft iedereen de babykamer eigenlijk al klaar? Ik ga straks ff de laatste babykleertjes strijken, en dan is dat klaar.. Nu alleen nog het hemeltje ophangen, en een gordijntje maken. De stof voor het gordijntje is er al.

Ik begin trouwens de kleine ook steeds meer echt te voelen, niet alleen de bewegingen, die voelde ik al een tijdje, mar ik voel nu ook heel vaak echt "iets" zitten in mijn buik. Of als ik mijn hand op mijn buik leg, voel ik iets onder mijn hand doorglijden. Zo maf.. Maar wel leuk..

Nou ja.. Eigenlijk verders geen mededelingen...

Ga zo ff broodje eten en dan boven nog wat strijken..

Groetjes!

17. Bri

Bri Niet meer actief

simone: gelukkig kun jij zo ergens anders aan de slag, waar ze wel overweg kunnen met 24 uur per week!

ingrid: leuk dat de 3js zo enthousiast zijn naar hun trouwe fan. hier is het kamertje wel opgeruimd en schoongemaakt, maar de meubels komen pas over een week of 2. daarna ga ik pas wassen en opvouwen. de bewegingen zijn inderdaad echt anders te voelen dan een paar weken geleden, apart he!

hier is het ook super mooi weer!

18. ja het weer is ook hier geweldig!
    Van mij zou t zo mogen blijven!

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hier ook een mooi zonnetje :D. Ga zo maar ff naar de brievenbus lopen en ff naar de blokker.

Simone wat vervelend, maar wel fijn dat je makkelijk ergens anders aan de slag kunt.

Ingrid wat lief zeg dat ze je missen :D! Fijn dat het ook weer wat beter met je gaat!

20. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    hoi allemaal,

ook een tijdje niet gereageerd vind het zo moeilijk om alles te onthouden van iedereen.heb het ook wel een beetje druk.
    ons huis staat in de verkoop heb er echt zoveel zooi uitgehaald en alles schoon gemaakt, vond mijn lijf niet echt leuk :oops:
    En ik ben er wel achter dat ze op dit moment niet met me moeten sollen, heb gezeur met de nieuwe hypotheek nou ik laat me dus echt niet afscheepen lijk wel een pitbull 8)

Heb gister een uur op de hei gelopen met de honden was echt heerlijk.

Schrik wel een beetje van het bericht van 4 cats hoop dat ze nog even volhoud.

Als ik met verlof ben zal ik wel wat vaker komen als ik nu alles heb gelezen thuis begint er een mag ik nu even internetten :(

Simone gelukkig kan je zo ergens anders beginnen.

weet niet meer wie het zei maar dat je buik heel vreemd voelt als je bevallen bent. nou dat lijkt mij ook, heb nu wel eens dan ga ik op de grond liggen om met de honden (jack russels) te spelen en dan vergeet ik die buik en draai er op dat vind ik zo'n vreemd gevoel draai dan ook gauw terug :confused:

nou ik ga weer even werken (heb echt geen concentratie)

Deel Deze Pagina