Zo lekker hoor zo'n dagje thuiswerken. De kamer en box zijn net gebracht, joepie! Heb alvast 1 doos open gemaakt om even de kleur te bekijken, ziet er mooi uit! Ga later vandaag nog even wat mooie lakentjes en een boxkleed halen en dan wordt de lijst met spullen die ik nog moet kopen gelukkig ook steeds kleiner!
ik zal strax eens op zolder gaan kijken hoe t met de schade is van mn was van gister avond. Kijken of t meevalt met groen!
champignons soep met stokbrood+kruidenboter vooraf. hoofdgerecht, kip met kaas,pesto,knoflook,kruidenboter,pijnboompitten etc. daarbij gebakken aardappelpartjes, salade en worteltjes en als toetje bitterkoekjespudding.. watertanden...
nu snel ff de vaatwasser inpakken en aanzetten dan is dat spul straks ook allemaal schoon. heb ook een setje met geurkaarsjes gehaald in van die glaasjes, ga et lekker romantisch maken
Lekker hoor miss... Gezellig ook, hij weet vast niet wat hem overkomt straks. Zo ik heb net mijn haartjes maar even geverfd... keertje iets donkerder, want dat moest ik eens proberen van paar mensen... Ben benieuwd of het lijkt als het droog is. Liefs
hahaha ligt eraan...officieel moet harmen nog naar de voetbaltraining...maar als ik hem thuis kan houden niet nee hahaha
@ Sharon hoop dat je snel beter bent en zelf kan horen hoe je meisje nu huilt! Moet toch een heerlijk geluid zijn om na 1,5 maand eindelijk eens te horen. @ Simone wat balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad. @ Kili veel plezier op de 9 maandenbeurs! @ 4catsandagirl fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Ja bijzonder inderdaad dat je lichaam zo goed weet wanneer het moet beginnen en wanneer het weer moet stoppen! @ Buddy zo klinkt goed dat valentijnsdiner van je! Mjammie! Ook hier vandaan: Happy Valentine!