April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ corina fijn dat het zo goed gegaan is, en benieuwd of je inderdaad verder bent dan je dacht! En leuk dat je toch hier blijft meekletsen.

@ tessie wij hebben het ook nog niet aan onze ouders verteld. Alleen mijn vriendinnetje en haar man weten het, zij zijn ook de enige die wisten dat we onder behandeling waren in het ziekenhuis. De rest krijgt het over een paar weekjes te horen. Donderdag hebben we de eerste echo, en over twee weken gaan we gewapend met de foto's naar mijn ouders en mijn schoonouders.

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    45 april 2008 mama`s

2 april 2008
    cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje
    corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje

4 april 2008
    campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje
    Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje

5 april 2008
    angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje

8 april 2008
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje

9 april 2008
    Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje

10 april 2008
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje

12 april 2008
    mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje
    H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje
    Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje

13 april 2008
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje
    vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje

14 april 2008
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje
    Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje
    Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje

15 april 2008
    Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje
    4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje
    sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje

16 april 2008
    pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje

17 april 2008
    adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje
    fay26- ? jaar - ? - 1e kindje
    Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje
    Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje

18 april 2008
    rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje
    Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje

19 april 2008
    joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje
    emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje

20 april 2008
    loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje
    AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje

21 april 2008
    mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje

22 april 2008
    foreverfriend- 31 jaar - ? - ?e kindje
    suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje
    sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje
    Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje
    polly- 31 jaar - ? - ?e kindje

23 april 2008
    Jon- ? jaar - ? - ? kindje
    Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje

24 april 2008
    Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje

25 april 2008
    Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje

27 april 2008
    Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje

28 april 2008
    Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje

29 april 2008
    Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje

? april 2008
    oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje
    Fleerpje- 27 jaar - ? - ?e kindje

kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam
    Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam
    mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam
    Luna73- 33 jaar - Zwolle - 23 april 2008 -3e kindje- miskraam

Agenda
    Augustus
    23 - mielenl 1e echo
    27 - mariaatje 1e echo
    29 - Eunice1976 1e echo
    30 - Tatty Teddy 1e echo
    30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog
    31 - adriana1982 intake VK

September
    3 - sangirl intake VK
    3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog
    3 - kellox middag: intake VK
    4 - Corina 1e echo
    4 - Rachelle 1e echo en intake VK
    4 - H25 intake VK
    5 - sab85 1e echo
    6 - suzy28 intake VK
    7 - mielenl 2e echo
    9 - cristel1986 gynaecoloog
    10 - Esjuh 1e echo
    10 - Nikita23 intake VK
    13 - Karin29 1e echo
    18 - H25 1e echo
    18 - Nikita23 1e echo
    18 - emmetje intake VK
    19 - Tessa1981 intake VK
    24 - Corina controle VK

ik heb de lijst weer even bijgewerkt, polly jij stond er nog niet tussen ik heb je voorlopig op 22 april gezet, klopt dat?

3. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Goeiemorgen meiden

Ik ben weer terug van vakantie, ik spring er hier gewoon weer in, ik heb niet zo'n zin om een week terug te gaan lezen ;)

Voor t lijstje, ik heb 30 augustus een echo + intake bij de gynaecoloog.

Verder hier misselijk, maar het is te doen. Wel erg moe, zou wel de hele dag kunnen slapen.

Ik zag dat Talia zwanger is, gefeliciteerd!

Een dikke knuf voor de meiden bij wie het mis is gegaan...

4. sjouk

sjouk Lid

22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Luna echt vreselijk voor je,we leven allemaal met je mee :(

Ja ik heb het alleen verteld aan schoonouders,ouders en opa en oma omdat die heel erg dichtbij ons staan.
    De rest willen we zolang mogelijk mee wachten ,het liefst tot 12 weken.
    Dus we zien wel hoe het loopt.
    Moet eerst nog een afspraak bij de dokter maken maar,moet dat nou direct als je zwanger bent of kun je daar gerust nog even mee wachten?

5. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo meiden goedemorgen!

Kleine op bed liggen dus kan ik even typen. Straks mag ik weer gaan werken. Heb ik er zin in nee.

Tessa1981 ja met dat eten is wat. Ben dan bang dat ik door mijn eigen schuld iets verkeerds eet (niet goed genoeg doorgebakken, niet goed op verpakkingen kijken, enz) iets gegeten heb wat ervoor zorgt dat het misgaat. Zo iets als het gevoel hebben gefaald te hebben.
    Ik heb het wel al op mijn werk verteld. Dit omdat ik werk heb waar ik iedere dag te maken kan krijgen met agressie. Ook heb ik taken die ik gewoon niet wil doen als ik zwanger ben. Ook niet als ik nog maar 4 weken ben. Als ik het wel doe en er gebeurt wat vergeef ik het me nooit. Kan wel 1 keer een smoes verzinnen maar niet 3x per week een aantal keren per dag.
    Het voelt inderdaad dubbel en vraag me dan ook steeds af heb ik er wel goed aangedaan. Maar ja... We zien het wel.

Hebben jullie ook last van hitte aanvallen. Ik wordt s' nachts wakker van de hitte pfffff ook overdag heb ik van die momenten dat ik het echt zo warm heb.

Sjouk je mag best even wachten hoor. Hoeft niet meteen. Ik heb het wel gedaan maar ik heb ook een huisarts waar je zo even binnenloopt. Zij noteert het dan in de computer zodat het bekend is mocht er iets gebeuren.

P.S. voor de agenda 13 sept heb ik mijn eerste echo.

Groetjes Karin

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ vicky je staat erop. Leuke vakantie gehad?

@ sjouk volgens mij hoef je niet direct naar de huisarts / VK

@ karin hier nog zo'n muts.....ik dacht al dat ik raar was :) en hitte nee daar heb ik geen last van. Ik heb het de hele dag door koud. 's avonds zit ik in een joggingbroek en een dikke trui, mijn man naast me zit al te stikken in een t-shirt en een korte broek......zal er wel bij horen denk ik dan maar.

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    goeie morgen damens..

ohh ik voel me zo kut.. het lijkt wel of ik een baksteen in me buik heb niet normaal is sinds gister heb heel de avond duf gelegen en ben om 8 uur naar bed gegaan omdat de bank niet meer lekker lag. heel onrustig geslapen dus ik dacht net laat ik de dokter maar bellen even kijken of het een goed teken is of niet.. wordt er gewoon gezegt je huisarts is er morgen pas dus bel dan maar terug :) Er is toch zeker wel iemand die me kan vertellen of dit normaal is of niet.. daarop wordt gewoon doodleuk gezegt dat ik de vk maar moet bellen. naja oke dan de vk maar bellen en die zegt ook doodleuk kijk het aan en mocht het eind van de week nog zo zijn kunnen we mis een eerdere afspraak maken voor een echo tja.. nu weet ik het nog niet. volgens de vk hoeft het niks te beteken dus kijk het maar aan. lekker makelijk.. ben echt als de dood dat het weer fout gaat.

pff wordt zo moe vanmezelf.. sorry hoor maar moest het even kwijt heeft nog iemand dit? dit gevoel? ook als ik me bosten maar even niet voel zit ik ook gelijk in de zenuwen.

8. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Mielenl ja fijn om te weten dat er meedere zijn. Voel ik me ook niet alleen raar. hihihi.

Esjuh wat vervelend dat je je zo voelt. Die baksteen voel je die onder in je buik of bovenin net onder je borst en of aan de zijkanten?
    Heb je daarnaast krampen?
    Nou echt niet handig om je zo in onzekerheid te laten zitten. Zij denken er altijd maar makkelijk over maar wij zitten ermee.
    Als je last blijft houden gewoon nog een keer bellen naar de verloskundige zou ik zeggen.
    Groetjes Karin

9. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    de baksteen ligt net onder me navel ong en heb geen krampen of iets. en zeker dat ik de vk ga bellen als ik dit blijf voelen.. vind dit niks die onzekerheid. ook als het fout is kan je er niks meer aan doen maar dan weet je gewoon meer waar je aan toe ben. maar we blijven positief..

Voor de andere meiden trouwens nog een dikke knuf had net niet alles gelezen maar sterkte allemaal.

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ Catsandragirl, lief dat je zo aan me denkt joh! :oops:
    Het gaat qua pijnaanvallen wel redelijk. Gisteren 2 gehad die redelijk te 'doen' waren. Vandaag wel als een slappe vaatdoek wakker geworden en wat verhoging, 37,8. Verder voel ik me wel ok! :)

@Tessa; mijn beweegredenen om het 'vervroegd' te vertellen op mijn werk zijn dus die pijnaanvallen etc. Ik moest wel want hoe leg ik anders uit dat er geen onderzoeken worden gedaan! haha. Anders had ik gewacht tot een week of 12. Ben nu wel blij en opgelucht want is wel lekker dat mensen nu gewoon op de hoogte vd situatie zijn en er rekening mee kunnen houden.
    Plus dat MOCHT het misgaan (laten we hopen van niet) dan kan ik het er wel gewoon over hebben.

en ik weet niet meer wie het zei, maar ik schiet zo nu en dan ook nog wel in de stress wanneer ik even geen of weinig symtpomen voel haha :oops:
    Wat bij mij vooral vaag is, is dat ik door die pijnklachten soms ook nog vergeet dat ik gewoon zwanger ben en daarvan moet genieten! stom he!

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey meis, wat stom dat ze niet gewoon ff een echo maken oid! dan weet je in ieder geval dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. heb je ook steken aan de linker of rechterkant?

Hoop dat er niks vervelends aan de hand is meis!

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    ps ff voor iedereen, jullie zijn allemaal zulke schatten! haha :oops: :D

Moest er gewoon ff uit!

(zullen de hormonen wel zijn)

13. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

@ Luna! Meis wat vreselijk naar! Sterkte en ook voor je vriendin!

@ Tatty Teddy, ik hoop dat het allemaal gewoon goed zit! Knuffel!

@ Esjuh, wat vervelend dat je niet gewoon gelijk ergens terecht kunt!

@ Vicky, welkom terug! Heb je lekker genoten?

Pfff! Wat een kl*te dag is dit zeg? Ik wil me het liefste een week lang ziek melden en alleen maar slapen. Ben zo vreselijk moe! Voel me ook niet zo lekker, voel een verkoudheid opkomen, heb nergens zin in enz enz... BAH!

Gisteren bij een huis wezen kijken. Het was helemaal top! We gaan een bod doen, maar er was heel veel animo dus we gaan er maar niet vanuit dat wij de kopers worden. Maar toch spannend!

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    nogmaals @ esjuh; is zeker niet de bedoeling om je ongerust te maken hoor maar puur om t misschien voor jezelf uit te kunnen sluiten, lees deze pagina eens even over BBZ: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=8254

Mocht het je nou bekend klinken, dan zou ik zeker wel aan de bel trekken want daar moeten ze op tijd bij zijn! hoop dat het allemaal niet nodig is en dat je je snel weer goed voelt meis!
    dus nogmaals, is niet de bedoeling om je ongerust te maken, puur uit voorzorg!

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    nee heb geen steken krampen of iets in die richting het drukt gewoon heel erg.. blijf ook plassen.. en het voelt ook niet hetzelfde als voor de miskraam en toen ik de miskraam kreeg. maar het is gewoon die angst.. en nogmaals sorry voor me geklaag maar wordt er echt gek van.. ga vanmiddag ook eerder naar huis en lekker in me bed liggen. kan nu ook niet me gedachten er bij houden op me werk. :oops:

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ adriana, meis join the club, ik ben ook al een paar dagen niet vooruit te branden haha. en mijn vriend maar voor me lopen :oops:
    Daarom vind ik het wat dat betreft niet erg om even thuis te blijven. (helaas is de hoofdreden wat minder leuk maar ja)

Wel gaaf dat het huis je zo beviel! Nu maar hopen op een beetje mazzel, dat jullie de gelukkigen mogen worden!
    bij mij begint het nu ook op te schieten, nog een aantal stukken inleveren en dan kan de overdracht denk ik niet zo lang meer op zich laten wachten! :D

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ esjuh wat balen dat je geen duidelijkheid krijgt. Inderdaad gewoon blijven bellen als je 't niet vertrouwt! Sterkte ermee!

@ kellox pffff vervelend zeg dat ze maar aanhouden....blij dat je je verder wel OK voelt!

@ adriana niet ziek worden he meis! spannend met dat huis, ik duim voor je! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt, dikke knuffel!

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Anders moet je even je urine inleveren bij de huisarts, misschien een blaasontsteking?
    Kan me voorstellen hoor dat je er angstig van word, heb het ook steeds bij klachten ivm vorige mk.
    en je klaagt niet hoor gekkie! we zijn er hier toch om elkaar te steunen, zowel in goede als slechtere periodes! haha er zullen hier nog genoeg pieken en dalen gaan komen! :D

19. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Tata Teddy hoe is het nu?

Esjuh hoop dat je je snel beter voelt. Het kan ook gewoon bandenpijn zijn. Ik herken dat wel. Heb daar in het begin van de zwangerschap ook last van.

Kellox hoop dat je je snel weer beter voelt en inderdaad zoals je al zegt ook lekker genieten van je wondertje in je buik. Precies we zijn hier om elkaar te steunen waar het dan ook over mocht gaan!

Ik kan niet wachten tot de 12 weken zeg. Vind het zo spannend. Ik hoop echt dat het blijft zitten. Ik zal de komende weken nog wel meedoen met de slipcheckclub. Bij het minst geringste dat ik wat voel even snel kijken.

Groetjes Karin

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    @Tessa1981: Ik heet Nickyy daar. Wat vervelend dat het zo met je paard gaat.

@Karin: Die hitteaanvallen heb ik ook. Ik kan al vijf jaar niet in slaap vallen zonder dat mijn man tegen mij aan komt liggen, maar nu is het me gewoon te heet/benauwd....

@Esjuh: Wat vervelend, joh. Als je je echt zorgen maakt misschien toch even aandringen op een echo. Of eentje op eigen kosten laten maken. Doen er wel meer op het forum heb ik begrepen.

@Vicky: Vakantieganger! Lekker hoor... Ben niet jaloers ofzo... ;)

@corina: Wat leuk! Spannend hoor...

Iedere keer heb ik het gevoel dat ik structureel mensen vergeet, terwijl ik wel iedereen zijn stukje tekst lees en denk: Daar ga ik zo op antwoorden! Dus als ik mensen steeds vergeet te antwoorden is dat toeval, en niet omdat ik iemand niet aardig vind oid. Ik denk dat ik lijd aan zwangerschapsdementie.... DOKTER!

Deel Deze Pagina