whaha Nikita! volgens mij lijd ik daar ook al aan! Enne zoals die echo's laten maken, denk dat ik dat in de toekomst ook wel ga doen wanneer het me niet snel genoeg gaat Weet iemand waar je die bureaus kan vinden?
@Adriana: Wat ontzettend spannend, zeg! Hopelijk is het jullie gewoon gegunt. Mijn duimen draaien volop!
meiden echt bedankt voor de lieve en begripvolle berichten. Ja me vriend wil ook al een echo ergens laten doen desnoods bij een andere vk.. het punt is dat we wel naar babyvision willen gaan hier in delft. maar daar kunnen ze nu nog niet zo veel zien daar hun geen vaginale echo doen..
oei das wel balen want je hebt nu wel een vaginale echo nodig. Vaak is die mogelijkheid er bij de HA ook, kun je anders niet s avonds bellen naar de dienstdoende op dat moment, misschien dat die wel willen helpen?
Hoi hoi, Ja voor diegene die hemond niet te ver vinden kijk maar eens op . www.kijknou.net. Daar kun je al vanaf de 8 weken terrecht. Wij gaan 13 sept. Het is gewoon een echo niet vaginaal. Hij is echt goed. Ken veel mensen die daar heen zijn gegaan. Groetjes Karin
Alle meiden die zich ongerust maken ,hier ook eentje. Jullie hebben het over pret echo ,dat lijkt me ook leuk,vooral die 3 D . Adriana,huisje gevonden,je weet nooit ,mss wordt het wel van jullie. Ik woon al bijna 3 jaar in deze huisje. Had je dat ook ,ik weet nog dat elke keer als we een huis hadden gezien,ik was het meestal dezelfde dag al aan het inrichten ,wat we zouden verbouwen enzo. Ik dacht dat als ik zwanger zou zijn ,dat de zorgen dan weg zouden zijn,maar ik ben nu meer gestrest,of het wel goed gaat. Ik ga zo shoppen met mijn moeder,bij dochtertje keek ik altijd naar meisjes kleding en toen zei mijn moeder ook ,je krijgt een meisje. DE meisjes afdeling is gewoon leuker. Dochtertje heeft nieuwe broeken nodig,ze groeit zoooo snel. Alleen nu draagt ze maat 134 en dat heeft alleen zwarte en grijze kleding ,en dat vindt ik niet mooi voor een meisje van 7 . Ally
Mielenl, ik heb dat ook continu. Hele dagen koud en rillerig. En m'n man maar afzien en mega zweten. Zet hij een raam open, gooi ik het weer dicht Alleen 's nachts in bed, zweet ik ontzettend veel. Word soms badend in het zweet wakker. 2 uitersten!
Dank jullie wel mbt huisje! We hopen ook echt zo dat het ons huisje wordt. Het is helemaal af dus we kunnen er dan zo in. Het heeft zelfs een kant-en-klare kinderkamer (maar wel voor een meisje). Vanavond komt hypotheekadviseur en morgen brengen we ons bod uit. Volgende week woensdag sluit het en dan horen we meer als het goed is. @ Kellox, "blij" te horen dat je "maar" 2 pijnaanvallen hebt gehad. Wat een drama joh! @ 4catsandagirl, hoe is het met je oren? Heb je nog veel last? @ Esjuh, ik zou ook doen wat Kellox zegt! Als ze je niet normaal willen helpen, dan maar gewoon afdwingen bij de huisartsenpost hoor!
Ik ook hahahaha.. En mijn vriend maakt natuurlijk muziek, en dit huis heeft een ruimte die heel erg geschikt is om een studio van te maken, dus het is echt ideaal! Het is per 1 dec vrij, dus dat is ook perfect! We wonen nu in een huurhuis, dus hoeven niets te verkopen ofzo! Lijkt me heerlijk met kerst in ons nieuwe huisje te kunnen zitten en dat we vanaf dat moment klaar zijn!
Corina, kan me voorstellen dat het bezoek bij de VK leuk was, ik kijk er ook naar uit, dan ben ik alweer 8 weken En nog 2 weekjes en dan al je 1e echo, is te overzien! Polly, hier ook iemand met lange cyclussen: 50/60 dagen. Maar nu bleek ik dus op de 35e dag zwanger?! Vicky, waar ben je heen geweest op vakantie? Lekker uitgerust? Sjouk, ik heb de dokter helemaal niet ingelicht, alleen gister de VK. Zover ik weet hoef je de huisarts niet in te lichten, anders zal ik dat over 4 weken wel van de VK horen. Karin, ik werk ook met jongens met agressie. Ik snap je gevoel, toch houd iets mij tegen om het te vertellen. Ik weet niet precies waarom Probeer te genieten he en je niet teveel zorgen te maken Esjuh, logisch dat je je zorgen maakt. Hopelijk is er niets en kan iemand je dat snel vertellen en duidelijkheid in geven! Kellox, ik zou het ook vertellen hoor in zon situatie! Groot gelijk, en idd als het mis mocht gaan weten anderen er vanaf. Adriana, ik weet hoe je je voelt! Beterschap alvast! Hopelijk krijgen jullie het huisje, zou gaaf zijn! Duimen! Ja het gaat lekker hard hier! Nikita, ik herken je naam wel, je komt toch ook uit NH? Ally, goed hoor 7 weken! Shopse! Heb er vanochtend even serieus over nagedacht om me ziek te melden, ik ben daar erg slecht in. Omdat we altijd te kort aan personeel hebben Met mezelf afgesproken dat ik ging douchen en wat in het huishouden ging doen en als het dan niet zo gaan, me ziek zou melden. Het gaat redelijk, dus ik ga gewoon. Morgen van 7-15 best een zware dienst, maar daarna 3 dagen vrij gelukkig. Ik ben gewoon een beetje bang dat als ik niet goed voor mezelf zorg, dat schadelijk is voor de beeb. Maar nu hoorde ik dat meestal de beeb wel oke is en de moeder zich minder voelt Is 37.6 een normale temp voor een zwangere vrouw, ik gloei echt een beetje
Ha meiden, Ik verlies vandaag niks meer! Gisteren was het heel de dag bruinverlies! Ik heb nog wel af en toe steken in me borsten! Ik hoop echt dat het een goed teken is! Ben een heel klein beetje opgelucht, maar zekerheid heb ik pas 30 aug! Veel liefs
Wat een goed bericht! Ow ik hoop zo voor jullie dat alles goed is, duimen blijven draaien... Spannend aftellen naar de 30ste...
Klinkt hoopgevend, Tatty Teddy! @Tessa: Ja, ik kom uit Noord-Holland, Alkmaar. Waar kom jij vandaan? Als ik vragen mag?
He Tessa, ik had gisteren een temp van 36.8. Voel me ook niet helemaal top. Heb geen idee of het erbij hoort! Ik doe wel rustig aan, want koorts is niet goed voor de baby heb ik gelezen! Beterschap!