April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Nikita, ik pb je even!

Jes, koorts is het pas bij 38 gelukkig. en verhoging is wel redelijk normaal geloof ik. 36.8 is zeker normaal hoor, want ik tempte tot een paar dagen geleden en ik zat al rond de 37 en iets hoger.

Ze belden net van mijn werk of ik even 2 uur in het zwembad wil bij springen, maar wel gedaan, maar niet lekker met mijn volle hoofd in die warme/benauwde ruimte. Terwijl ik net zoiets had van ik voel me wel weer iets opknappen. Hopelijk zet dat toch evengoed door.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gelukkig Tatty Teddy dat het bruin nu gestopt is!
    Heb je veel rood bloed gehad ook of dat niet zoveel?

Tessa, ik was ook helemaal niet zenuwachtig ofzo, had ik eingelijk wel verwacht. Maar nee, ik was helemaal relaxt.
    Zal met die echo wel anders zijn :(

Kom op meiden, vandaag nog ff doorkletsen, dan hebben we de 100 pagina's alweer gehaald! ;)

3. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    AMEN! hihi

Hier weer even een nutteloze bijdrage om de 100 te halen! :D
    Ps net weer zo'n :evil: aanval gehad!
    bah geen zin meer in hoor! :cry:

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje wat klote Kellox!
    En dat je er niets tegen krijgt, is toch niet meer normaal.
    Waar zit die pijn dan precues? (mss al eerder verteld, maar ja ben zwanger he! dus beetje verstrooid ;) )

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pffff we zijn op zoek naar een nieuw huisje, huur. we komen hier een slaapkamer te kort: :(
    maar kunnen gewoon niks vinden, alles heeft maar 1 slaapkamer of kunnen we niet betalen!
    word er gewoon zo moedeloos van...

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hey meis, pijn komt heel hevig opzetten meestal van 2 kanten dus met name van onderuit mijn rug en onderin mijn buik voel ik het ook!
    alsof ik van binnen helemaal open gereten word! :confused: Echt heel eng.

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Kelly wat rot zeg! Het wordt nou wel eens tijd dat die aanvallen stoppen! "Ga weg, pijn!" roept mijn broertje van drie altijd... Hij zegt dat het helpt...

8. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Brrr! Dat klinkt niet best kelly! Hoop echt dat het snel stopt!

@ Tatty Teddy, gelukkig! Ik hoop echt dat alles in orde is met je kindje!

9. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Corina, ik heb alleen zondagochtend met afvegen rood bloed gehad! Daarna is het donker rose geworden en toen langzaam aan werd het bruin! En nu gelukkig niks meer! Heb ook helemaal geen krampen gehad!

@ Kellox, Vindt het echt heel vervelend voor je meis dat je zoveel pijn hebt! Hoop echt dat de pijn minder gaat worden bij je!

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wat lief dames, hoop ook echt zoooooooo dat het een xtje ophoudt. zaterdag alweer 3 weken bezig met die stomme pijn! pfff
    En anders hopen dat ik eind deze week eindelijk uitslag kweek heb voor antibiotica. hopen op een wonder en dat dat gaat helpen!

@ tatty teddy! Yes, gelukkig is het nu dus weg! er is dus nog goede hoop als ik het goed begrijp? hoe voel je je verder?

11. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    vandaag was ik echt te misselijk om te gaan erken de HA heeft dan ook een weekje ziek opgeschreven en bloed genomen morgen weet ik precies hoelang ik zwanger ben en kanik eindelijk afspraken maken met mijn gyn.

12. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ik hoop het ook voor je kellox! Dat je dan wat mag gebruiken en dat je pijn minder wordt!
    Want al 3 weken zo lopen is geen pretje!
    Ik voel me goed eigenlijk al heel het weekend voel ik me goed! Maar door het bloedverlies was ik heel onzeker! Ik heb zelf nog goede hoop! Komt denk ik ook omdat het nu gestopt is en omdat ik nog steeds lichte steekjes in me borsten heb!
    Bij me vorige mk heb ik echt een week lang gevoeid en nu niet!

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    oh meid dat klinkt goed!
    Zeker een goed teken dat je wel steekjes in borsten hebt meid!

We blijven gewoon positief en niemand gaat meer afhaken hoor! heb t al eens gezegd maar wij gaan met z'n allen zorgen voor een dikke vette babyboom in april! :)

(van mij mag het stiekem al zover zijn, hihi alhoewel ik ook wel erg zin heb in t eerste moment dat ik de kleine zal voelen in de buik etc!)

14. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Nog even en dan mag ik gaan werken.

Nu er toch wordt gesproken over temperaturen.
    Weet iemand wat een normale temp is bij ons zwangere. Bij mij wisselt hij tussen 08.00-10.00 uur van 36.8-17.1. Ik begin eigenlijk altijd met 36.8. Lees ook steeds dat je temp niet mag kelderen, dat je anders ongesteld wordt of zo. Kan iemand mij dit uitleggen.

Ja ik probeer me geen zorgen te maken maar dat is moeilijk. Ik blijf ook maar temperarturen en weet niet eens of dat zin heeft. Tijdens de rondes deed ik dat wel en dat was handig maar nu wordt ik er onzeker van.

Kellox hoop toch echt dat die pijn een keer stopt. Jeetje!

Tatta teddy wat fijn om te horen dat het gestopt is!
    Groetjes Karin

15. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Idd kelox, we blijven positief denken!
    En ik ga heel hard duimen voor jou dat de pijn
    snel minder wordt!

@ Karin, ik zou het echt niet weten meis! Ik heb nog nooit getempt en heb me er nooit echt mee bezig gehouden als ik eerlijk ben! Ik zou me maar niet te druk maken zolang je geen andere klachten heb! Of helemaal stoppen met temperaturen kan je er ook niet meer onzeker van worden! Dat scheelt weer een hoop onrust bij je!

16. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Karin, ik kan je ook geen antwoord geven. Ik temp niet, maar als ik jou was, zou ik stoppen met tempen hoor. Volgens mij zegt het alleen iets over je cyclus en niet over een zwangerschap. En ik zou mezelf er alleen maar gek mee maken als ik zou blijven tempen.

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    K*t K* K*T! komt er weer 1, pfff ga ff douchen ff lekker warme stralen.

sorry hoor moest er ff uit! word er niet goed van

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Kellox hoop echt dat het snel minder is hoor.. vind het nou niet leuk meer.. ( moet je nagaan hoe je je zelf moet voelen :( ) veel sterkte meid

ik voel me nog steeds hetzelfde.. kan wel janken dat ik niet weet wat het nou is.. nog een dagje uitzingen en morgen echt dwingen dat ze gaan kijken.

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hallo dames, hier weer even een berichtje van mij,
    ben de laatste dagen te misselijk om achter de pc te zitten,
    krijg ook nix geen eten weg :pale: het smaakt me allemaal niet meer

luna wat een naar bericht zeg!heel veel sterkte en hoop dat je je snel weer mag melden bij de mama's!

meiden met bloedverlies hoop dat het nix ergs is!

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en slapen kan ik ook niet meer, ik word iedere nacht rond 4 uur wakker en als ik dan eindelijk rond 6 uur weer slaap word ik om 7 uur automatisch wakker van de misselijkheid :) maar het is voor een goed doel ;)

Deel Deze Pagina