hey meis, balen dat je zo misselijk bent. bij mij is het wel aanwezig maar heb er nog niet van over moeten geven. Sinds wanneer is de misselijkheid bij jou zo hevig? 'beterschap' in ieder geval. als het goed is, gaat het met een aantal weken weg meis! (klinkt idd wel nog ff maar het is idd voor een goed doel)
meis, als ik jou was zou ik vanaaf gewoon de huisartsenpost bellen hoor! gewoon dwingen tot een echo. zeg anders gewoon dat je bang bent voor een BBZ oid!
ik had eerst nergens last van, liep hier nog te verkondigen dat ik helemaal niet misselijk was...vrijdag begon het, en het is echt de hele dag vanaf dat ik mijn ogen open doe tot ik ze weer dicht doe, moet ook nog niet overgeven maar wel heel de dag het gevoel dat het eraan komt, heb dan liever dat het er ook echt uitkomt dat lucht misschien op, jij ook heel veel sterkte, ik las dat je nog steeds last hebt van die aanvallen? niet normaal hoor, heel raar dat ze er verder nix aan doen ook
Sab: Bij mij begint het ook heel ligt te komen, maar nog lang niet zo erg als wat ik van jou hoor! Vervelend hoor! Kellox: Luchtte dat douchen een beetje op? Ik vind het zo ontzettend rot voor je. Jammer dat ze zo weinig kunnen doen nu je zwanger bent...
Nog 1 dames en we zijn bij de 100 we zijn lekker bezig met z'n allen sab ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen dat gevoel van missleijk zijn is ook niks..
@ Esjuh, waar heb je last van meis? Ik heb het geloof ik niet echt mee gekregen! Zo te horen klinkt het niet echt prettig! Ik hoop dat het gauw over gaat voor je! @ Kellox, is het douchen opgelucht? @ Sab85, Balen zeg dat je zo misselijk bent! Is niet echt prettig, hoop dat het gauw weer wat afzakt!
Ja de aanvallen duren gemiddeld 15 min, dus ben van het douchen wel weer lekker opgeknapt! Bleef dat alleen maar zo! v Nou dames nog ffies en we zitten op de 100! hihi weer een mijlpaal in onze zwangerschap! haha
Op naar de 200 hahaha! Echt balen hoor kellox, dat het maar voor korte duur helpt! Hoop echt dat je eind van de week er wat voor kan krijgen! Mijn zus had in haar zwangerschap ook antibiotica gekregen!
ik heb sinds gister last van een (denkbeeldige) baksteen in me buik.. is zo raar gevoel.. maar ik weet niet wat het is en het komt ook niet overeen met de klachten die had toen ik een mk kreeg. De vk en de dokter konden me vanmorgen niks zeggen en ik moest het maar afwachten.. maar ik denk dat ik ga luisteren naar kellox ik wil het toch wel weten
Je hebt groot gelijk! Je niet zomaar af laten schepen hoor! Als ze een echo maken en het zit allemaal goed, dan ben je ook weer gerust gesteld! Lijkt me geen pretje dat gevoel!
Ja meid, gewoon doen hoor! als je niks weet schiet het al helemaal niet op! Gewoon bellen straks hoor, en flink doordrammen dat je het niet vertrouwd!
het stelletje beppen heeft de 100 gehaald hoor! Gefeliciteerd meiden met deze mijlpaal! @ tatty teddy fijn dat het bloedverlies gestopt is, nou nog die goede echo volgende week!
@sab85 balen dat je zo misselijk bent....en nog wel de hele dag! ik hoop dat het snel minder wordt! @esjuh gewoon erom vragen! Op die manier heb ik mijn 1e echo ook kunnen vervroegen omdat ik wat bloedverlies had en ik me heel veel zorgen maakte! Sterkte meis, en ik hoop dat alles goed zit!
o jezus het gaat hier ook al zo snel! haha Mimi, hoop jij een meisje? ik denk dat het hier een jongetje wordt, dat denk ik al vanaf dat ik dacht dat ik zwanger was, zwanger en een jongetje. weet niet waarom, maar ik ben benieuwd, vriend wil het niet weten, ik wel..... maar dan ga ik het ook niet weten, want anders weet ik het wel en hij niet, en hij ziet toch zo aan me kop hoe of wat... haha lekker duidelijk weer he? Ff een vraagje, wij zijn niet getrouwd oid, geen samenlevingscontract, helemaal niets, maar dat is wel beter toch? in ieder geval simpeler als je getrouwd bent neem ik aan? Hoe hebben jullie dat? Want wij hebben het er nu over om dan maar te trouwen, we geven er namelijk niets om, en gaat alleen om het papiertje, daar komt bij dat we ons geld nu beter willen sparen voor het Beebje straks, en we simpel het geld niet hebben voor een (groot) feest oid...
@ mielenl, ik hoop daar ook echt op! Dat alles goed is, als ik de echo krijg! Bij me vorige mk heb ik een week lang gevloeid en nu maar 2 dagen en het was niet echt veel! Gisteren was het bruin en vandaag gelukkig niks meer! Dus ik heb weer een klein beetje hoop!
@ fleerpje wij zijn een paar maanden geleden getrouwd en hebben het gewoon heel simpel gehouden. Getrouwd, en `s avonds uit eten met ouders en zussen. We waren het meeste geld kwijt aan de huwelijksreis. Een vriendin van mij is op een maandag ochtend naar het gemeentehuis gegaan (dat was gratis) en ze hebben verder niets gedaan. Het is maar wat je zelf wilt. Maar ik zou wel iets regelen minimaal een samenlevingscontract. Is wel even vervelend om het te bespreken maar zeker de moeite waard als je het nodig hebt!
wij hebben ook nog helemaal niks... maar op maandagochtend trouwen voor het papiertje vinden we eigelijk helemaal niks! en een samenlevingscontract vind ik eigelijk wel ontzettend duur... maar wat kun je nou het beste doen dan?
Hoi, hier m'n eerste berichtje bij de aprilmama's. heb veel zin om gezellig met jullie te kletsen en ervaringen uit te wisselen. Ik ben volgens de calculator 27 april uitgerekend. morgen naar ha.
@ missC hmmm wat het beste is weet ik ook niet. Op maandag ochtend vonden wij ook net iets te, wij wilden er nog wel een speciale dag van maken. We wilden vooral trouwen omdat alles dan in een klap geregeld is, als je uit elkaar gaat of een van de twee overlijdt o.i.d. Geen dingen waar je over na wilt denken als je van elkaar houdt, maar beter nu dan als het te laat is. Het makkelijkst is trouwen in gemeenschap van goederen, dan hoef je verder niets te regelen dan is alles van jullie samen. Bij een testament, huwelijkse voorwaarden en samenlevingscontract moet je alles heel gedetailleerd beschrijven, iets lastiger dus....succes in elk geval en jullie sturen wel een kaartje he als het zover is