Tatty Teddy fijn dat nu ook je bruinverlies over is. Hoop dat het straks met de echo goed zit. Duim voor je. Kellox wat ontzettend vervelend dat je nog steeds van die pijnaanvallen hebt. Zo vergeet je waarschijnlijk wel om te genieten van je zwangerschap. Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen. Esjuh ik zou ook flink aandringen bij de huisarts of verloskundige. Ze zitten er niet voor niks en zouden je zorgen weg moeten nemen. Ik zou dus zeker weer gaan bellen.
@ jorntenfemmigje van harte meid! Ik ben vandaag gebeld door mijn huisarts helaas was ik werken dus nu moet ik tot morgen wachten wat de uitslag is van mijn oorstrijkje. Hopelijk krijg ik nu gerichte medicatie. Want wat het precies is weten ze niet. Even wat anders, ik heb enorme spierpijn in mijn benen en armen. Het blijkt dus dat het ook hoort bij het zwanger-zijn. Door een bepaald hormoon worden je spieren slapper, der één heeft er meer last van dan de ander. Nou ik heb het best wel erg, vooral in de avond. Lijkt wel een soort van kramp.Niet zo fijn gevoel dus. Gisteren heb ik zelfs een paracetamol genomen, waar ik trouwens wel goed van heb geslapen. Ben geen 1 keer wakker geworden. Ja om 5 uur, toen stond onze dochter voor onze neus,ze had haar bedje onder geplast. Ach ja, om 6 uur ging mijn wekker weer. Dus het was een kort nachtje. Vanavond maar wat vroeger naar bed!
46 april 2008 mama`s 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 foreverfriend- 31 jaar - ? - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - ?e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje Fleerpje- 27 jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam Luna73- 33 jaar - Zwolle - 23 april 2008 -3e kindje- miskraam Agenda Augustus 23 - mielenl 1e echo 27 - mariaatje 1e echo 29 - Eunice1976 1e echo 29 - campie 1e afspraak VK 30 - Tatty Teddy 1e echo 30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog 31 - adriana1982 intake VK September 3 - sangirl intake VK 3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog 3 - kellox middag: intake VK 4 - Corina 1e echo 4 - Rachelle 1e echo en intake VK 4 - H25 intake VK 5 - sab85 1e echo 6 - suzy28 intake VK 7 - mielenl 2e echo 9 - cristel1986 gynaecoloog 10 - Esjuh 1e echo 10 - Nikita23 intake VK 13 - Karin29 1e echo 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 24 - Corina controle VK pfffff ik moest echt tig pagina`s terugbladeren voor het lijstje!
Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd! Fleerpje, wij zijn ook niet getrouwd. hebben wel een samenlevingscontract, maar ook niet alles beschreven hoor! We hebben alles samen gekocht. Is dus, net als bij getrouwde stellen, van ons samen. Wel heeft mijn mannetje ukkepuk erkent. Helaas moet dat wel!
oeps bijna vergeten! voor de lijst. Ik heb 29 augustus mijn eerste afspraak bij de vk. Hoop op een echo.
Wij zijn 4 jaar geleden getrouwd,5 jaar geleden zijn we gaan samenwonen. We wilde eigenlijk ook eerst een samenlevingscontract, maar omdat we wel in de toekomst wilde trouwen, hebben we dan niet gedaan. Omdat het best prijzig was. En wij wilden toch trouwen en alles op papier zetten i.v.m. onze eigen zaak.
Hallo dames, ben ik weer. was ik vanmorgen net een beetje opgelucht omdat na 3 dagen bruinig slijmverlies het er eindelijk weer goed uitzag... kom ik uit mn werk en ja hoor, weer bruin ik snap er nix van. Ik weet dat dit nix hoeft te betekenen, maar het kan een begin zijn van een MK. Heb vandaag de VK gebeld voor een eerste afspraak. Alles verteld en nu krijg ik een vroege echo om te bekijken hoe ver ik ben(want dat weet ik niet precies) en ivm dat bruine slijm. Dus morgen even het ziekenhuis bellen en zsm een afspraak maken. Probeer me niet teveel zorgen temaken, maar das best lastig. Zijn er nog meer meiden met bruinslijmverlies? een knuffel van een misschien wat overbezorgd zwanger kippetje
He balen meis! Nee, ik heb het rond de 5 weken een aantal dagen gehad, maar daarna niet meer. Hopelijk krijg je snel een echo voor meer duidelijkheid! Niet gelijk uitgaan van het ergste hoor, 9 van de 10 vrouwen heeft in het begin wat bloedverlies of bruinverlies. Sterkte meis, ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!
Dankjewel, lief van je! ik hoop het ook. Ik weet ook niet of het nou goed of fout voelt (dat zeggen ze toch wel eens)...ik weet het eigenlijk helemaal niet. Ik voel mn lichaam niet zo goed aan volgens mij. Voelde ook niet eens dat ik zwanger was. Was ook helemaal in de war toen de test positief was haha. Had 2 weken daarvoor nog (te)veel gedronken Nou, ik wacht gewoon wel de echo af. Misschien pas volgende week doen want dat ben ik volgens mij 6 weken (kan ook 7 zijn). En als alles goed is moeten ze het hartje zien kloppen toch?
Meiden met pijn/ bruine afscheiding: zet em op he! Blijf positief! Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Ik heb vanmiddag de VK gebeld en we konden vanavond al terecht! Van alles doorgesproken en bladen en 2 knuffeltjes gehad. Over 2 weken krijg ik een inwendige echo om te kijken hoe ver ik ben. Ik heb er nu al zin in! Dan wordt het ECHT! Meiden, goed slapen he vannacht! Ik wordt elke ochtend om 4:30 wakker. Inslapen is dan vaak lastig...
Ja hoor! Jullie hebben de 100 paginas gewoon gehaald zonder mij, hmmm, ik had me toch gister ziek moeten melden! Het gaat iets beter met me, vanmorgen wel hoofd- en nekpijn/hoesten/snotteren, dus toch maar een paracetamol genomen. Ik moet van 7-15 werken, waarvan 7-11 alleen, best zwaar alleen 6 cliënten doen. Misschien dat ik om 11.00 naar huis ga, even kijken hoe het gaat. Gister ging het ook op mijn tandvlees, om 20.00 naar huis gegaan (moest eigenlijk tot 21.00) en om 20.30 lag ik in bed. Ik zag vanmorgen dat ik weer iets ben afgevallen, ik zit de laatste week ook veel sneller vol. Ik was al aan het lijnen voordat ik zwanger werd, dus ik vind het niet erg, ik eet wel voldoende en gevarieerd. Het komt er straks snel genoeg weer allemaal aan! Kellox, wat vervelend zeg die pijn aanvallen! Dikke knuffel van hier! Klinkt echt niet fijn! Hopelijk wordt er snel wat aan gedaan! Miscoo, vervelend dat het huisje zoeken niet lukt, aanhouder wint hoor! Nikita, wat schattig zeg dat je broertje dat zegt en het ook nog helpt! Hij heeft vast bijzondere krachten haha! Tatty teddy, zo te horen gaat dat wel goed komen met jouw! Maar ik denk dat je 30/8 pas echt gerust bent. Talia, groot gelijk hoor, lekker rustig aan doen. Maar gaat dat via de HA bij jou? Esjuh, ook erg rot voor je dat je je zo voelt, blijven aangeven gewoon he?! Kop op! Sab, vervelend dat je zo misselijk bent en onrustig slaapt! Hopelijk voel je je snel beter! Fleerpje, als je getrouwd bent dan hoef je minder dingen te regelen, zoals vader die het kind eerst moet erkennen en naar het kantongerecht. Wij hebben een samenlevingscontract, maar we moeten ook het kind erkennen en het regelen bij het kantongerecht. Wij hebben niet alles apart beschreven, alleen dat mijn paard van mij is en zijn oldtimer van hem. Wij willen wel trouwen maar zijn er nog niet over uit hoe en wanneer. Ik laat het lekker op zijn beloop en laat het van mr. Tessa afhangen. Jorntenfemmigje, ik ben een dag later uitgerekend, tenminste dat denk ik nu. Jij op de dag van de verjaardag van mijn vriend! O ja, welkom he! En gefeliciteerd! 4catsandagirl, spannend de uitslag! Hopelijk is alles goed en kunnen ze wat voor je betekenen. Ik weet niets van die spierpijn, hopelijk is het maar tijdelijk, want het klinkt niet fijn! Polly, ik heb geen bruinverlies, maar snap dat je je zorgen maakt. Wel super dat je zo serieus wordt genomen en snel voor een echo mag! Ik was ook helemaal verrast van mijn zwangerschap hoor! Jes, super dat je zo snel terecht kon, heb/had je troubles omdat je zo snel bij de VK bent geweest en een inwendige echo moet? Karin, ik heb maar even getempt, maar waarschijnlijk was ik al (zo goed als) zwanger toen ik ermee begon! Ik zat rond de 37 Ik zit de laatste dagen rond de 37.6 maar ik denk dat ik wat extra verhoging heb door het ziekjes zijn. Kijk anders even bij het temperatuurkaartjes topic! Ik temp nu alleen omdat ik ziekig ben en voelde dat ik extra verhoging had, dat ding blijft verder lekker in de kast. Meid, maak je niet zon zorgen, ga lekker genieten. Ik snap dat dat niet meevalt, maar je komt erg onrustig over Dikke knuffel van hier! Nou meiden, zit alweer een half uur dit bericht te typen en nu is het tijd om naar mijn werk te gaan, tot vanmiddag! Groetjes Tessa
Goede morgen allemaal, Hoe is het jullie deze morgen? Nieuwe zwangeren gefliciteerd en welkom! Tessa1981 ja lijkt me handig dat ik die temperatuur meter wegdoe. Ik heb ook nooit zo actief getempt. Alleen deze cyclus. Polly nee geen bruin slijm gehad, Vorige zwangerschap wel maar dan steeds een veegje per dag of zo. Vooral bij het wassen zag ik dat. Fijn dat je snel naar de verloskundige mag. Ik snap je onzekerheid zou dat ook echt wel hebben. Ik heb erg last van mijn darmen. Net even mijn zwangerschapsdagboek doorgenomen van de vorige zwangerschap en toen had ik het ook. Verder mega rugpijn (zit best hoog). Vooral hoe langer de dag hoe meer pijn. Vanochtend een kleine steek onder in mijn buik boven schaambeen. Zijn er meer die moeilijk een " grote boodschap" kunnen doen? Herkennen jullie deze symptomen?. Ik maak wel zorgen om die steek onder in mijn buik. Was wel maar heel kort durend. Moest dit even kwijt. Groetjes Karin
hey karin ik herken je klachten wel hoor ik kan ook moeilijk gaan.....lastig he, proberen veel te drinken en veel te lopen en veel vezels eten! vanmorgen dacht ik nog waarom merk ik nou helemaal niks van het zwanger zijn! maar nu heb ik zo.n soort ongi gevoel onder in mn buik....beetje slap gevoel. alsof ik naar het toilet moet en zo'n steek heb ik ook gehad....hoort er allemaal bij. Is bandenpijn zeggen ze. baarmoeder rekt zich uit aan de banden en dat voel je Maak je dus maar geen zorgen geniet ervan.....doe ik ook. Ik voel me goed! bijna geen klachten, houden zo dacht ik . In mijn vorige zwangerschap maakte het me onzeker, nu heb ik het volste vertrouwen dat het goed gaat! doeidoeie
Hoi HOi, Foreverfriend okeeee dat is heel fijn om te horen. Ik denk dat ik in de stress zit omdat vandaag de laatste dag in mijn langste cyclus was dat ik ongesteld kon worden. Heb al heeel vroeg positief getest. Vandaar. Dus net nog maar mijn laatste test van Matcare gedaan en nog steeds een vette plus, nog duidelijker als de andere testen en nog sneller zichtbaar. Jeetje wat ben ik onzeker zeg! Ik weet het maar wat doe je eraan. Ben wel blij dat ik het even kwijt kan. Hoop niet dat mensen het erg vinden als ik zo blijf hangen in dit gebeuren. Groetjes Karin
Hey Karin, das helemaal niet erg hoor! ik was en ben ook vaak onzeker hoor! Op mijn NOD vond ik het hartstikke spannend want was bang dat ik toch ongi ging worden. haha continu keek ik in mijn broekje of er geen bloed zat! haha Zelfs nu nog wel eens. Wij noemen het hier ook wel het: slipchecken haha En nu ben ik vaak onzeker over: groeit het nog, gaat het wel goed etc! erg he!
@ Tessa : ja hoor hier in belgie gaat het via de HA omdat het ziekte verlof is en geen zwangerschapsverlof. Straks krijg ik de uitslag van hoelang ik precies zwnager ben ben super nieuwsgierig. ik heb nu spierkrampen in buik en lies dit zal erbij horen.