April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hey meiden
    klinkt allemaal erg bekend hoor
    hier is het net zo (slipchecken)
    maar toch heb ik het vertrouwen dat het goed blijft gaan
    hopelijk jullie ook, vertrouw op je lijf!
    fijne dag vandaag! ik ga weer aan het werk
    ciao :)

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo,

late teactie ,maar we zijn op 102 :whistle:

Karin,ik heb sinds gisteren last van heel trage darmen.
    En over die steken ,daar heb ik dus ook last van,in het begin was het best wel erg,ik heb laten testen op blaasontsteking ,was een hele lichte ,veel water drinken en was zo over.
    Maar sinds gisteren weer van die steken,had 2 dgn niet opgelet of ik wel veel water dronk.
    Maar ben weer begonnnen.

Allee nieuwe zwangere welkom.

Ally

3. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Ally wat ook helpt tegen blaasontsteking is extra vit C tabletten nemen. Ik gebruik ook wel eens cranberrycapsules, echt super. Alleen weet ik niet of je ze mag gebruiken als je zwanger bent. Ik drink ook heel veel water, probeer 2 en een half liter te drinken per dag, dat adviseren ze ook voor zwangere vrouwen, dus twee vliegen in 1 klap!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    he meiden
    Daar ben ik weer. Volgens de vlk is het niet gezegd dat mijn bloeding een miskraam was. het bloeden is na 1 dag gestopt, geen stolsels geen krmapen maar nog wel zwangerschapsverschijnselen. Zij denkt dat het nog goed kan dat ik nog zwanger ben, aangezien ik bij de andere zwangerenschappen ook bloedverlies heb gehad. Tja, we weten dus niets zeker op dit moment. Ik kom dan ook nog even niet adtief mee schrijven omdat ik jullie niet wil vermoeien met mijn verhaal en jullie er zelf misschien onzeker van worden.
    Ik durf wel weer voorzichtig als zwangere op de lijst te staan. De komende 2 weken worden wel heel spannend. Als ik me dan nog steeds zwanger voel mag ik komen voor de echo.

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik probeer ook veel te drinken.....constipatie heb ik ook last van (alhoewel de laatste dagen gaat het echt SUPER: gisteren EN vandaag ! ) Wat ook schijnt te helpen is kiwi's eten....vind ze niet heel lekker maar eet er nu iedere dag eentje bij de lunch
    slipchecken doe ik ook nog steeds....ik hoop dat die echo mij morgen wat gerust gaat stellen. mijn vriendinnetje bood trouwens spontaan aan om mee te gaan zodat ik niet alleen hoefde.....lief van haar he!
    gisteravond voor het eerst last van mijn rug....niet heel pijnlijk maar gewoon heel vervelend, ik wist op het laatst niet meer hoe ik moest gaan zitten!

@ polly vervelend dat het bloedverlies weer terug is, ik hoop dat het niets te betekenen heeft!

@ 4cats hoe gaat het met je oren? Heb je de uitslag al van het onderzoek?

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ luna oh dat zou nog eens goed nieuws zijn! Ik hoop voor je dat de VK gelijk heeft! Sterkte met afwachten de komende weken en hopelijk kunnen we je terug op de lijst zetten!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mag mijn intake bij de vk ook bij op de lijst, 30 augustus is dat. en daarna meld ik ook meteen wanneer ik uitgeteld ben.

8. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Hey Luna, wat goed om te horen meid! Ik hoop echt dat je
    over 2 weken een goede echo krijgt!
    Bij mij is het sinds gisteren helemaal gestopt! Had maandag
    heel de dag bruinverlies. Dus in totaal 2 dagen licht bloedverlies
    gehad! Heb ook nog steeds steekjes in me borsten en onder
    me oksels! Ik ga samen met jou een paar spannede weken te gemoet!
    Maar ik blijft duimen hoor :thumup:

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ Luna, heb het al gezegd maar nogmaals ben ik heeel erg blij dat er toch nog hoop is meid!
    2 weken duren lang, maar dan weet je eindelijk waar je aan toe bent. . .

Wat mij betreft ben je gewoon nog hartstikke zwanger meid! ;)

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    luna, toch een beetje goed nieuws , wij blijven hopen met zn allen hoor! [-o<

dames heeft iemand hier al een wondermiddel ontdekt tegen misselijkheid? :pale: :-&

:) jippieeeeeeee 7 weken !:)

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow 7 weken, hihi ik kom je gauw achterna hoor! ;)
    hier helaas nog geen wondermiddel ontdekt :(
    (ja 's ochtend zsm een klein beetje eten)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    @sab85 wat bij mij helpt tegen misselijkheid....
    *tromgeroffel* droge melba toastjes!

ik eet daar sochtends 1 pakje van(6 toastjes) en het word toch echt een stuk minder, kan gewoon normaal functioneren na het eten hiervan!

oooooh en ik wil nog ff iets vertellen.
    vriendlief en ik zijn het gister eens geworden over de namen!
    ben er zoooooooo blij mee, want hij deed constant zo ongeinteresseerd, dat ik dacht van het kan hem niks schelen.
    maar gelukkig toch niet!
    en zelfs over de doopnamen zijn we het al eens!
    moest het ff kwijt!

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Gaaf meis! fijn dat je ook merkt dat het hem ook wel wat doet.
    Wij zijn het eens over de meisjesnaam, maar vinden een jongensnaam toch wel heeeeeeel moeilijk hihi :D

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Corina 8 weken! Joehoe!
    Sabje 7 weken, joehoe!

Gefeliciteerd hoor meiden!

@Sab: Ik weet helaas geen wondermiddel tegen misselijkheid.... Wel naar voor je!

Hier ook iemand met vreselijk trage darmen, het ergste komt nog: (Durf het bijna niet te zeggen :oops: ) Maar ik heb dus al een aambei.... Dat wordt wat, ik moet nog acht maanden! Nou ja...

15. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Zijn jullie al bezig met de namen? Hebben wij het nog helemaal niet over gehad! Eerst de 1e echo maar is afwachten!
    Ik heb 7 september een inwendige echo, dan gaan ze kijken hoe ver ik ben. Tussen de 9 en 11 weken gaan ze dan bloed afnemen om te kijken of het kindje geen open ruggetje heeft enz. Hebben we zelf voor gekozen, we willen graag weten of alles goed is. Vandaar de inwendige echo! Verder gaat alles super! Nergens last van!
    Bij 12 weken krijg ik dan nog een echo omdat mijn moeder een kindje heeft gehad met een waterhoofd, die is na de geboorte overleden. Het is niet erfelijk, maar ze wil het wel uitsluiten.

Bij jullie alles nog goed? Nog ziek/ zwak/ misselijk?
    Ik ben alleen wat moe.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha jah, we willen al deze dingen gewoon zo snel mogelijk weten omdat we nog genoeg dingen moeten regelen, zoals een ander huis(hebben nu maar 1 slaapkamer)en dus verhuizen een samenlevingscontract enzo...en dit soort dingen kan nogal wat meningsverschillen opleveren en al die dingen zijn wel genoeg, dus alles wat we nu al vast hebben staan is alvast geregeld, hoef ik me dan niet meer druk over te maken!

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    whaha wij hadden het er al over vóór ik zwanger was! gewoon omdat we dat leuk vonden! Waarom niet toch! haha ;)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja en ik dacht laat ik nu maar vast ermee beginnen( namen zoeken enzo) voordat de hormonen mee gaan denken ik me toch een naam uitkies waar ik als de baby 6 maand is ofzo megaveel spijt van krijg hahaha

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jongensnaam hadden we al voordat we zwanger werden, maar een meisjesnaam: Jeetje wat een keus!

20. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Hoi meiden,

jeetje wat wordt er weer een hoop bijgeschreven in zo'n korte tijd!
    Luna, ik hoop met iedereen mee dat alles goed is!
    En Tatty Teddy, fijn dat het bloedverlies bij jou helemaal gestopt is.

Morgen komt moeders voor moeders bij mij langs, heb besloten er toch aan mee te doen, het is voor mij een kleine moeite!

Ik heb nog steeds nauwelijks symptomen, alleen gevoelige borsten en af en toe een beetje moe maar niet heel erg. Toch word ik hier af en toe onzeker van...
    Ik krijg volgens m'n vlk ook pas in week 12,13 of 14 m'n eerste echo, ik vind dat nog zo lang duren dat ik zit te twijfelen om ergens anders bij een particulier buro eerder een echo te laten maken. Ik heb iets gevonden in Papendrecht waar ze bij 8 weken echo's kunnen doen om je te laten zien dat het hartje klopt... zit echt te twijfelen om dat te doen....

Meiden fijne dag nog vandaag!

Liefs
    Suzy

Deel Deze Pagina