Miele, is het dan niet al te laat voor innestelingsbloed? Ik lees net dat het vaak een adertje is wat geknapt is, bij de baarmoedermond, ook komt het na gemeenschap vaak voor. Zo lang je geen kramp hebt, is het vaak niet zorgelijk.
Over Esjuh, nog niets gehoord, hopelijk is ze wat wijzer geworden en wordt er dus goed naar haar geluisterd...
@ tessa volgens mij kan het wel met 5 weken.....Corina had het ook zei ze.....en ik heb toch het gevoel dat ik iets minder ver ben, weet niet waarom....
Talia goed van je dat je de vervanger hebt gesproken. Gelukkig was het goed nieuws. Nu dus definitief van harte he. Zou inderdaad wel melding bij je eigen huisarts doen dat je er dus de ballen niet van snapte en dat je dit als erg onprettig hebt ervaren. Over Esjuh heb ik ook nog niks gehoord misschien is ze er vanavond weer.
Hmm, miele ik ga eens snuffelen, volgens mij las ik net ergens dat innestelingsbloed niet zo laat kan zijn...
mijn HA belde me net even opnieuw hahah de vervanger had zich zelf vergist maar het is nog steeds goed nieuws. ze zei van als je helemaal boven aan het papier kijkt zie je staan resultaat 418 en dan referentie -5 die -5 wil dus gewoon zeggen dat je dat moet hebben om niet zwnager te zijn en ik heb dus 418 en ben dus wel degelijk zwanger ze zegt zo een 4 tal weken. pfff dokters wat moet je ermee.
Zo Talia, was dat even spannend, gelukkig is alles goed! De innestelling is 5/10 dagen na de eisprong, dan kan je dus een bloeding hebben... (dit heb ik uit een ander topic overgenomen...)
Hallo meiden, Ik kom mij voor het eerst voorzichtig wagen op dit forum, weet nog niet zeker of ik goed zit, maar heb wel jullie advies nodig, hoop dat jullie mij die kunnen geven.... Nou als volgt. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Op 2 augustus startte mijn menstruatie en mijn NOD verwacht ik dan ook op 30 augustus. Nu voelde ik mij afgelopen weekend wat misselijk en ik dacht weet je wat - om het uit te sluiten - laat ik maar eens een zwangerschapstestje doen. Dit deed ik afgelopen maandag 20 augustus en wat bleek; er verschenen 2 mooie dikke strepen, heb er nog een paar gedaan (verschillende merk) en hetzelfde resultaat. Helemaal in shock dus en ook nog in de ontkenning. Voor mijn gevoel ben ik op 2 augustus echt ongesteld geworden, duurde zo'n 3 dagen en tampon was echt nodig zeg maar... Goed, meteen afspraak bij de dokter gemaakt, ben vanochtend geweest en ik voelde dat wel als een teleurstelling, want ik had wel verwacht dat hij bloed zou prikken of zoiets, maar hij ging helemaal af op mijn verhaal en hij dacht dat ik dan half juli al zwanger geworden zou kunnen zijn, ruim 6,5 week zwanger ben en half april 2008 mijn bevallingsdatum zou zijn. En volgende week vrijdag (voordat ik met vakantie ga) heb ik dan weer een afspraak met hem om mijn verdere zwangerschap te bespreken en nu bloedprikken was niet nodig. Ik ben hier eigenlijk niet zo blij mee, zou heel graag willen weten hoelang ik nu zwanger ben, voor mijn gevoel ben ik 2 augustus echt ongesteld geweest. Zou ik al zelf contact op kunnen nemen met een verloskundige, maar zou die mij al verder kunnen helpen. Hoop dat julllie mij advies kunnen geven, alvast bedankt voor het lezen van mijn probleem. Mocht ik toch al wat langer zwanger zijn, kom ik fijn met jullie meekletsen, maar nu kan ik er nog niet echt van genieten. Tjonge, wat een lang verhaal is het geworden zeg..... sorrie!
@ groentje allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je in shock bent maar als die streep zo dik was dan moet je echt wel langer zwanger zijn! Wel raar dat je HA je nog geen bloed heeft laten prikken om jou wat bevestiging te geven. Misschien kun je hem nog een keer bellen? Maar je kunt er echt wel van uit gaan dat je zwanger bent hoor! Dus gewoon lekker proberen te genieten en volgende week je HA het hemd van zijn lijf vragen!
@mielenl: dank je wel voor je snelle reactie. Als de HA bloed prikt, is dan meteen de uitslag bekend of moet hij dit opsturen? En kan hij dan aan de uitslag zien hoelang je zwanger bent? Sorrie ben echt een groentje.... Ik zie dat jij morgen al een 1e echo hebt, wat fijn! Heb jij zelf contact opgenomen met een verloskundige, of heeft je huisarts jou doorgestuurd? Sorrie, wat een vragen he!
@tessa1981: grappig zeg. Misschien beval jij wel op de verjaardag van je vriend. Mijn mannetje is 24 april jarig, dus dat is ook spannend. @talia: ben echt super blij voor je dat het goed is gegaan zeg. Wat een spanningen. Nu lekker genieten he? @groentje: gefeliciteerd met je zwangerschap Dames, ik vind het hier nu al superrrrrrrr gezellig. Leuk om de ervaringen met elkaar uit te wisselen.
@ groentje ik ben onder behandeling in het ziekenhuis en heb dus morgen mijn 1e echo bij mijn gynaecoloog. Ik heb zelf nog geen VK gebeld, dat hoefde nog niet. Maar jij kan dat natuurlijk wel doen! Ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt!
Groentje: ik had ook een bloeding, 3 dagen, en dacht ongesteld te zijn. Mijn buik was die week daarna wat gezwollen en ik dacht: ik doe een test. Bleek het dus een innestelingsbloeding te zijn! Kan bij jou dus ook! Succes!
thx meiden ben ook blij dat alles toch in orde is hier en nu eindelijk lekker genieten kijk echt uit naar de eerste echo normaal zou ik morgen weten wanneer ik die krijg. iedereen super veel succes en de nieuwe zwnageren allemaal een dikke feli. en de meiden die bloeden ik hoop dat alles goed mag gaan met jullie en dat het allemaal niks slecht betekend.
groentje ik denk ook dat je idd al 6w zwanger bent. Je kunt ook de verloskundige al bellen. Overleg met hun even wanneer je voor een cho kunt gaan. Van harte trouwens! Wordt dit je eerste kindje?
@ groentje: welkom meis! denk ook dat je ruim 6 weken bent, en vaak maken ze wat eerder een echo als je niet weet wanneer je zwanger bent geraakt. Dus gewoon bellen naar VK meis!
Hoi allemaal, Ik ga er even tussenuit voor vakantie en wens iedereen veel plezier/succes met de zwangerschap! Gezien de snelheid van posten hier, verwacht ik minstens 200 pagina's wanneer ik terug ben Emmetje