adriana je staat er ook bij llen kon ik je woonplaat sof provincie niet vinden en wist niet of het je 1e kindje is.. nou ben flink misselijk aan het worden maar mn gyn zei het al zal wel erger worden na het weekend
Dank jullie wel! Ik woon in Leiden en het is inderdaad mijn eerste! PFFFF Kan het nog maar moeilijk geloven hoor! Het kan zijn dat mijn datum aangepast moet worden aangezien ik niet precies weet hoe lang deze cyclus zou zijn geweest...
Jaaaaa! Ik mag er ook bij! Vanochtend een test gedaan en verschenen meteen twee dikke stippen! Ben zo blij, bij mn vorige zwangerschap (mk) had ik pas bij week 7 een positieve test. Zal meteen mn gegevens vermelden: 27 jaar, 1e kindje.
Allemaal van harte en welkom. Cristel,Ben blij dat alles goed is met je ,en op naar 16 -8,ik ga 17-8. Een beetje slecht nieuws,ik denk dat ik blaasontsteking te pakken heb,kon gisteren niet staan door de steken die had in mijn buik en onder. Kan pas maandag urine laten testen bij de huisarts. Ally
Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! En gezellig jullie hier te zien natuurlijk Zo wordt het toch al aardig wat met ons April-topicje. En dan is het nog maar 5 augustus! Ik denk zomaar dat er nog een hoop zullen volgen!
Toch weer ongesteld geworden.... Baal heel erg maarja, ik kan er niks aan doen en zal gewoon weer door moeten.... Toch dus gaan starten met IUI. Snap er niks van waarom mijn cyclus zo lang was maar dat zal een vraag blijven... Badankt voor jullie steun en lieve berichtjes van de afgelopen dagen! Liefs!
Het is echt een heerlijk gevoel! Vooral ook omdat ik eigenlijk nog nergens last van heb.. Behalve dan dat ik het reukvermogen van een politiehond lijk te hebben en met vlagen een tikkeltje misselijk ben! Maar ja, het is nog heel heel pril he, dus de echte kwaaltjes zullen nog wel komen! Maar wat een prachtige dag om er achter te komen zwanger te zijn. xxx
9 april mama`s 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? angels - 27 jaar - ? - 5 april 2008? - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje adriana1982- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje angels ik heb je bij april gezet weet alleen niet zeker of je dan uitgerekent bent... vandaar vraagteken maard at kan ik zo veranderen laat je even weten
ah lies wat jammer.. hopelijk volgende ronde.. is toch een domper he... ally : ik mag de 13e ookal.. voor een vaginale.. naar de gyn die vergoed wordt.. de 16e moet ik naar de gyn die de operatie in maart heeft gedaan.. moet die alleen wel betalen is 60 dollar.. maarja dat maakt me niet uit idd adriana het is een heerlijk gevoel geniet er elke dag van alleen nu heb ik banden pijn maar mn gyn zei dat mn baamoeder al opgezwollen is.. dus ja is wel normaal.. kon erniet meer van slapen.. en ben natuurlijk nu misselijk aan het worden
ik voel me vandaag erg moe en heb nogniks gedaan en toch lijkt wel 22 uur savonds zo voel ik me en het is bij mij nog geen 11 uur.. verder wta misselijk mn borsten doen klein beetje eer en mn buik is lekker aan het rommelen... ook wat trekkerige pijn bij mn heupen maar dat zei mn gyn al omdat mn baarmoeder al vergroot is
Ik ben ook wel heel moe, maar slaap al nachten slecht. Hoop vanavond een beetje goed door te kunnen slapen. Wat ook wel typisch is, is dat ik ineens vandaag misselijk ben! Alsof het nu op komt zetten omdat ik nu weet dat ik zwanger ben.. Vreemd toch? Gisteren nog nergens last van en ineens vandaag misselijk en ook veel maagzuur. Ook zijn mijn darmen lekker in de weer... Ach, wat kan me gebeuren ik ben zo blij! Vind april ook een hele mooie maand om een kindje te krijgen!
ja idd adrianan is ook een mooie maand lekke in de lente en elke dag kan de misselijk heid toenemen bij mij wordt het nu steeds erger ze zeggen vanaf week 6 dat je alles goed gaat merken... beter als nu.. ik ben bijna bij week 6... nog ene paar daagjes ik slaap ookal slecht maar mn buik doet als ik erg lang lig ook wat trekkerig had ik bij mn dochtertje ookal.. die badenpijn kan gewoon niet lekker liggen dan en dan 20 keer naar de wc. had jij ook innestel bloeding?
Ja! Dat was ook de reden waarom ik vannacht een test heb gedaan. Verder had ik namelijk nergens last van en voor die "bloeding" ging ik er vanuit dat het niet raak was. Maar donderdag had ik precies 1 druppel bloed in mijn onderbroek en toen wist ik het eigenlijk gewoon. Jij ook dan? Ik hoor dat niet heel veel vrouwen heb hebben.. Wat betreft de kwaaltjes, tja... We doen het ergens voor zal ik maar zeggen. Ik heb wel wat steekjes links onderin, maar niet echt pijnlijk ofzo!
ja ik had 2 dagen voo rmn nod spotting... ik denk daarom ook dat ik 4 dagen minder ver ben.... omdat ik een latere innesteling heb gehad
Goedenavond dames, zijn jullie al verbrand door dat mooie zonnetje van vandaag? Ik ben nogsteeds bang voor die eerste twaalf weken, vooral na al die doemscenario's. Ik hoop echt over vijf weken een prachtig kloppend hartje te zien!
Dat heb ik ook wel hoor.. Vind het vreselijk spannend! Wanneer mag je naar de vk? Ik ga pas vrijdag bellen voor een afspraak. Mijn man is dan terug van zijn zakenreis... Maar wat mij opvalt, is dat je bij de ene vk al na 9 weken mag komen en bij de ander pas na 12. Ik wil natuurlijk zo vroeg mogelijk heen!