@ corina ik hoop dat het helpt. ik ben zelf nu de afgelopen drie dagen elke dag geweest! ik weet natuurlijk niet zeker of het van de kiwi komt...maar ik ga er voorlopig mee door! En voor je het weet is het 4 september joh! probeer je nou geen zorgen te maken als er geen reden voor is he meis!
ja woon in de states dus is engels heb het in het woorden boek vertaald ofja mn vader en komt tia uit... dus zal wel.. het is een fibral seizure.. zo heet dat hier... als het korter dan 5 min diuurt houden ze er waarschijnlijk niks ana over duurt het langer dan wel... als het 3 keer gebeurt heb je 55% kans op epilepsie
OOhh pff jij bedoeld een soort van koortsstuipen. ik schrok even met een tia. Dat is zoals een beroerte, een herseninfarct. Maar lijkt me niet minder eng hoor. Het lijkt me vreselijk om je kind zo te zien!
heb neteven opgezocht zelf even vertaalt. en idd een koort stuip is en fibral seizure of convulsie... alleen ze hebben het iets anders vertaalt.. want op de nl pagina zeggen ze dat je kind er nisk aan over houd maar dat kan dus wel... ligt eraan hoe lang het duurt... en dat het meestal gepaard gaat met herenvlies ontsteking en dat had cailynn niet.. maargoed dat was het nl woord dus he weet ik dat ook weer.. ze was ook helemaal stijf na het trillen en reageerde niet meer.. maar ze is weer de oude na 2 dagende dag erna kon ze nog niet alles hoor hopen dat de nieuwe baby niet zo iets meemakat.. maar weet iemand of je yakult mag drinken
Mielenl, als ik terug kijk, is de tijd best snel gegaan. Maar nu die laatste 1,5 week nog he tot de echo. Ben er iedere dag mee bezig, en moet me echt door de dagen heen slepen. Zullen we de eerste keer afspreken als iedereen voorbij de 12 weken is?Om het te vieren dat we voorbij de gevarenzone zijn. Alleen waar? Want we wonen best wel een stuk uit elkaar! Zullen we naar Cristel gaan?
hahah corina.. iedereen is overigens welkom hoor het is nog lekker weer ook.. dat houd wel aan t/m okt/nov hahaha... wie weet kom ik nog wel naar nl.. trouwens zag dat er 47 zwangere waren maar sommige zie ik nooit op het forum.. of ik zi ehet niet.. tenminste niet bij april mamas.. is wel alles goed met ze? thx for the site
Is dat lekker yakult? Staat me niet zo aan eigenlijk Schijnt wel te helpen voor de darmen geloof ik he
corina.. ik vidn het wel lekker nou ja heerlijk is anders maar drink het geod weg.. zag dat ze het hier nu eindelijk hadden en in nederland werkte dta gode bij me, , dus ga ze strax even kopen smaakt een beetje naar sinasappel melk ofzo..raar smaakje
Cristel, Zou ik dus ook eens moeten proberen! Maar ril bij voorbaat al van zulke drankjes Maar je moet wat he? Woon je al lang in Amerika dan? Of kom je nog regelmatig in Nederland?
ach ja hetw erkt heb je activia van danone al geprobeert? of een eetlepel olijf olie in je sap klinkt vies maar werkt uitstekend.. uhm woon zon 2.5 jaar hier.. ofja toen ben ik aangekkomen was niet van plan om te blijven maar toch gedaan he.. de liefde... ben pas 1 keer terug geweest in nederlnad dat was in dec 2006... eerder kon niet want mn papieren waren nog niet n orde dat duurt even.. en ben van pln weer een keer tegaan dit jaar hopelijk
Woont je familie nog wel in Nederland? Meiden, ik kruip lekker mn bedje in, is weer genoeg voor vandaag Tot morgen
Jeetje meiden wat kletsen jullie veel. Er is geen doorkomen aan. Kost me nu eigenlijk teveel energie. Maargoed ik ben bijgelezen. Mijn huisarts zei tegen mij: Het leven gaat nu gewoon door doe alles wat je normaal doet en eet gerust alles maar kijk uit met alcohol, eet geen rauw vlees en rauwe kaas, beweeg genoeg en rook vooral niet. Dat stelde me eigenlijk wel gerust. Mijn man en ik konden het niet laten en zijn net naar de prenatal geweest om eens rond te snuffelen. Haha mijn man weet al precies hoe de kinderkamer er uit moet zien en welke meubels erin moeten staan. Gelukkig hebben we daarin een zelfde smaak. Dames ben echt kapot dus ik kap er mee voor vandaag. Tot morgen.
@Mielenl en Esjuh: wat fijn dat de echo's er goed uitzien! Een hele geruststelling! Dank jullie wel nog voor alle felicitaties! Begin heel langzaam aan het idee te wennen dat ik zwanger ben, komt ook omdat ik nog geen "officiele" bevestiging heb gezien, alleen nog 'maar' een positieve test. Kan ook nog niet echt bevatten dat ik al wat langer zwanger zou kunnen zijn, omdat ik naar mijn mening begin augustus ongesteld ben geworden. Maar goed, de dokter denkt al wat langer en gaf 14 april als uitgerekende datum aan. Dinsdag heb ik weer een gesprek bij de dokter en ik hoop dat hij mij meer kan vertellen en dat ik een afspraak bij een VK kan maken. Zondag over een week ga ik 2 weken met vakantie, dus een eventuele echo zal daarna wel plaatsvinden, duurt allemaal wel lang vind ik, maar goed. Verder voel ik mij bij flinke vlagen misselijk en word ik hier ook 's-nachts van wakker. Heb gelukkig (nog) niet boven de wc hoeven hangen. Ik werk fulltime, maar aan het begin en aan het eind van de dag ben ik niet veel waard, daar baal ik wel van, maar dat is niet anders. Heb inmiddels wel mijn banner aangepast, maar die zal misschien nog wel wat kunnen veranderen. Weltrusten allemaal!
@ mielenl en esjuh: fijn zeg pm de echo te kunnen zien en dat het ook goed gaat. Dat is toch geweldig. @tessa1981: ik denk dat ik morgen dan toch ook maar ff bel. Als ik idd met vragen zit ed is dat wel handig. En ook voor mij geen druppel alcohol. We waren net op visite bij vrienden en ik val gewoon bijna om van de slaap. Echt vreselijk. Zal leuk zijn voor de kindjes in de klas straks als ik invalwerk kan doen. Ik hoop dat ik er niet al te lang last van heb. Nogmaals: erg gezellie om hier met jullie te kletsen. Liefs Femmigje.
@ Mielen en Esjuh, geweldig dat jullie zelfs het hartje al hebben kunnen zien kloppen! Ik wil ook ik wil ook, hihi @Cristel, jeetje koortstuipen, heb het eens gezien bij mijn nichtje, echt vreselijk om daarbij toe te moeten kijken! Hoop echt dat het bij deze ene keer blijft meid! FF over alcohol, ik raak het nu (natuurlijk) niet meer aan, maar toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik wel wat biertjes gedronken. en ouzo bij de griek! Tja had het toch nog niet durven hopen dat ik al weer zwanger was. Wel dus Maar goed dat zal wel los lopen. (hoop ik) Enne Tessa, das een goed idee dat we een uitje doen wanneer we met z'n allen de magische grens bereikt hebben! Lijkt zo ver weg he! Hihi en mijn mannetje pest mij ook wel es een beetje. En hij geniet gewoon wanneer ik 'last' heb van de welbekende kwaaltjes als misselijkheid. Hihi dat bedoelt hij goed hoor. Zo wordt het voor hem allemaal wat echter. haha en elke dag checkt ie ff of ie al een buikje kan ontdekken, haha! helaas moet ik m daar nog ff mee teleurstellen!
Oh ja, ik ook nog ff over alcohol, aangezien ik niet wist dat ik zwanger was (in juli nog neg. test gedaan en voor mijn gevoel begin augustus ongesteld, enfin zal jullie over dit verhaal niet meer lastig vallen ) heb ik in de weekenden best nog wat wijntjes op en daar voel ik mij natuurlijk behoorlijk schuldig over, maar ja, niks meer aan te doen. En nu natuurlijk geen druppel meer! Roken doe ik gelukkig niet, dat is dan weer een gelukje....
He kellox. Ik herken hetgeen van jouw mannetje. Die van mij voelt ook altijd ff aan m'n buik. Ben nog maar net zwanger, maar we vinden het nu al heel speciaal.
Het geeft gelukkig niet dat je iets wat alcohol hebt gehad toen je niet wist of je zwanger was. Zoalng we niet de hele zwangerschap drinken is het goed. Toch een opluchting.
Daar troost ik mezelf ook maar mee hihi En leuk he, die zorgzame mannetjes! Heerlijk die aandacht haha!