goeiemiddag meiden! Jeetje zeg, het is nog maar begin maart en de april mama's zijn al met bosjes aan het bevallen! @ mamaatjevan4 (nu 5) Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat het allemaal goed gaat met hem, en dat jij ook snel opknapt! ik las dat Kelly misschien vandaag ingeleid zou worden? is er nog nieuws over haar?
we hebben hier disco, dionne heeft de radio op 10 gezet Ze heeft zich omgekleed als ravebabe. Je moet het eigenlijk zien, om te gillen haha.Z e heeft van die lange laarsen aangedaan, in haar onderbroek en dan een roezeltopje erboven. Staat ze hier ff te shaken met dr billen
haha nou misschien de volgende keer want ze heeft k3 opzet, weer een ander genre dus er zal wel weer zo een nieuwe verkleedpartij komen.
mn zus had nog wel een fotootje van Esmee: tis niet de mooiste, maar vooruit! Maar je ziet t...bol kopie!
hihi dat moet je op youtube zetten karin heb mijn schoonma wel verteld dat t veel is, maar weet niet wat zei daaronder verstaat corina weet je zeker dat je komt helpen?
@ ladi met mij alles prima hoor, gewoon niet zoveel tijd/energie om alles bij te lezen. Jullie kleppen ook zoveel af met z'n allen! Volgens mij hebben we zelfs de mei mama's alweer bijna ingehaald