Goedemorgen allemaal ! Hmm, het weer is niet beter dan gisteren, jammer ! @ sab: wat veel kleren en ik heb medelijden met je schoonmoeder die komt strijken @ tessa: wat een leuk kamertje heb je ! Ik ben ook erg benieuwd hoe het is met Kelly. Degenen met een weekje erbij: Gefeliciteerd ! @ esjuh: veel succes en plezier bij de vk vandaag ! Verder eigenlijk weinig te vertellen hier. Druk met enveloppen schrijven voor het geboortekaartje. (beetje vroeg nog, maar klaar is klaar) Lees straks weer even bij ! gr. Kili
Nog geen nieuws van kelly ben echt zo nieuwsgierig 8) Nog 2 en half dagje werken vandaag mag ik vroeg weg voor de apk. esjuh gefeliciteerd met je 35 weken en dagen te gaan .
Ik vraag me namelijk af wanneer ik het nestje kan verplaatsen. Onze poes is namelijk bevallen op de plek waar het kraambed moet komen te staan. De kittens zijn 11 dagen oud...
miss kan je hier iets vinden.. http://www.kattenplaza.nl/page/overzich ... ittens.php heb alleen even vluchtig gekeken hoor
Nee onze poes is bevallen in onze slaapkamer Dank je wel voor de link, ga gelijk even zoeken. Was al aan het googlen, maar er staat zoveel over van alles dat ik door de bomen het bos amper nog zie.
ik heb gister avond die molton onderleggen van hema op mn bed gelegd...echt stukken beter als die gekke kraammatras uit de kraamdoos hoor!
ow ja dat kan natuurlijk ook haha ja je hoort wel vaker dat mensen een bed beneden zetten dus ik dacht dat da t was...
@ iris, Er staat bij bevalling deel 2 helemaal onderaan dat ze na 3 weken zachtjes aan naar de woonkamer ging verhuizen. @ simone, wat vervelend die steken.. is dat van het indalen of weet je het niet.
ja ik doe mn best....als Esmee dan beetje mee wil werken.... Heb de tv maar voor dr aan gezet! Dat scheelt al wel. Moet strax wel nog naar t dorp... ff spullen halen voor de lasagne voor vanaaf. De kapster(collegaatje van me) komt uit dr werk ff knippen en die eet dan gelijk mee. Morgen avond moet ik oppassen...groot woord hoor...2 meiden van 8 en 11. Maar nog net te jong om alleen thuis te blijven.
@Esjuh, zou best kunnen ja van het indalen... maar heb het nog niet eerder zo vervelend ervaren. Ben gewoon kei misselijk, net of ik moet overgeven...(Sorry)
Ik heb presies het zelfde.. had het vanacht heel de tijd en nu nog een beetje maar geen last van steken.
Goede morgen, Buddy: fijn om weer iets van je te horen. Blij dat alles goed gaat en aan de foto's te zien zijn jullie er ook helemaal klaar voor. Jouw buikie groeit ook lekker trouwens. Ik denk de hele tijd aan Kelly. Ben zo benieuwd, hoop dat we gauw iets horen. Simone: ik dacht ook gelijk aan indalen, maar als je echt zo beroerd bent weet ik het niet. Kalm aan in ieder geval. Iris: hier ook geen verstand van kittens. Gisteravond heb ik de nutsen er weer uitgegooid. Ik had echt heel erg last van maagzuur en daarbij moest ik iedere keer overgeven. Vanmiddag nog een cursus op het werk en vanavond naar de vk.
ik zal de site in de gaten houden vandaag voor Kelly, zo spannend. Meiden die zich niet lekker voelen, veel sterkte toegewenst !
Dank je wel.. Hoopte dat het eerder was aangezien ik mijn kraambed nu niet kwijt kan. ERG HANDIG hhhaahahahah... Wij hebben een waterbed dus kan niet op mijn eigen bed bevallen.
ohh das wel vervelend.. en je kan het kraambed nergens anders kwijt? ik zou anders gewoon de dierenarts even bellen om navraag te doen.. mis kan je het overzetten naar een andere hoek in de zelfde kamer