Ja zat ik ook al te denken. Op zich laat moederpoes veel toe, dus ik denk dat ik daar maar voor ga inderdaad. Kraambed kunnen we niet ergens anders neerzetten...
ONOFFICIEEL BUDDYNIEUWS: Ik zag op Kelly haar hyves dat ze is bevallen.. Weet verder dus nog niets en heb ook nog geen smsje ontvangen. Kelly en Jeroen, gefeliciteerd!
oh echt? ja onofficieel, maar hyves daar zit ze toch zelf achter? wat leuk zeg, hopelijk is alles goed en gezond.
Fijn om iets te horen over Kelly. Meid van harte met jullie zoon. Ook voor Jeroen natuurlijk. Ik zal ff op hyves kijken. Iris: dat overgeven lucht idd wel op. Ik had het alleen nog niet eerder zo erg gehad, dus dat viel weer tegen.
Kelly en Jeroen worden doormiddel van krabbels gefeliciteerd dus vandaar dat ik aanneem dat de kleine er is!
Ik had haar nog niet als vriend op hyves. Weet iemand of alles goed is? En de naam van de kleine? (ben niet nieuwsgierig hoor)
Daar ga ik ook wel vanuit. Ze zal genoeg aan haar hoofd hebben nu, hoop dat ze zich snel beter voelt! Als we in dit tempo doorgaan, zijn we allemaal voor april bevallen hahahahaha