nikita ik woon in long beach california.. hie ris het meestal zonng dus ben er aan gewend hahaha.. hier moet je met 5 weken al komen mar krijg je nog geen echo die krijg je met 7 weken ofzo.. ik krijg m dus de 13e ben wel gisteren naar de gyn geweest
Hoi meiden... Ik heb vanochtend positief getest... 13 april uitgerekend Ik loop sowieso bij de gyn, omdat mijn vorige zwangerschap is geëindigd in een vroeggeboorte bij 34 weken, door HELLP. Hopelijk mag ik deze keer wat langer zwanger zijn. Wij vertrekken as zaterdag voor een week op vakantie en als we terug zijn dan bel ik de gyn en moeders voor moeders.
Vicky,van harte en welkom. Nog een fijne vakantie. Nikita ,hier nog ,die zich ook zorgen maakt. Maar we blijven positief. Ally
Cristel: Wat lekker zeg! Ben je daar naartoe verhuisd? Of wonen je ouders daar al? (ben niet nieuwsgierig hoor ) Vicky van harte! Ik hoop ook voor jou dat je dit wondertje wat langer bij je kan houden.... Ally, erg he? De tijd kruipt voorbij.... Ik durf het ook echt nog niet te vertellen, ook niet tegen mijn ouders. Als ik mijn 11 weken echo gehad heb denk ik pas dat ik het vertel. Ik vind het doodeng. Het lijkt ook wel alsof de meeste mensen die een vroege miskraam krijgen voor het eerst zwanger zijn. Daarom vind ik het extra eng.
Alleen nieuwe april mama's welkom hier! Gelukkig word het groepje langzaam aan wat groter JA ik vind het ook mega spannend allemaal! Zal echt blij zijn dat die eerste 3 maanden voorbij zijn Ik heb helemaal geen problemen met slapen, ik hoef maar te gaan liggen en val zo in slaap. Met dan gewoon doodmoe. Af en toe wel flinke dromen 's nachts. Maar moet er maar 1 of 2 keer uit om naar de wc te gaan. Wel de laatste dagen behoorlijk last van maagzuur. Das echt geen pretje! Misselijkheid valt mee. Begin de week had ik er veel last van, nu gelukkig niet meer.
Zo net terug van een weekendje Utrecht, moet zeggen dat dat nu al een stuk vermoeiender is dan normaal. Ben gistermiddag even een uurtje gaan liggen voordat we sávonds de stad weer ingingen. Verder nog niet veel klachten af en toe mn borsten of een vlaag misselijkheid, alleen als ik me te druk maak voel ik mn buik eerder. Oh ja ik Cristel ik ben inderdaad 5-4 uitgereken en ik kom uit Zuid-holland. Ik ga volgende wk maandag de vk bellen, meteen een afspraak plannen voor een echo ivm mk in december.
10 april mama`s 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje adriana1982- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje vicky je staat er ook bij
nikita.. mn moedr woont hier ook ergens die was al hier heen gegaan toen ik 13 was.. mn vader woont nog in nl.. ben me moeder een keer gaan opzoeken en de liefde heeft me hier gehouden.... hahaha... we willen wel verhuizen naar europa over 2 jaar ofzo.. en om eerlij te zijn i eik het allemaal wel positief in ik voel eigenlijkwel dat het goed zit.. raar maar waar.. obdanks mn miskraam met 16 weken in maart ben ik daar nu niet bang voor.. ik barst nu ook van de sympomen en dat had ik bij mn andere zwangerschap niet.. en dat had ik bij mn dochtertje ook.. mn hcg is ook hoger dus ben eigenlijk wel zeker mn van zaakje... ik wil dr ook niet over stressen.. ik ga dr lekker van genieten hoe is het weer daar? en hebben jullie symptomen?
Hey meiden! Wat een heerlijke dag vandaag he!?! Was naar het strand, maar was met toch iets te warm. Ben daarna naar mijn ouders gegaan om het te vertellen. Ze zijn er echt heel blij mee! Vond het toch nog wel even spannend om het te zeggen. Vooral omdat mijn man er niet bij was. Die zit voor zaken in het buitenland, maar kon echt niet wachten met het te vertellen. Ik vind het ook heel spannend! Ga ervan uit dat alles gewoon goed gaat, maar het is wel spannend. Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak. Ben heel erg benieuwd. Heb op zich wel symptomen. Mijn borsten doen steeds meer pijn en lijken ook al wat voller. Ben door de dag heen af en aan misselijk en moet vreselijk veel naar de wc. En jullie? xx
ja heel vaak naar de wc maarja dat wordt nog wel erger ach ja houd je bezig he.. mn borsten beginne ok steeds meer pijn te doen en terug in vorm te komen heb namelijk borstvoeding gegeven en ja de vorm was er uit he en een cup kleiner toen ik stopte.. duss ik krijg ze weer terug hahah.. misselijk ook en super energieloos.. gewoon te erg.. ik mag 13 aug weer naar de gyn voor een vaginale echo
Cristel bedankt om me bij het lijstje te voegen Ik heb veel pijn in de onderbuik (zal wel bandenpijn zijn), zere borsten en ben verschrikkelijk moe. Tsjah, hoort erbij he
Nou dames, zit ook wel een beetje in de zenuwen. Heb sinds een paar dagen héle hevige pijnaanvallen, ze lijken voor te beginnen en vooral vanuit de onderrug MEGA hevig. pfff Gister naar huisartenspost geweest. Als het vandaag nog steeds was moest ik terugkomen. ben net van mijn werk terug omdat ik weeeeer zo'n kl*te aanval kreeg. pff zo naar de dokter, hoop dat het niks ergs is! [-o< (ik zou het bijna omschrijven als rugweeen al weet ik (nog) niet eens hoe die voelen)
Ahhhh! Kelox! Wat vervelend! Ik hoop ook dat het niets ernstigs is... Ik ben ook de hele tijd bang dat het mis gaat! Mag 3 september naar de vk. Dat duurt nog heel erg lang.. Brrrrr... Heb vanmorgen weer getest. Een predictortest dit keer en wederom positief. Ik weet dat het debiel is, maar ben elke keer bang dat het misschien niet zo is en zo'n test geeft je toch weer even bevestiging.
whaha dat ken ik, heb geloof ik al 5 testen ter bevestiging gedaan (en door die clearblue digitaal kon ik er toch echt niet meer omheen) Zo naar de dokter! duimen jullie voor me!
Hey ladies, net terug van huisarts. Waarschijnlijk is het 'wervelpijn' want op een bepaalde plek waar ze op drukte bij de rug was het heel gevoelig. En het kon inderdaad ook innestelingspijn zijn. Haha heb oefeningen meegekregen voor mijn rug. Lijk wel een oud wijf! Maar ben wel opgelucht want niks ernstigs dus. pffff Moet morgen alleen nog voor de zekerheid urine inleveren om uit te sluiten dat het nierstenen zijn. Gaat nu toch wel een last van me af! \/ en nu maar hopen dat die oefeningen helpen. . .
Kellox,doe je het rustig aan,klinkt niet leuk nierstenen. Ik heb ook al 5 testen gedaan ,ik heb per ongeluk 2 keer 3 testen besteld ,en ja ,dan moet ik ze ook gebruiken . De week gaat langzaam tot de 17-7. Ik heb bijna elke dag een beetje buikpijn ,drukkend gevoel. En natuurlijk veel plassen. Ally
Kellox, hopelijk helpen de oefeningen een beetje en zijn het geen nierstenen. Ik had ook al een week voor mn NOD last van mn rug. Nog nooit zo erg gehad. Is nog steeds niet helemaal weg. Heb regelmatig rugklachten, heb een zwakke rug! Loop daarvoor regelmatig bij de osteopaat. De klachten die ik nu had waren volgens hem kenmerkend voor een zwangerschap. Omdat alles daar beneden al klaar gemaakt word, voor de kleine die er straks uit moet. En dat geeft die klachten. Heb er nu vooral nog last van als ik lang zit en met het slapen.