April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik ben er ook weer.. heb net even pauze gehad..

Ik ben vorig jaar jan gestopt en had in april een miskraam en zal nu in april bevallen van een zoontje :D

2. Hoi Allemaal..

Zo zeg.. Gister ons bed verschoond, en had de matrasbeschermer uit het kraampakkeet onder mijn onderhoeslaken gedaan. Maar die heb ik er vanmorgen snel weer onderuit gehaald.. Jeetje wat een onding.. Het kraakt, je glijd alle kanten op in bed behalve de goede, en het zweet enorm.. Niet lekker meer...
    Gelukkig hebben wij al waterdichte matrasbeschermers over onze matrassen, dus echt heel erg nodig is het niet.. Maar ik heb er nu een strandlaken tussen gelegd, dat neemt toch ook wel wat vocht op.. En het kraakt niet.. hihi...

Vanmorgen heb ik de vluchttas voor mezelf zover klaar gezet.. Alleen nog niet de babykleertjes erin gedaan.. Ik wil donderdag ff kijken of mijn moeder zo'n linnen tasje over heeft, te leen, want om nou de kleertjes van de baby nog 6 weken in een plastic tas te bewaren, lijkt me niet echt lekker..

Ik las dat Kelly inmiddels bevallen is van een zoon!..
    Gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed is met moeder en zoon, en dat ze snel weer mag opknappen...

Wij zijn trouwens 5 jaar bezig geweest om zwanger te raken.. Wij zaten afgelopen jaar midden in de IUI behandelingen, toen ik onverwacht toch spontaan zwanger bleek.. We hadden in mei 2007 net een mislukte poging achter de rug, en mochten ff niet door omdat ik een cyste had in mijn rechter eileider. Daarop besloten wij, om ff een paar maanden rust te nemen, en na onze vakantie in augustus pas weer verder te gaan.. In juni en juli werd ik nog ongesteld, maar daarna dus niet meer.. Ik dacht dat mijn lichaam weer es aan het klieren was, en mijn cyclus dus op de hobbel was.. Maar in augustus werd ik dus iedere keer zo beroerd, en duizelig, maar dacht aan een buikgriep, of infectie aan mijn darmen ofzo..
    Tot ik op 4 september op aandringen van een vriendin van mij dus toch maar een test ging doen, ik was inmiddels al ruim 3 weken overtijd.. En tot onze stomme verbazing sloeg hij binnen 1 minuut positief uit..

In totaal 3 testen ertegenaan gegooid, want we geloofden het niet.. We geloofden het ook pas echt, toen we de echo bij de gyn zagen... En soms vind ik het nog onwerkelijk dat het ons toch gelukt is.. En zeker nu de bevalling steeds dichterbij komt, en de babykamer klaar is enzo...

Nou ja tis een heel verhaal.. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit..

Groetjes..

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ikzelf eind april de laatste pil gehad. Dus de 4e ronde was het raak. :D

Leuk om ff te lezen van iedereen.

Ik wilde eigenlijk een jaar eerder al, maar mannetje lief wilde toen nog even wachten. Ben blij dat het snel raak was.

Simone: balen dat je morgen weer moet. Kletskous ;)

4. dat is idd een wonder!

5. ja erg he, dat komt doordat het hier een klein dorpje is en ik hier ook werk..
    kom altijd wel iemand tegen!

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    heeft best wel even geduurd zomer 2006 laatste pil wel miskraam tussendoor.

kelly gefeliciteerd.

Ik moet ook nog wat verzinnen om het bed omhoog te krijgen. Wij hebben een ombouw en aan he voeten en hoofdeind een grote poot.
    en twee losse matrassen met moter dus zwaar. iemand tips.

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wauw Ingrid, bijzonder verhaal zeg.

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    :)

9. wij hebben ook een ombouw en 2 bodems met moters(lekker hoor verstelbare bodem). en hebben er dus idd 6 kratten onder staan, de ombouw laten wij gewoon op de grond staan, dus alleen de bodems omhoog.
    Heb dat bij devorige zwangerschap ook zo gedaan en dat ging perfect!

10. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    We zijn bijna bij de 1200. :D

11. nog 1 blz dames!

12. haha gaat lekker he femmigje!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier ook eind mei de laatste pil gehad, 2 keer ongesteld geweest en toen zwanger. en ooooh wat was ik ongeduldig en teleurgesteld die 2 maanden.. echt respect hoor voor mensen die er zoo lang mee bezig zijn, lijkt me echt verschrikkelijk.

14. vanmiddag de kapper..weet niet wat ik met mn haar aan moet, iemand tips?

15. Ons bed is inclusief de matrassen al 65 cm hoog.. Wij hebben ook een ombouw met 2 matrassen en 2 lattenbodems.. Bij de intake kraamzorg is zij die de intake afnam ff boven wezen kijken, en zij denkt dat het verhogen niet nodig is voor die 5 cm, mocht de kraamhulp het toch willen, doen wij onder mijn matras een extra matras eronder.. Dan is ie toch al weer 10 cm hoger.. Dat moet genoeg zijn...

16. ja dat is ook een idee!
    Ik heb t vorige keer niet opgemeten eigenlijk...
    maar denk niet dat wij de 65cm halen...
    zal t zometeen eens meten

17. hoe heb je het normaal...

Ik moet eigenlijk ook, maar het wil de hele zwangerschap al niet zitten, heb kort haar, en het stort in no time weer in.. Dus ik ga nu eind maart pas weer, en dan hoop ik ermee door te kunnen tot na de bevalling..

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    :)

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Moet nog ff bijlezen, maar nog geen 1200?

20. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    wij hebben echt een heel laag bed dus zal een behoorlijk stuk omhoog moeten. Zal het eens even tegen vriendlief zeggen van die kratten.

Deel Deze Pagina