Ik heb gistermiddag op de bank liggen pitten, maar kon dus gisteravond niet in slaap komen.. Dus we slaan het vanmiddag maar ff over..
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt, maar wat zit je dan in een onzekere situatie zeg. Ik moest al huilen toen ik die 2 strepen zagf staan, dus kan me voorstellen hoe jij op dat moment voelde.
Ben ook benieuwd naar Kelly. Ben ook zo benieuwd naar de namen die iedereen heeft uitgekozen. Ben die van ons gelukkig nog niet tegen gekomen, maar misschien komt dat nog.
@jorntenfemmigje: Ja, je wordt dan ook een beetje gek van je eigen gedachten. Ook omdat ik dus eerst dacht dat ik ongesteld was geworden en dan dus met die rare temp en negatieve testen. Dan denk je op den duur dat je niet meer spoort Verstandelijk kun je dan eigenlijk bijna niet zwanger zijn. Maar ja, dan dus die temp... Ik was echt met stomheid geslagen. Maar wel erg leuk natuurlijk! Na zoveel maanden wachten was dit echt geweldig!
Tessa! Wat gezellig! Ja het is ook af en toe niet bij te houden . Lekker joh bijna verlof! Ziet er leuk uit jullie babykamer! Bri wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad! Esjuh, Buddy en Wuppie gefeliciteerd met je 35 weken! Ik moet nog 25 dagen . Jorntenfemmigje ah wat zonde van de nutsjes . Maagzuur is echt heel vervelend, heb het gelukkig maar heel ff gehad. Wij zitten ook een beetje met de trap. Je moet met iemand naast je eraf kunnen voor als er wat is, en hier hebben we een wenteltrap dus die treden zijn naar de paal toe zeg maar vrij smal. Moet het dus maar ff met vriendlief gaan proberen of het ons lukt met zijn 2-en. Hoop het wel, want in de woonkamer lijkt me ook niks, lig ik daar te bevallen komen de katten er steeds bij :S. Ik ben zo'n 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken, alhoewel ik het laatste jaar al zoiets had van het gaat toch niet lukken zonder hormonen enzo, dus was het toch een behoorlijke verrassing (ik heb een heel onregelmatig cyclus de ene keer 5 weken de andere keer 5 maanden). We wilden eigenlijk na onze vakantie in augustus de medische molen in maar op de eerste dag van de vakantie bleek dat ik zwanger was, al 7 weken . Heb toen daar bij de SHell (daar deed ik de test echt in een deuk gelegen, kon het gewoon niet geloven). Adriana hopelijk heb je inderdaad snel nieuws over Kelly, maar kan me ook voorstellen dat het niet het eerste is waar je aan denkt in die situatie om die sms te sturen. Ik zie inderdaad de krabbels ook op d'r hyves, nou zo te lezen geen slecht nieuws in ieder geval. Kelly gefeliciteerd met jullie zoon! Buddy fijn dat de alles weer goed was! Ik heb trouwens vanacht gedroomd dat de bevalling begonnen was, maar dat ik erdoorheen sliep . Ben denk ik bang dat in mijn slaap mijn vliezen breken en ik het niet merk hihi. Pff wat is die kleine druk opeens zeg, wel gezellig .
Dames, ik ga een paar enveloppen schrijven. Ik doe gewoon elke een paar dan blijft het ook netjes. Tot straks.
nou ik heb esmee op bed liggen, ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk gaat slapen.... Hier is het bed maar 50cm hoog, dus ja das echt te laag....
net verloskundige praktijk gekeken, erg leuk om altijd te zien. Moet er trouwens vanavond ook weer heen.