April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 30 April 2008 mama`s

1 april 2008
    corina - 26 jaar - Zeeland - 1e kindje - 28 maart - V
    cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje - 19 maart - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 28/2 of 02/03
    Bri - 36 jaar - Amsterdam - 1e kindje - 29 maart - V - ?m? denkt zelf te bevallen op 01/04 of 04/04

2 april 2008
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje MEISJE!!!!

5 april 2008
    LaDi - 26 jaar - Noord holland - 1e kindje - G denkt zelf te bevallen op 03/04 of 11/04

6 april 2008
    mamaatjevan4 - 27 jaar - ? - 5e kindje - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 28/03 of 06/04

8 april 2008
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!!! denkt zelf te bevallen op 29/03 of 30/03

9 april 2008
    Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 30/03 of 06/04
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje - G Denkt zelf te bevallen op 21/03 of 16/04
    Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje - MEISJE!!!!!!! denkt zelf te bevallen op 04/04 of 16/04

10 april 2008
    Angel4Life - 20 jaar - Enschede - 1e kindje - meisje

12 april 2008
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje - JOCHIE!!! denkt zelf te bevallen op 15/03 of 29/03
    adriana82- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 11/04 of 14/04

14 april 2008
    4catsandagirl- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 02/04 of 12/04

15 april 2008
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje - V denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04
    oOMissCOo- 20 jaar - Aalten - 1e kindje- JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 29/03 of 07/04
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04
    valhalla- 25 jaar - Zeeland - 1e kindjeMEISJE!!!!
    Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje- JONGEN!!!

16 april 2008
    Marleen1979- 28 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - JONGEN!!!

17 april 2008
    H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing

18 april
    Booky - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing[/b] denkt zelf te bevallen 02/04 of 12/04

19 april 2008
    emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje

20 april 2008
    AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 23/04 of 01/05

21 april 2008
    Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje Verrassing

23 april 2008
    Jorntenfemmigje-25 jaar - Harlingen - 1e kindje - V denkt zelf te bevallen op 10/04 of 17/04

28 april 2008
    aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V
    kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje-Verrassing Denkt zelf te bevallen op 20-4 of 29-4.

30 april 2008
    8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje - JONGEN!!!
    BoGi- 24 jaar - Friesland - 1e kindje - G denkt zelf te bevallen op 20/04 of 06/05

8 jongens
    9 Meisjes
    10 Verrassingen
    3 Geheim

bevallen

angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa
    Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio
    Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqeamo

Agenda

Maart
    11 - AstridvD groeiecho 11.00
    11 - oOMissCOo APK ;)
    11 - Femmigje controle + gesprek vk 19.00 uur
    11 - Dolphin controle vk 20.10 uur
    11 - Esjuh controle vk en bespreking bevaling 17.10
    12 - sab85 intake kraamzorg 10:00
    12 - Kili Verloskundige controle.
    13 - Dolphin intake kraamzorg 15.30 uur
    13 - Booky controle VK 13.00 uur
    14 - Vriend oOMissCOo jarig
    14 - Adriana82 vk 16:30
    17 - Simone vk 13.00u
    17 - sab85 vk 16:00
    18 - Kwebbel vk 09.15
    19 - AstridvD vk 14.45
    20 - LaDi VK 10.20 uur
    21 - Kili info middag ziekenhuis bevalling.
    25 - Kwebbel gynaecoloog 13.30
    31 - sab85 vk 14:00

Verlofdatum

13 maart - Tessa1981 met verlof! - 6 weken
    17 maart - Aprilmama met verlof!
    17 maart - Kellox met verlof! - 4 weken
    17 maart - Esjuh met verlof! - 4 weken
    14 maart - Kili met verlof- 6 weken
    21 maart - Femmigje met verlof - 4 weken
    21 maart - Booky met verlof - 4 weken
    1 april - Cynthia met verlof
    2 april - BoGi met verlof!

Buddy's:

Femmigje - Tessa
    oOMissCOo - LaDi
    Mielenl - Nikita23
    Simone79 - Sab85/Corina
    Sab85 - Cristel1986
    Esjuh - Corina
    Kellox - Adriana82
    Kili - AstridvD

i4.photobucket.com/albums/y117/equilleppes/aprilbuikjes1klein.jpg

Hopelijk heb ik de goede lijst gepakt, hij stond al weer 30 blz terug namelijk

2. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ja hoor, neem ik me voor om het hier bij te houden, kletsen jullie er gewoon 12 pagina's in een paar uur bij ofzo! Sorrie, maar ga die niet allemaal lezen hoor.

Ben benieuwd naar Kelly, kwam tegen dat ze bevallen is, maar verder nog geen nieuws?

Gaat idd wel snel hier, het is nog maar maart hoor...

Hier net even lekker in slaap gevallen, ben verkouden, dus zal wel wat onder de leden hebben. Verder de wipper van de hema gekocht en een badje gehaald via MP.
    Nu wat in huis doen, want het is NODIG...

Femmigje, heb ook even in jouw album gekeken, jullie zijn er ook al aardig klaar voor he? Ik zie de wipper al in de box staan en mooi buikje ook hoor!

3. tessa, volgens mij moet jij jezelf weer ff aan de lijst toevoegen...

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik voel hem hoor Simone :D.

Moet eigenlijk ook nog vanalles in huis doen, maar zooooo geen zin!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Kelly en Jeroen: gefeliciteerd met jullie mannetje! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en er vooral veel genoten kan worden.

wat een verhalen, toch wel wat dames hier bij wie het niet vanzelf ging, zeg maar. voor jullie vind ik het helemaal geweldig dat je over een paar weekjes je kleine zult zien!
    bij mij ging het snel. in januari gestopt met de pil, toen eerst 2 maanden condooms gebruikt, toen 2 maanden 'voor het zingen de kerk uit' en toen 2 maanden voor het echie (beetje afbouwen he). op vakantie in ierland had ik ongesteld moeten worden, maar dat werd ik dus niet. na thuiskomst (week over tijd) zag ik 2 streepjes.

sab: je mag zo veel klossen bestellen als je nodig hebt, al moet je er 15 hebben.

missc: had ik ook maar geweten dat je daar een douchekrukje kon bestellen.... ik had al bedacht dat ik iets nodig zou hebben voor onder de douche, maar was er niet op gekomen dat je die bij de thuiszorg zou kunnen lenen. nou ja, ik koop wel een plastic krukje ergens, komt vast van pas en zal toch niet al te duur zijn.

6. ok dan! ;)
    Ik heb alleen hier beneden gestoft en verder nix!
    wilde stofzuigen maar kapster komt strax, liggen er weer overal haren..dus doe t vanaaf wel!

7. ja een gewoon krukje kan toch ook bri...dan kan je visite daar ook nog op zitten eventueel! haha

8. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja je hoort het ook zoveel he dat mensen problemen hebben om zwanger te worden. Ik had het zelf al wel verwacht want vroeger voor ik aan de pil ging was ik ook extreem onregelmatig ongesteld, rustig een half jaar niet enzo. Ben dus al wel heel snel naar de huisarts gegaan toen, moest toen tempen maar daar kwam niks uit, daarna een uitstrijkje. Daar bleek ook niks uit, toen heb ik het dus ff op pauze gezet want ik zag die hele medische molen nog niet zitten. Nou ja, maar goed ook dus :D. Had echt noooooit meer verwacht dat ik spontaan zwanger zou raken en dan ook nog eens rond de dag dat we 5 jaar samen waren :D:D:D.

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, onregelmatig ongesteld zijn is erg lastig.. Voordat ik aan de pil ging had ik dat inderdaad ook. Dus ik had wel verwacht dat het niet "vanzelf" zou gaan allemaal. Toch is elke maand dan weer een teleurstelling. Ook sloeg ik een keer een hele cyclus over..

Ik ga zo maar eens mijn "vluchtkoffer" klaarmaken. Staat ie bij jullie al klaar?

10. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hihi ik heb hem al wel een paar weken klaar staan maar er moet nog veel meer in dan er nu in zit :D.

11. dat is hier ook zo!

12. Bri

Bri Niet meer actief

Nee (bloos :oops: ) mijn koffer staat nog niet klaar... ga ik vandaag of morgen wel doen.
    Gisteren heb ik ook de matrasbeschermer op bed gelegd. Overdwars, dus maar een klein stukje waar ik echt op lig en dan nog een dubbelgevouwen handdoek erop. Maar zweterig is het wel - ik zweet sowieso veel 's nachts, kan het dan zoooo warm hebben.

Verder heb ik vanmorgen het ledikantje eindelijk opgemaakt. Zal wel even duren voor de kleine erin gaat liggen (eerst in de wieg bij ons op de kamer), maar ik vind het er leuker uitzien. Wordt het eindelijk een beetje echt allemaal... alsof die dikke buik niet echt genoeg is, nou ja.

En nu moet ik even de stad in: m'n nieuwe bril is klaar, dus die kan ik ophalen! Laat ik dat gauw doen voor de avondspits op gang komt, heb geeeen zin in drukte op de weg!
    doeoeoeoeg, tot later!

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik ga wel deze week ff met de boodschappen drinken en mueslirepen ofzo halen voor d'r in, maar heel veel dingen gebruik ik gewoon nog (pyama, badjas etc).

14. tot later bri!

15. dat vind ik ook hoor met die tas klaarmaken, kan toch moeilijk alles dubbel aan gaan schaffen...
    dus heb er gewoon n briefje bijgelegd met wat we nog mee moeten nemen mocht ik toch naar z.,huis moeten.... zoals fototoestel,filmcamera,badjas,pantoffels,
    heb er eigenlijk alleen kleding in zitten voor mij en de baby! en wat aan toiletspullen, heb allemaal van die kleine flesjes gekocht...

16. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja dat is wel slim ja, en als het allemaal begint ben je eerst toch nog wel ff thuis voordat je naar het ziekenhuis moet dus dan kan lief op zich die spullen wel vast bij de tas leggen.

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zo had even een aanval, heb t hele huis gestofd, gestofzuigd en gedweild, vaatwasser uitgeruimd, wasje aangezet, wasje afgehaald en nu ben ik wel aardig op pffff

hier ook de vluchttas(sen) al klaar staan, heb alles erin moet alleen nog een setje kleding voor mezelf erin doen voor als ik naar huis ga, maar weet nog niet wat :rolleyes:

heb inderdaad wel een hoop dingen dubbel gekocht, maarja wou t uit mn hoofd hebben zegmaar.

ik moet ook nog zon onderlegger kopen voor op bed, dat zeiltje lijkt me idd nix :(

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nee dat zeiltje is echt kut, bij mijn vriend ligt het al helemaal verfrommeld en bij mij is het elke nachten zweten erop. Ga vanavond ook een badlaken erover heen leggen.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo daar was ik weer...
    de 1200 inmiddels ruim gehaald hahaha.

hier precies hetzelfde sab, 2x ongesteld en daarna zwanger :)

@simone, heb ook net de haren laten knippen. weer ff al het dooie eraf en laagjes erin.
    ga vanavond ook nog ff verven :)
    GEEN INTERNET :confused:

@ingrid, mij hebben ze op het hart gedrukt dat het bed echt omhoog moet en niet alleen een extra matras, dat was niet goed genoeg.

@sab, je krijgt net zoveel klossen als je nodig hebt hoor.

@esjuh, gefeli met je 500e bericht!

@buddy, pff dat is ook wel een verhaal, zo lang bezig. en dan testen bij een tankstation :)

@tessa....kletskousen hier he :)

@marleen hier staat de vluchttas gedeeltelijk klaar maar weet nu helemaal precies wat er in moet dus die ga ik vandaag of morgen klaar maken.

@sab en buddy, wat voor onderleggers halen jullie dan?
    ik zag ze wel bij de hema voor et ledikantje...maar voor een 2 persoonsbed niet :S

verder al nieuws van kelly?

ik ga zo maar eens beginnen met koken.

20. missc:je kan toch n moltononderlegger voor 1 pers kopen en die alleen aan jouw kant legggen?

Deel Deze Pagina