April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Mijn eten staat in de magnetron. Mannetje komt pas laat thuis dus ik eet alvast. Had nog wat chinees. Lekkerrrr

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb weer zo'n heeeeerlijke mega hamburger gemaakt hahahahahaha jammmmz

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ben ik ook weer.
    Net cursus gehad. Vet boeiend.
    Straks ook apk en een gesprek met de vk over de bevalling e.d.

Wij eten macaroni :)

Marleen: jammie, ik heb ook wel zin in chinees. Smakelijk eten.

Ben er morgen pas weer denk ik, dus tot dan.
    Ik ga nu ff eten maken en dan zal m'n mannetje er ook wel weer zijn. :)

Goede avond en oant moarn.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    OOk niet verkeerd nee! Mijn chinees is inmiddels warm en erg lekker!

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hmmm, ook zo lekker.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihihi jammmmmmie :D

ga zodalijk maar beginnen met haren verven dan kan ik lekker optijd op de bank ploffen :)

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey Nikita wat grappig ik was ook gister bij de VK en moet ook volgende week terug komen. Ik zat net te lezen over thuis bevallen en las ook dat een wenteltrap een probleem kan zijn. Misschien dus wel slim om te checken anders is het een nare verrassing als de VK bij je thuis komt en dan alsnog zegt dat je naar beneden moet. Het was bij ons niet ivm brancard maar omdat als je toch naar het ziekenhuis moet er iemand naast je op de trap moet kunnen om je naar beneden te helpen. Er kan bij ons zeker iemand makkelijk voor me maar dat was niet goed genoeg :(. Dus als lief vanavond thuis is gaan we ff van de trap af proberen met zijn 2-en, ben echt bang dat het niet lukt en dan moeten we ook nog een andere matras regelen, want die van ons moest echt via buiten om naar boven en we hebben geen extra. Ik denk ook als ik beneden zou moeten bevallen ik toch in het ziekenhuis wil, want ik wil wel gewoon onder de douche kunnen en die is bij ons ook boven (direct aan de slaapkamer). De voordelen van thuisbevallen vallen dan een beetje weg voor me.

Ga zo ook maar eens kijken wat ik ga eten.

8. wij eten lasagnette

Durf je t aan missc om te verven....strax pakt t verkeerd uit..had ik dus wel... komt door je hormonen schijnbaar...

9. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ben net van de vk vandaan.. alles is goed alleen is de kleine niet echt ingedaald hij ligt wel nog steeds met koppie naar beneden dus draaien zal niet meer gaan(hoop ik) Baal er wel een beetje van want ze begon ook gelijk dat als de vliezen breken en hij nog niet genoeg is ingedaald ik grote kans loop toch naar het ziekenhuis te moeten. Verder ging het wel goed en moet ik over 2 weken weer terug en krijg dan opnieuw een echo om de ligging te bepalen.

Ik ga nu lekker eten en vanaaf ff langs me oma. Ben al weer even niet geweest dus wordt wel weer tijd.

Is er al wat meer bekend over kelly?

Iedereen hier een fijne avond en tot morgen.

10. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

Kelly van harte gefeliciteerd met jullie kleine man! Heel veel geluk gewenst en hopelijk mogen jullie snel het ziekenhuis verlaten en gaan genieten!

Verder weet ik even niet meer precies wat ik allemaal gelezen heb... (schaam). O ja, die onderleggers van de HEMA, welke zijn dat?!
    Voel me vandaag niet zo lekker, heb amper iets gegeten en vanmiddag nog bijna 3 uur geslapen. Net even dvd'tje gekeken (Alles is liefde) en nu mijn katten maar eens knuffelen.

Fijne avond allemaal!

11. die molton is een molton waterdichte matras beschermer.
    die leg je dan gewoon onder je hoeslaken...

kost volgens mij 15 euro

12. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    O ja, hoe weet je of de beeb al is ingedaald (behalve dat de VK dat kan voelen natuurlijk)?! Bij mij draait de beeb in ieder geval nog wel rondjes om de as (maar niet niet meer in de rondte, dus hoofdje ligt wel al tijd naar beneden). Kan het dan helemaal niet meer draaien?!

13. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ok, bedankt Simone! Ik denk dat ik die dan maar ga halen (heb alleen wel een bed van 2.20 lang....), want zo'n zeiltje lijkt me helemaal niks. Ik heb het al zo warm 's nachts...........

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Die waterdichte molton klinkt wel erg handig! Ik denk dat ik ook niet blij ga worden van dat zeiltje.. Er ligt er nu al één op mijn bevallingsbed, maar nog niet op ons gewone bed. Ik slaap er dus nog niet op, maar zal binnenkort toch iets moeten regelen, want ik heb geen zin in een vies matras.

15. Niet meer actief

Hey meiden

Ik heb tussendoor iets opgevangen dat Kelly bevallen zou zijn van een ventje... of heb ik dit verkeerd gelezen?
    Zie het namelijk niet op de lijst staan.
    Heb ook geen tijd gehad om alle 60 bladzijden te lezen.

Kelly Gefeliciteerd
    Hoop dat alles goed gaat, en sorry voor als ik het fout begrepen heb.

Wij zijn vandaag in Zwolle bij Jamelia geweest en heb goed nieuws...
    Als alles goed gaat, kan ze donderdag naar Enschede
    Ze hebben de sprietjes afgebouwd naar 4 cm en dat gaat erg goed.
    Toen wij aankwamen had ze de sprietjes er zelf uitgetrokken, maar omdat alles zo goed ging is er geen alarm afgegaan, dus niemand die het in de gaten had.

Verder is het gedoe hier nogsteeds niet achter de rug.
    We hebben maandag aangifte gedaan, de deur en het raam is gemaakt, en we hebben zelfs 2 extra sloten gekregen, maar de ruzie-zoekers melden nogsteeds ons niet met rust te willen laten en ons niet tegen te moeten komen.
    Dus we kunnen morgen weer aangifte gaan doen :(

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, ben net thuis en heb dus nog niet alles kunnen lezen.

Liefs

p.s ik kreeg een smsje van xsena, met haar gaat het goed, en ze heeft het erover dat de babykamer klaar is...
    Ik snap er weinig meer van, maargoed... we zullen zien.

16. Niet meer actief

Ik las trouwens iets over een verloskundige met een rotstem...

In het ziekenhuis toen ik moest bevallen was er ook een verpleegster aanwezig met een ontzettend vervelende stem...
    Maar die stem heeft me er wel doorheen geholpen...
    Je kunt het gewoon niet negeren, en daarom doe je precies wat die stem zegt...
    het helpt een hele hoop.

Liefs

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ben nik weer even snel.. we zijn gisteren thuis gekomen :) ben zoo blij dat ik weer thuis ben met mn mannetje... hij doet het heel goed vannacht hoefde ik er alleen maar uit om m te voeden en hij ging weer slapen.. hij eet alleen wel veel en vaak.. soms dan valt ie in slaap heeft ie geboert leg m terug in bed en 5 min later besloot ie toch dat ie meer wilde.. :( hij is nu wakker.. dus ga zo even met m zitten...

cailynn doet het ook goed met dr broertje niks als kusjes geven en als ie huilt gelijk baby roepenl.... zooo lief.. ik zal snel wat andre fotos erop zetten zonder slangetjes

18. Niet meer actief

Wat fijn dat het zo goed gaat.
    Geniet er lekker van....

Ik heb even een nieuwe foto van Jamelia in het album gezet, van vandaag waarop ze goed wakker is.

Liefs

19. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Poeh zeg. Ben afgelopen week druk geweest met m'n zus d'r bruiloft heb ik me toch even een aantal pagina's bij te lezen. het spijt me erg maar heb alleen de laatste 10 teruggelezen want het is me echt teveel.

Lees dat er al 3 aprilmama's bevallen zijn afgelopen week. Meiden van harte allemaal en geniet van jullie kleine wondertjes.

Wat een goede tip over die waterdichte moltonhoes. Ik hoop dat hij ook in onze maat (180/220) te krijgen is want ik zat zelf al te denken aan een bouwzeil onder de molton want ik wil het matras niet helemaal vies hebben. Zal morgen gelijk even gaan kijken.

Vluchtkoffer ben ik eigenlijk nog helemaal niet mee bezig geweest. Was in mijn hoofd zo druk met de bruiloft van mijn zus dat ik hem nu een beetje begin te knijpen met wat ik nog moet doen.
    Gordijnen babykamer
    Bed klaarmaken voor bevalling (heb klossen gehaald maar die passen niet onder de poten omdat de poten te breed zijn)
    Enveloppen schrijven
    Vluchtkoffer maken
    Ik ben eigenlijk bang dat ik nog veel meer vergeet. Ben zelf een type die graag alles ruim van tevoren klaar wil hebben dus ik denk dat ik deze week toch echt aan de slag moet.

Maar goed gisteren is dus mijn zus getrouwd en we hebben een hele leuke dag gehad. Wat een mooi stel om te zien. Heb het voor mijn doen erg goed volgehouden want ik lag om 1 uur pas op bed. Lekker nog eventjes de voetjes van de vloer gegooid op de dansvloer. Ik voelde me ook zo goed. Nu vandaag moet ik het bezuren maar erge rugpijnen maar dat heb ik er dubbel dwars voor over gehad.

Ik ga het vanaf nu even wat rustiger aan doen en lekker de laatste dingen klaarmaken voor de bevalling en ik hoop dat ik het red om wat meer mee te kletsen hier. Heb sinds twee weken een steeds drukkender gevoel van onderen. Bij vlagen dan. Volgens mij begint de kleine al aardig in te dalen dus ik ben benieuwd. Moet vrijdag over een week weer naar de vk dus ik zal het wel horen.

Het is allemaal een beetje lang verhaal geworden maar ik had natuurlijk ook wel wat in te halen.

20. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik moet weer heel veel bijlezen, maar heb vanavond geen tijd. Heb vanochtend weer een groeiecho gehad maar ze kon heel weinig zien. Het beeld was erg donker, dus kon ze niet precies zeggen hoeveel de kleine was gegroeid. :( In ieder geval lag ze nu weer met het hoofdje naar boven! Dus elke week weer een andere positie. Dit wordt nog spannend. Volgende week weer naar vk en als ze dan nog niet goed ligt, wordt ik waarschijnlijk naar ziekenhuis verwezen... :cry:

Deel Deze Pagina