buddy wat een supergoed nieuws dat jullie al lekker thuis zijn! ben benieuwd naar je nieuwe foto's. ben je zelf ook al een beetje opgeknapt? sharon wat een supernieuws dat ze naar enschede mag! en wat een leuke foto weer, zo'n verschil he met de 1e foto over die waterdichte hoezen: ik kan bij de hema alleen deze vinden(1persoons) ze hebben niets waterdichts in een 2 persoons formaat maar neem aan als ik deze aan mijn kant onder t hoeslaken leg dat het wel voldoende is. zal toch geen heel tsunami komen als mn vliezen breken? hier de link: http://www.hema.nl/nl-NL/winkel/Wonen/H ... onderdeken tis een onderdeken die gewoon al t vocht opneemt, zegmaar een mega maandverband
Sharon wat een goed nieuws over Jamelia! Dat is lekker zeg als ze al zo dichtbij huis komt! Leuke nieuwe foto! Wat een schatje! Cristel wat heerlijk dat je ook weer thuis bent met je mannetje! Misschien wil hij ook wel zoveel eten doordat ze in het ziekenhuis zo raar deden met eten, moet hij ff weten dat hij nu gewoon eten krijgt zodra hij het wil (heb geen idee hoor maar vind het wel een leuke theorie ). Wat leuk dat Cailynn ook zo gek op d'r broertje is, wel tijd trouwens voor een nieuwe banner . H25 gefeliciteerd met je zus d'r bruiloft! Leuk hoor! Valt me trouwens op dat nog best wat meiden nu aan het einde nog een groeiecho krijgen of een echo om de ligging te bepalen. Hoe komt dat eigenlijk want dat is toch niet standaard? Bij mij voelt ze dat gewoon allemaal met d'r handen.
ladi hier ook geen extra echo's heb 1 keer een groeiecho gehad, maar dat is alweer 8 weken geleden, vind t ook eigenlijk wel vreemd dat ik er niet nog 1tje krijg zo tegen het einde, omdat ze toch echt wel heel groot was op de vorige groeiecho. volgens mij is dat per vk zo verschillend hoeveel echo's je krijgt.... oh missc ga je echt je haar verven? ik w8 tot na de bevalling, kep nu mega uitgroei van 9 maanden maar heb geen zin in groen haar door de hormonen
Sharon leuke foto van je meid. Ze is inderdaad goed wakker daar. Cristel, wat lekker dat je weer thuis bent. Geniet maar fijn van je mannetje. Leuk dat Cailynn zo goed op haar broertje reageert. Sab, jammer dat ze geen tweepersoons hebben had ik ook wel baad bij. Tja een tsunami........ je weet maar nooit. Misschien moet ik dan toch voor een compleet bouwzeil gaan. Astrid wat een onzekerheid. Niet leuk om zo bij de echo vandaan te komen. Ik duim voor je dat het kindje gewoon goed ligt en blijft liggen.
Over het kleuren van haar. Ik heb het toevallig afgelopen zondag gekleurd met verf van de groothandel. Ik moest wat want ik had 15 cm. uitgroei en nog halve blonde plukken van vorig jaar zomer erin zitten. Zo kon ik natuurlijk niet op de bruiloft verschijnen. het is overigens goed gelukt en het heeft niet groen maar netjes middenbruin goud gepakt. Als je dus wilt moet je gewoon de gok maar wagen hoor. Heb er eigenlijk niet eens bij stil gestaan dat het mis zou kunnen gaan....
Omdat ik heel veel vruchtwater heb en een enorme dikke buik (zie lijst buikomvang) kunnen ze niet goed voelen hoe groot de kleine is, dus moest ik met 32 wk en 34 wk een groeiecho laten maken. Maar ja, vanmorgen had dat dus niet veel zin.
H25: Gefeliciteerd met je zus. Kan me voorstellen dat je een drukke tijd hebt gehad. Hoop dat je nu weer aan jezelf toekomt. Cristel: Geweldig dat jullie al weer met z'n allen thuis zijn. Zal even wennen zijn, zo'n nieuwe situatie. Sharon: Dat gaat lekker voorspoedig. Lieve foto weer. Ze groeit ook heel goed volgens mij? Ik moet me nog steeds op alles voorbereiden: heb nog niets van vluchttas, waterdichte deken, wieg, kamertje enz.. klaar. Ik wacht ongeduldig op a.s. vrijdag dat we de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. Dan kunnen we hier flink wat rommel alvast weghalen zodat we ruimte hebben voor de baby. Wel hebben we vanmiddag een commode gekocht.
Nee hoor je bent niet de enigste, ik heb er ook heel veel last van. Vooral als even heb gezeten en dan weer opsta.
zoooo daar was ik weer! @simone, haren verven is goed gegaan hoor @ sharon, fijn dat het zo goed gaat met je meisje en dat ze naar enschede mag komen! @ cristel, heeeeeerlijk nieuws dat je thuis bent met je mannetje, geniet er maar lekker van meid! @ buddy, ook hier geen extra echo's @ sab, ik verf altijd donker, richting zwart dus groen zal het nooit worden @marleen, ook hier veel harde buiken...ik hoef maar te bukken en ja hoor, daar komt er weer een ben ff bezig met foto's uploaden en update voor de beebiesite typen dus ben niet al te snel met antwoorden
Ben ik ook weer even ben goedgekeurd bij de vk beeb is goed ingedaald en ligt met het hoofd naar beneden. Ik ga toch ook maar zo'n molton van de hema halen gekraak in me bed heb ik geen zin in. Cristel wat goed dat jullie thuis zijn en nu genieten. Ik vind die harde buiken af en toe ook wel pijnlijk vooral als het heel hoog is.
Ik heb Nathalie vanmiddag gesproken, en alles gaat goed, ze weten nog niet wanneer ze naar huis mogen. De kleine doet het ook heel goed. Neemt netjes al zijn voedingen. De borstvoeding is goed op gang gekomen. Nathalie klonk ook erg goed. Ze heeft alle berichtjes die ik heb uitgeprint van jullie gelezen en was hier erg blij mee. Veel liefs, Samantha
die harde buiken kunnen idd heeeeeel pijnlijk zijn.. maarja als ze ons moeten voorbereiden op de echte weeen, laten we er dan maar blij mee zijn.
Heej Dames, kreeg net een smsje van Adriana. ze had een sms gehad van Kelly maar is ff niet in d egelegenheid het hier te plaatsen dus doe ik t ff voor dr Komt hij: Heej, ik ben met spoed op zondag ingeleid. was inmiddels HELLP. DANO is gister geboren om 18.49u, weegt 2630 gr. Heeft wel wat met ademen en voeden nodig. Moeten er volgens de arts rekening mee houden dat hij de komende tijd nog in de couveuse ligt, maar hij doet het goed. zal snel foto's plaatsen. X Kelly ************ einde bericht