April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

vorige week

2. Niet meer actief

Kelly Hartelijk Gefeliciteerd!
    Natuurlijk ook voor je man/vriend

Hoop dat alles snel goed komt

(had ik het toch wel goed gelezen)

Miss: Je hebt inderdaad een behoorlijke groei gehad de laatste tijd.
    Vind het geweldig om te zien zo.
    Begin het zelf wel een beetje te missen nu

Ik had mijn haar ook geverfd tijdens de zwangerschap, blond, en dat is ook goed gegaan.
    Na het bevallen ook weer gedaan en toen ging het helemaal mis, denk dat dat door de hormonen kwam.

Astrid: Vervelend dat je kindje weer andersom ligt, maar misschien is het de volgende keer wel weer goed.

Dank jullie voor de reacties op de foto, ben zelf ook best wel een beetje trots nu.

Over het breken van de vliezen, bij mij kwam er een behoorlijke vloedgolf los.
    Ik dacht dat het weinig voor zou stellen, maar viel me toch tegen.

Ik ga me bedje opzoeken
    Liefs

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

deze week

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    sharon, volgens mij had ik nog niks gezegd van je foto, maar mooie foto!
    het ziet er echt steeds beter uit hoor!
    je meisje heeft zelfs al kleertjes aan!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    volgens mij is iedereen verder al naar bed... :rolleyes:

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

nog even in kleur, om mn nieuwe haarkleur te showen..

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben nog wel wakker! Ik ga zo even een programma kijken over tienermoeders. Komt om 10 voor half 12. Lijkt me wel interessant.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ohja dat komt vanavond he...
    pff nog een uur wakker blijven red ik niet denkik...

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee dat weet ik wel zeker hahaha
    ik ga ervandoor.
    lekkere beker warme melk drinken en dan lekker slapen!
    tot morgen dames!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Welterusten MissC!

Ik wacht ook nog even op tienermoeders. Heb vandaag samen met man keuken geschilderd en ben naar zwanger&fit cursus geweest, en zit op de één of andere manier vol met adrenaline. Hoop dat ik straks wel gewoon moe word...

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi ik zit er ook nog hoor...was nog ff wat fototjes aant bewerken maar mn ogen beginnen nu wel te hangen dus ga nu echt aflsuiten.

weltrusten!

12. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey,

Misscoo: gave foto zeg (had het ook al op hyves bij je gekrabbeld) en mooie kleur haar! Ik heb er deze week alleen een stukkie af laten knippen, maar ben van plan om na de bevalling eens iets heel anders te gaan doen met mijn haar. Weet nog niet wat, maar in ieder geval een kleurtje en wat andere coupe.

Weet niet meer bij wie de discussie begon (Astrid?), maar ik heb eigenlijk helemaal geen pijnlijke harde buiken. Ik weet uberhaupt niet of het wel harde buiken zijn wat ik voel... Ik voel het vaak als ik teveel aan het doen ben/heb gedaan (bijvoorbeeld bukken, huishouden, tillen etc.). Dan voel ik een onaangenaam gevoel in mijn buik, maar mijn buik is dan niet heel hard. Dit had ik rond kerst wel heel duidelijk, mijn buik was toen net een basketbal: keihard, maar ook toen vond ik het geen pijn doen. Wel een onaangenaam gevoel toen ook, maar zeker niet pijnlijk.

Ben gisteren weer niet naar yoga geweest.... Had gewoon echt geen zin/puf. Volgende week maar weer eens gaan, want heb al 3 lessen gemist volgens mij! Wat ik wel merk, is dat ik sinds een tijdje moeilijk door mijn neus kan inademen en uit door mijn mond. Als ik dat 3x doe, moet ik echt lucht happen, want dan krijg ik het echt benauwd. Ik denk dat mijn longinhoud flink is afgenomen door de grote buik. Maar maak me daardoor een beetje zorgen dat ik straks niet via ademhaling mijn weeen goed kan opvangen... Ik hoop dus dat mijn weeen ook niet pijnlijk zijn, net als de harde buiken, hahahaha :) :) :)

Over 2 uurtjes is de oplevering van ons nieuwe huis. Ben benieuwd...

13. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ligt iedereen nog te slapen?!?!? :)

14. kili

kili Niet meer actief

Succes emmetje met de oplevering van je nieuwe huis !

Verder kelly en partner gefeliciteerd met dano !

Harde buiken: af en toe last van. Voor mijn gevoel is de kleine aan het indalen> Maar dat zou vroeg kunnen zijn.

Iedereen een fijne dag !

Liefs,

Kili

ps; Bij hoeveel weken hebben jullie de molton/hoes ophet bed gedaan ? Voor mijn idee is het voor mij nog wat aan de vroege kant ? ( 33 weken)

15. Bri

Bri Niet meer actief

Goedemorgen!

Kelly en Jeroen, nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Dano!
    Cristel: heerlijk dat jullie nu thuis zijn en wat is Cailynn lief voor d'r broertje.
    Sharon: gefeliciteerd dat Jamelia gauw naar Enschede komt, dat scheelt een stuk qua reizen! Ik hoop dat je de reiskosten inmiddels wel hebt ontvangen, want da's geen doen zo he.
    missc: mooie foto!
    nikita: lekker zeg, nog even de keuken schilderen... ik heb eigenlijk nergens meer puf voor. kun je wat van die adrenaline mijn kant op sturen?

Wij hebben het bed gisteren op klossen gezet. Dat was lachen! Het is echt I-DI-OOT hoog geworden. Wel eng om te gaan liggen ook, maar nu heb ik er wel vertrouwen in dat het blijft staan. Ik kan alleen echt niet meer bij het knopje van m'n bedlamp. Zul je altijd zien dat de VK het straks te hoog gaat vinden... een van de drie is nogal klein namelijk, die kan er vast niet goed bij zo!

16. Bri

Bri Niet meer actief

emmetje: huis wordt opgeleverd, zie ik... spannend hoor! ik hoop dat het helemaal naar jullie zin is! gaat het nu iets beter met je vader?
    mijn longinhoud is ook dramatisch, ik kan nog niet eens omdraaien in bed of ik ben al buiten adem. gewoon je eigen ademritme vinden en volgen - zo'n zinnetje als 'deze wee komt nooit meer terug' is voor mij sowieso véél te lang. voor mij worden het echt hooguit 3 lettergrepen (3 keer uitblazen op 1 keer inademen).

kili: het zeiltje ligt er hier op vanaf 37 weken.

17. moguh dames,

Wat een ellende nacht achter de rug zeg pfffff.
    ging om half 10 naar bed en heb het half 3 zien worden.
    ik stikte vd hoofdpijn en het ging maar niet over, leek wel of ze met een hamer op mn voorhoofd stonden te slaan.
    Het trok helemaal door naar mn ogen, kon geen licht verdragen.
    En werd ook nog kei misselijk erbij.
    iedere keer ook harde buiken en heb echt voorweeen gehad volgens mij.
    Ik dacht op n gegeven moment echt van: ow jee het zal toch niet begonnen zijn.
    Bij Esmee had ik rugweeen en nu kreeg ik ook allemaal steken onderin mn rug...

Maar uiteindelijk ben ik met een natte washand op mn voorhoofd rond half 3 in slaap gevallen.
    En ja Esmee werd om kwart over 6 al weer wakker....grrrr
    Dus je raad het al...ben gebroken...
    Nu is de hoofdpijn gelukkig weg maar voel me nog nie toppie!

18. @kili: hier ligt t zeiltje er nu 1 dag.

@missc: mooie foto zeg

@emmetje hopelijk is het huis naar je zin nu het eidnelijk voor jullie wordt...ben jaloers....

@bri: dus dat is springen in bed savonds?

19. \:D/ 36 weken vandaag!!!!!!!!!!! \:D/
    ook Nikita en Sab van harte!

Sab: succes met de intake....
    hier bellen ze om 15u

20. Bri

Bri Niet meer actief

nou... in bed springen vind ik nog wel heel erg eng hoor. blijf toch een beetje bang dat het instort ;)
    kan me nu ook niet voorstellen dat er nog gesekst gaat worden zolang het bed zo hoog staat, je zult er toch doorheen zakken?!

simone, wat naar die hoofdpijn. het klinkt als een soort migraine. ik hoop dat het nu wegblijft en je er geen last meer van hebt, want daar zit je echt niet op te wachten!

Deel Deze Pagina