Haha hier weet niemand in real life de naam, en één meisje van onze april-mama's. Was erg benieuwd naar een mening en wil het in real life gewoon niet verklappen. Daarbij: als iemand van het forum dezelfde naam gebruikt heb je altijd bewijs dat je niet aan het na-apen bent maar je eigen naam dus ook al maanden had bedacht. Esjuh: Hier precies hetzelfde: kleine ook niet meer in het bekken. Het is niet zo (volgens mijn vk) dat je dan eerder naar het ziekenhuis moet. Wel is het zo dat je direct moet gaan liggen (niet in de supermarkt natuurlijk) en het liefst met een kussen onder je kont. Het kindje kan dat niet zelf indalen, en de vk komt gelijk jouw kant op om te voelen hoe het zit met de navelstreng e.d. Deze mag namelijk niet klem komen te zitten wanneer het kind na gebroken vliezen gaat indalen. Dan krijgt het geen voeding en zuurstof meer. En dat zuurstof is wel errug belangrijk natuurlijk. Vk gaat je verder begeleiden bij het indalen. Volgens mijn vk geen extra risico op ziekenhuis dus. MissC: Welterusten! Angel: Ik dacht dat ik gister op je gereageerd had maar kan nergens vinden waar, dus bij deze: Wat fijn dat je meisje Donderdag misschien naar Enschede mag! En wat een lieve foto zeg! Haha Femmigje: Denk je om de telefoonkosten? Verder ben ik het (alweer ) kwijt. Ik heb wel alles met interesse gelezen maar dat onthouden tijdens het reageren Ojha: Bri: Je mag wel wat van mijn adrenaline hoor haha, ik wil wel wat meer rust...
meiden, ik zie dor de bomen het bos niet meer door al dat geklep. Ik heb even geen puf om alles te lezen. Vanochtend om 4 uur uit bed gegaan en om 8.00uur erin gedoken. Ben net wakker en superduf! Gisteren bij de vk geweest, bloeddruk was nog wel wat hoog maar niet schrikbarend. Urine ok. Koppie ligt bijna helemaal ingedaald. Ik heb haar ook verteld dat ik al 2 dagen aan de diarree ben met harde buiken, het kan een begin zijn. Ze hoopt voor me dat ik in de 37ste week mag bevallen. In deze week heb ik ook een groeiecho bij de gyn en zij verwacht dat ze aan me voorstellen om me ieder geval niet verder te laten lopen dan 40 weken. Ik hoop zo.....inleiden is niet alles maar 2 weken overtijd wil ik echt niet meer. Ik zag het buiklijstje voorbij schuiven , ik zal hem aanpassen want ik sta niet goed. Denk verkeerde lijstje gepakt. O ja ik was in 1 week 2 kg aangekomen , allemaal vocht!
Haha ja, ik kan zowel in april als in juni bevallen, dus ik lees me vast in he. Maar heb niet echt wat te melden, omdat ik bij jullie natuurlijk achterloop.
Buikomvang race! Wie doet er mee met de race? Buikie meten en ff op goede volgorde zetten! 1. Astrid 1m 37 cm ( bijna 34 weken) 2. Simone 1m 29,5 cm (35 weken) 3. Ladi 1m 25 cm (36 weken) 4. Sab 1m 23 cm (35 weken) 5. Corina 1m 21 cm (36 weken) 6. Kwebbel 1m 18 cm (33 weken) 7. Bogi 1m 14 cm (32 weken) 8. Bri 1m 14 cm (36 weken) 9. Cristel 1m 13 cm (38 weken) 10. Esjuh 1m 11,5 cm (34 weken) 11. H25 1m 11 cm (35 weken) 12. Wuppie 1m 10 cm (34 weken) 13. Emmetje 1m 10 cm (34 weken) 14. Ingrid 1m 08 cm (34 weken) 15. Kili 1m08 cm (33 weken) 16. Femmigje 1m 5 cm (33 weken) 17. Dolphin 1m 3 cm (32 weken) 18. 4cats 1m 03 cm (35 weken) 19. Missc 1m 02 cm (35 weken) 20. Adriana 0m 96 cm (34 weken)
Ik ben ook veel aangekomen in zit opeens op de 73.9 das al 13.9 kilo erbij vorige week nog op 11 gaat hard opeens..
pff en dat is allemaal vocht ook? ze zeggen sowiso dat je op het laatst hard aan komt maar schrok hier wel van gister..
Goedemorgen nog net.. Wat een storm.. En dan moet het hoogtepunt nog komen, zeggen ze. Maar ja.. Ik heb wel een verbod gekregen vandaag om naar buiten te gaan.. Manlief zei gisteravond, eten heb je al in huis voor morgen, dus als het niet hoeft, blijf je maar mooi thuis.. En daarstraks belde hij weer, om op mijn hart te drukken dat ik binnen bleef.. Maar ik voel met dit weer ook niet echt te behoefte om naar buiten te gaan.. Alleen de kliko heb ik meteen achter gezet toen de vuilwagen geweest was. Is maar goed ook, want de rest van de lege kliko's die nog aan de straat staan liggen nu allemaal om... Maar goed.. Heb vannacht gelukkig geen last gehad van de storm. Prima geslapen. Alleen weer eens vaag gedroomd.. De weeën waren begonnen, en toen ik in het ziekenhuis aankwam, wilden ze me daar meteen in het bad hebben om de weeën op te vangen, alleen het bad zat nog vol met water van de vorige, en er lag nog een pop in.. En het was volgens hun niet nodig om schoon water te nemen... Echt zo vaag allemaal... Gistermiddag kreeg ik van de kraamzorg nog het overzicht van de afspraken voor de kraamzorg, en ons bed van 65 cm is accoord bevonden.. Dit omdat wij dus zowiezo in het ziekenhuis bevallen..
Ik moet even lachen. Er zijn hier een stel mannen met de weg bezig. En nu is hun WC hokje omgewaaid. Staan ze in de struikjes te plassen, precies daar waar ik zicht op heb. (Wij hebben de woonkamer op 1e verdieping). Hebben niets in de gaten
Ik heb trouwens plotseling last van een opruim woede. (Nesteldrang?) Heb in de garage al 2 vuilniszakken vol met troep en ook op bovenste verdieping al weer een doos gevuld. Ik heb mezelf nu verplichte rust gegeven, want ik voel m'n rug alweer. (Ga zo even languit op de bank).
Emmetje hoop dat alles goed gegaan is met de oplevering van jullie huisje! Vanacht trouwens een badlaken op bed gedaan en heerlijk geslapen, geen gekraak en gezweet meer van dat zeiltje! Ik heb dat zeiltje er trouwens in week 36 op gedaan Kili. Jeetje Simone wat een drama nacht zeg! Hoop dat je nog ff een dutje kunt doen vandaag! Gefeliciteerd met je 36 weken! Dolphin fijn dat alles goed was en leuk dat je toch een echte april mama zal zijn hihi . OVer de lijst is het niet leuk om wel bij de bevallen dames er bij te zetten wanneer ze uitgerekend waren? Bri bij mij schatte ze met de 20 weken echo dat de kleine zo'n 7,5 pond zou zijn dus redelijk groot maar nu is ie volgens mij steeds wat aan de kleine kant. Ach we merken het wel! Bij mijn maxi cosi zit trouwens in het achtervakje een handleiding waar het wat uitgebreider in staat. Esjuh hoop inderdaad voor je dat je kleintje gauw weer netjes gaat liggen en gaat indalen. Op zich heb je nog 2 weken voordat je sowieso thuis mag bevallen, ik duim voor je! Sharon kan me voorstellen dat ze bij jou er een hoop mensen bij hadden gehaald, was natuurlijk ook zo vroeg en kwetsbaar allemaal. Gelukkig maar dat ze wel lekker rustig waren. Jorntenfemmigje gefeliciteerd met je 34 weken! Sharon wat leuk, word je toch een beetje april mama. Kun je de kittens niet naar een asiel brengen straks? Die geven ze niet zomaar mee aan mensen en dan zullen ze niet als voer eindigen. Adriana hoe is het eigenlijk met de kittens bij jullie? Hier weet niemand het geslacht en niemand de naam . Wij gaan niet vernoemen en hebben in totaal 3 namen. Gezellig trouwens die inbrekende mei-mama's! Karin fijn te horen dat het goed was allemaal! Spannend dat het begin er misschien al een beetje is bij je! Ik heb trouwens gister met lief nog ff de trap uit geprobeerd met zijn 2-en naast elkaar en het ging. Niet echt heel makkelijk maar het ging wel. Ze moeten er maar blij mee zijn, het lijkt me toch fijner als je de trap af moet dat er iemand voor me loopt dan naast me. Net pakketje van H&M binnen gekregen met een setje babykleertjes die ik vorige week had besteld .
Wij hebben gisteren een gesprek gehad met de vk over de bevalling. Ik mag wel thuis bevallen, maar dus niet in m'n eigen bedje. Als er iets mis gaat moet de ambulance met de brancard van boven naar beneden kunnen en dat gaat dan nog al moeilijk. Wel jammer, maar de woonkamer is ook prima natuurlijk.
Balen jorntenfemmigje! Wat is het probleem bij jullie om boven te komen? Het lijkt mij echt vervelend als het beneden moet, de douche zit hier ook boven enzo en vanaf de keuken kant hebben we ook inkijk in de woonkamer en heb dus echt geen behoefte aan glurende buren ofzo !
Wij gaan niet vernoemen. Niemand weet verder wat het bij ons gaat worden. Het staat alleen hier vermeld (hoop dus dat er hier geen bekenden gaan lezen)