Wij weten zelf niet wat het wordt.. En het wordt ook niet vernoemd.. De namen liggen al wel klaar, in het trouwboekje... Op geschreven, want dan kan manlief zich van de zenuwen ook niet meer vergissen.
Maar ik ga ff plat.. mijn rug en ribben beginnen aardig te protesteren.. Ik ga ff lekker liggen, en wat tv kijken.. Kijken of er nog wat zinnigs op is, anders druk ik er wel een dvdtje in.. Tot later!
Hi Dames, Ben net terug van een weekendje weg heb lekker in Milan rondgelopen. Maar heb helaas nog geen kans gehad om alles terug te lezen! Kan iemand mij vertellen of de echo van Penny gisteren ook goed was? Ik heb een vraagje aan jullie, Ben vandaag op controle geweest voor suikerziekte, dit omdat mijn ouders beide suikerziekte hebben. Terwijl dat goed is verbaaste mij dat mijn verloskundige en de dokter op het ziekenhuis vandaag, commentaar hadden op mijn gewicht en de toename ervan. Ik woog aan het begin van mijn zwangerschap 73/74 kilo, en weeg nu 78. ben dus 4 a 5 kilo aagekomen, dit is moet ik erbij zeggen wel in de laatste paar weken gebeurd. Ik probeerde hen duidelijk te maken dat ik niet zoveel eet, en dat ik ook niet begrijp waarom ik zoveel ben aangekomen. Ik probeer bijna niet te snoepen misschien 1of 2 koekjes op een dag.. Nu woon ik in Italie hier zijn ze allemaal al super slank, dus ik spring er echt uit, maar hoe zit dat in nederland?En hebben jullie ook last van hele snelle gewichtstoename? Ook gaan wij 'hopelijk binnen 1 maand al' vergoed terug naar nederland(heerlijk!) En moet ik daar op zoek gaan naar een verloskundige, gaat dit via de huisarts? Weten jullie ook of het te laat is om nog kraamzorg aan te vragen. Het was bij ons niet eerder bekend dat we terug gingen anders hadden we het eerder aan kunnen vragen Bedankt maar weer voor al jullie advies!
Fleerpje heel bescheiden buikje! Selma volgens mij zit je bij de verkeerde, moet je bij de juli mama's zijn! Maar lekker hoor Milaan!
selma volgens mij heb je verkeerde topic te pakken fleerpje zit daar wel echt een baby in? wat een minibuikje hihihihihi lig in een deuk over dat wchokje heb net een uurtje geslapen, wou eigelijk anderhalf uur maar toen ging de telefoon ineens en die bleef maar rinkelen, sta ik op om op te nemen houdt et op. dus ik terugbellen, nee hoor ik heb je niet gebeld lekker dan...
mm das ook fijn miss.. ben je wel weer een beetje opgeknapt nu? Hoe is het eigenlijk met je gordelroos?
ja lekker he nou echt opgeknapt nog niet maar kan er wel weer ff tegenaan. gordelroos zit verbetering in...de wondjes zijn nu allemaal dicht en de jeuk wordt ook minder het heeft zich gelukkig niet verder verspreidt
Ja dat kan ik me ook soms niet voorstellen... Nouja komt ws door weinig vruchtwater, vrijdag horen we meer, dan krijgen we een echo in ZH om te kijken hoe of wat. Tis wel lekker hoor niet zo'n grote buik, maar soms ben ik ook beetje ongerust erdoor.
Heej dames, mn visite is net weg. Helaas was t geen weer om esmee mee naar buiten te nemen maar ze hebben wel lekker samen spelletjes zitten doen, en ik languit in de bank gehangen. Nu ligt Esmee op bed en ga ik nog maar n beetje hangen.... strax belt de kraamzorg om 15u..... Vanmiddag ook eert eens bellen voor de kinderwagen...gaan hem toch volgende week maar eens ophalen denk ik zo. Zetten we hem wel ff op zolder. Echt niet normal zeg die wind! word er gek van.... ben benieuwd of esmee wel gaan slapen door die wind, alles klappert buiten in de tuin, precies achter waar zij ook ligt....
@ Angel: Wat een leuke foto en wat een mooie kijkers! Ze ziet er nu echt al wel een stuk ouder uit dan vorige keer hoor. @ Misscoo & Ingrid: Even lekker liggen zal jullie goed doen. Heb ik gisteren ook gedaan en voel me vandaag ook weer prima! @ Nikita en Esjuh: Het verhaal van Nikita over wat te doen als de beeb nog niet is ingedaald, heb ik ook gelezen en gehoord. Het gaat inderdaad vooral om de navelstreng en het wil echt niet zeggen dat je naar het ziekenhuis moet. Maar hopelijk daalt de kleine nog in, niet al teveel zorgen maken hoor! @4cats: fijn dat alles goed was bij de VK! Hopelijk blijft de beeb nog wel even zitten (maar niet helemaal tot het eind). @ Esjuh & Corina: bij mij wisselt het gewicht nogal, maar vrees dat er bij mij in de komende weken ook nog wel het een en ander zal bijkomen. Ik kom vanaf half oktober gemiddeld al 0.5 kilo per week aan, maar reken voor de laatste 2 a 3 weken wel op 1 (a 2) kilo per week Je moet maar zo denken, dat het vooral vocht is! @ Astrid: Whahahaha dus jij staat de hele morgen al voor het raam @ LaDi: hebben jullie ook zon halfronde trap, waarvan de treden naar het midden toe steeds smaller worden?! Ik vraag me inderdaad af of ik er nog vanaf kom. Vanavond ook maar eens oefenen @ Femmigje: Ik weet dat je het al een keer genoemd hebt, maar wat voor trap hebben jullie in huis dat je niet gewoon op je slaapkamer mag bevallen? De meeste huizen hebben een halfronde trap volgens mij. Dit zou toch geen probleem moeten zijn? Ik ga dit overigens niet melden, ik wil gewoon boven bevallen. Anders hijsen ze me maar uit het raam hihi @ fleerpje: mooi buikje hoor, maar inderdaad nog wel bescheiden! Net de oplevering gehad van het huis en er waren, vergeleken met de vooroplevering 1.5 week geleden, al wel wat punten opgelost, maar nog lang niet alles... En er waren uiteraard ook weer wat nieuwe punten bijgekomen. Ze moeten nu binnen 3 weken alles hebben opgelost, anders krijgen ze (een deel van) hun geld niet. Omdat er heel wat punten voor het hele huis gelden (bijv. schilderwerk binnen en buiten overnieuw) zijn het uiteindelijk 34 opleverpunten geworden. Onze eigen aannemer is nu al bezig met de vloerverwarming in de keuken en het leggen van de keukenvloer en zal vrijdag waarschijnlijk al het toilet grotendeels af hebben. Dus dat is dan wel weer fijn (vooral voor henzelf hahaha ). Morgen komen ze het sanitair en de tegels afleveren; dat was ook nog even spannend of alles op tijd zou zijn Dus hopelijk is het over een week of 4 zover af dat we kunnen verhuizen (we verhuizen trouwens pas nadat de baby geboren is; kan ik hier mooi de boel nog even viesmaken ). Hebben jullie trouwens ook zon last (niet continu, maar af en toe) van je lies/bekken?! Vooral s ochtends als ik uit bed kom, kan ik me amper bewegen. Morgen eens aan de VK vragen...
Ja gaat behoorlijk te keer met die wind. Vind er niets aan. Emmetje, bij mij is er na mijn verlof, gemiddeld 2 a 2,5 kilo per week bij gekomen. Bij mij is dat voornamelijk vocht. Kan geen schoenen meer aan, knelt alles af. Handen ook veel vocht en mijn koppie ook, zo'n lekkere dikke nek! Hopelijk schiet het op met jullie nieuwe huisje! Hier ook altijd beetje op start problemen. Ben zo stijf al wat, zeker bij mijn bekken.
tja ik weet het niet.. ik ga het gewoon nog even navragen want over de navelstreng en zo heeft ze het niet gehad.. alleen dat het ingedaald moest zijn anders zou het eventueel te lang duren als me vliezen al gebroken zijn.. en het hoeft niet te draaien he dus de navelstreng gaat toch niet zoveel geks meer doen?
Ja inderdaad rondom de kolom zeg maar van de wenteltrap zijn de treden heel smal. Een brancard moet er volgens mij wel door kunnen. In de woonkamer is voor mij ook echt geen optie. Ik wil gewoon bij een douche kunnen plus dat we alleen een 2-persoonsmatras hebben en die kan niet zomaar ff naar beneden, die past niet door trap gat namelijk. Ik ben alleen bang dat ze straks als het zover is toch opeens moeilijk gaan doen ofzo. Wat een gedoe zeg zo'n oplevering! Hier geen problemen met mijn lies enzo.
@ Corina: zo, dat is inderdaad veel. Wel vervelend dat vocht vasthouden lijkt me, vooral als je niet eens je schoenen meer aan kunt. Een nicht van mijn man hield zoveel vocht vast, dat haar stem zelfs veranderd was (stembanden werden dichtgedrukt ofzo). Ik hoop dat het bij jou niet zover komt natuurlijk! Nog +/- 16 dagen...
Jee dat lijkt me echt vreselijk zoveel vocht dat je stem verandert. Doet dat geen pijn? Dat je huid rond je voeten zo strak staat? Ik heb het eens gehad over hele lijf tweedegraadsverbrand wegens onderschatten van het hollands zomerzonnetje... Ook vocht in benen, en een pijn dat dat deed! Maar dat kwam misschien ook doordat mijn huid natuurlijk goed beschadigd was...