hihihi we hebben de meimama's weer ingehaald! tot vanavond simone! nou ik heb al een bordje salade op en ga nu aardappeltjes met vissticks eten
hier schijnt de zon en de wind is ook wat minder! Jeetje Sab, eet jij dat allemaal in je eentje weg Ben hier ook een bodemloze put, maar kan dat echt niet in één keer weg eten. Kan maar kleine beetje eten. Ik heb hier rostirondjes en gekruide aardappelpartjes in de oven zitten. Mmmm..... ruikt lekker joh!
Nou kom er niet doorheen hoor met bijlezen! Pfff.. Ook geen energie meer voor eigenlijk. Heb eigenlijk ook niets te melden. Wat doe ik hier?
Ik ben ook aan het wachten op lief en een vriend van hem. Heb wel ff de afwasmachine uitgeruimd en de oven vast aangezet.
Grapje hoor! Maar voel me eigenlijk wel zo. De schutting is vandaag voor de helft weggewaaid. Niet echt heel leuk.. Mijn vriend is niet de allerhandigste dus tegen de tijd dat we weer een knappe schutting hebben, zijn we ook weer een half jaar verder gok ik! Zijn er nog meiden op controle geweest vandaag?
Hey Ladi, ja heel goed. Sinds gisteren hebben ze alle 5 hun oogjes open. Zoooo schattig! Wil ze echt het liefste allemaal houden maar dat kan natuurlijk niet. Zal morgen (vandaag geen energie) een nieuwe foto van ze maken en in mijn album zetten.
Wat leuk! Je hebt een mooie buik als ik het goed kan zien dus je maakt volgens mij wel een grote kans!
hahaha volgende maand... links in het menu klikken op buik van de maand en dan staan daar alle foto's en kun je stemmen
Wat leuk buddy! Tuurlijk gaan we op je stemmen! Adriana ben benieuwd naar de nieuwe foto's! Leuk hoor die kleintjes! Kan me voorstellen dat je ze het liefst allemaal houdt, maar dat gaat inderdaad niet, maar geniet er nog maar wat weekjes van .