April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Kili fijn dat alles weer goed was.

Ik zie net trouwens dat Kelly vanavond een blogje op haar hyves heeft gezet. Ze moet nog wel ff in het ziekenhuis blijven, maar goed moeten jullie zelf maar ff lezen.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb al snel ff een reactie geplaatst bij haar blog.
    ga er nu vandoor...lekker slapen!
    tot morgen

3. ik ben geen vrienden, dus kan t niet lrezen.... alles goed?

4. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Gisteraaf bij schoonouders geweest, schoonpapa heeft een mooie foto van broes en mij op a2 geprint, die ga ik straks boven de bank hangen, ben er echt zo blij mee. Ze komen vanochtend ook de nieuwe bank brengen, als dat allemaal staat, maar ik wel even een foto, of hebben jullie daar bezwaar tegen? :)
    Verder zijn we allebei nog steeds niet lekker, vannacht wel iets beter geslapen, maar nog steeds veel wakker... :rolleyes:

Hoe gaat het hier verder met iedereen?
    Goed om te horen dat alles goed met kelly en haar zoon gaat.

O ja, vandaag 34 weekjes, altijd leuk weer een weekie erbij...

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen meiden!

Kom even binnenvallen om kelly en partner van harte te feliciteren met de geboorte van hun zoon Dano! Wat een stoere naam :) Ik hoop dat het goed gaat met beide, en dat ze snel naar huis mogen!

Tessa succes met de bank vandaag, en niet gelijk de hele dag erop gaan liggen he ;)

Ook ik mocht me gisteren weer bij de gynaecoloog melden, alles was weer prima in orde dus op naar de volgende APK. Oh ja en die dokter was niet te beroerd om me met een big smile erop attent te maken dat ons kindje over 13 (inmiddels 12) dagen al geboren mocht worden :confused:

6. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Heb vannacht een lekkere nacht gehad.
    Ik heb eindelijk weer moed om wat in huis te gaan doen. Het is ook echt wel nodig want het is hier echt een bende. Ik kom tussendoor nog wel even spieken.

7. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ja miele, dat gaat snel he?! en ben ik eindelijk blij dat ik een hangbank heb, mag ik er niet op hangen van jou, lekker dan.

8. Niet meer actief

Ik zou me er niet te druk om maken hoor.
    (kan makkelijk praten want ik heb het al gehad :( )
    Het gaat allemaal vanzelf, en bevallen is een hele gebeurtenis, dus het is ook logisch dat je van slag raakt. Iedereen heeft daar begrip voor hoor.
    Geloof me... alles komt vanzelf... en alles komt goed

9. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

De grote dag is aangebroken... ik kan haast niet meer wachten.
    Vriendlief zat vanmorgen om 8 uur al stiekem in de bus richting Zwolle, en hij wou me niet wakker maken omdat ik nog min tot 12 uur moet wachten.
    Maar ik werd dus wel wakker.
    Tot nu toe gaat alles nog door, en zal ze rond 13.00 hier in Enschede aankomen.
    Maargoed, het kan op het laatste moment altijd nog misgaan...
    Jeetje, wat ben ik zenuwachtig, ga zo maar wat doen in huis, dan gaat de tijd wat sneller voorbij.

Vervelend dat jullie zoveel last hebben van het vocht vasthouden. Ik kan daar niet over meepraten, maar wel voorstellen dat het allemaal erg vervelend en lastig is.

Iedereen met een weekje erbij: Gefeliciteerd!
    Komt nu echt dichtbij hoor...

Nou ik ga even wat doen want zit mezelf nog veel zenuwachtiger te maken zo.
    Tot straks en anders tot morgen.

Liefs

10. @Sharon: ik duim voor je dat je meisje strax lekker in enschede is!

iedereen met een weekje er bij van harte!

11. Goedemorgen,

FF snel een berichtje plaatsten vandaag..

Om 10.50u moeten wij ons weer melden bij de gyn voor de APK.. Zal vast wel goed zijn, voel me verder prima, behalve af en toe wat hoofdpijn dan.

Daarna zet manlief mij af bij mijn moeder, en daar blijf ik de hele middag want wij eten daar vanavond ook.. Als het goed is maakt mijn moeder zelf Foe Yong Hai..
    En vanavond weer naar de zwangerschapsgym. Ben de hele dag onder de pannen dus..

@Angel, spannend hoor dat jullie meisje vandaag misschien naar Enschede komt.. Ik duim voor jullie!

Tot later allemaal!

12. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Sharon, ook ik duim voor je. Fijn dat je kleine meid eindelijk naar Enschede mag.

13. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    goedemorgen meiden, lekker geslapen dus ik kan de wereld weer aan! :)

Ik hoop dat Kelly het goed vindt ik zal haar blog ook hier zetten voor diegene die het niet kan lezen:

Tja waar moet ik beginnen. . .

Na mijn vorige bericht ben ik weer opgenomen ivm met pre-eclampsie.
    Mijn situatie verslechterde met de dag, diagnose op het laatst. . .HELLP-syndroom.
    (maar weer ff googlen, scheelt hoop uitleggen )

De baby moest dus echt snel gehaald gaan worden. (Mijn lever en nieren waren het aan t opgeven)
    Zondag 9 maart besloten ze om met spoed te beginnen aan het inleiden. Keizersnee was al geen optie meer omdat ik te weinig bloedplaatjes in mijn bloed had voor de stolling. (zou dan dus letterlijk leegbloeden )

Dus na 3 weken ziekenhuis (ff tussendoor 5 daagjes thuis), na steeds zieker te zijn geworden van kwaad tot erger moesten we er toch aan gaan geloven. . .

...Daar begin je dan doodziek aan een bevalling. Je moet toch wat he!
    Dus hoef vast niet uit te leggen wat een hel dat moet zijn geweest. . .

1 dag later maandag 10 maart 18:49 is ons scheetje geboren! DANO
    2630 gram. (nu heeft ie er nog 2470 aanzitten, baby's vallen altijd wat af)
    Dat heeft een hoop goed gemaakt. (ga nog foto's etc plaatsen)
    We zijn echt heel trots op hem!

En de bevalling was voor mij ook het enige einde aan mijn ziektebeeld. Kortom: kind eruit. . .ziekte kan langzaam verdwijnen.
    Eindelijk kan ik gaan herstellen van iets wat niet in de koude kleren is gaan zitten.
    We zijn er nog lang niet. . .maar gaan nu proberen te genieten van ons super lieve en kleine wondertje.
    Aangezien hij met 35 weken geboren is (prematuur) is hij voorlopig nog even op de couveuse afdeling. Maar hij doet het vooralsnog hartstikke goed!
    (kan ook niet anders met zulke ouders )
    De 1e dagen had hij extra zuurstof nodig, nu alleen nog sonde-voeding.

Ook ik moet voorlopig nog in het ziekenhuis blijven. Wordt streng in de gaten gehouden. . . Is ook maar goed ook want ben daar zelf niet zo goed in

Ik vergeet vast de helft maar dan weten jullie allemaal vast een beetje hoe of wat!

Bedankt voor al jullie lieve berichten etc!
    Doet ons goed!

Een hele dikke kus

Kellebel, Jeroen en kleine DANO

Ik ben blij dat alles goed is verlopen en dat hij het zo goed doet!

Ik ga me evn douchen en spreek jullie straks wel weer!

14. bedankt voor t berichtje Karin,

Ben blij te lezen dat het goed gaat met de kleine Dano en zn mama en papa!

15. ik ga ff beetje poetsen hier,
    en vanmiddag ga ik naar n deco winkel...kijken voor leuke dingetjes voor in ons nieuwe huis!

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Kleine Dano heeft de vechterslust van zijn mama, kan haast niet anders. Ik hoop zo dat ze alletwee snel opknappen en heerlijk met zijn 3tjes naar huis mogen.

17. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden!

@ Sharon, meis.. Wat spannend voor je vandaag. Komt vast allemaal goed en dan is je meisje eindelijk dichtbij!

Meiden met een weekje erbij, GEFELICITEERD!
    het gaat snel nu he!? Of ligt het aan mij?
    Zat net weer de verloskundigepraktijk te kijken, krijg dan toch af en toe even zo'n reality-check zeg maar. Af en toe even het besef dat ik straks ook mijn kleintje in mijn armen heb. Kan het gewoon eigenlijk nog steeds niet geloven!

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Goeie morgen allemaal :D:D

Wat fijn dat het beter gaat met Kelly.. hoop dat ze met z'n drietjes kunnen genieten thuis :D

Sharon ik duim voor je dat alles vandaag loopt zoals gepland. Ben zo blij voor jullie dat ze eindelijk naar Enschede komt.

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Adriana, ik herken dat wel hoor. Dat alles toch wel onwerkelijk is. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat er over een heel korte tijd een baby is! Een kindje dat er voor de rest van je leven (hoop ik) is en dat verbonden is met je.

20. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja gek he!? Iemand in je leven die JOUW zoon of dochter is. Die van jou is wat jij van jouw ouders bent.. (Ja het gaat diep hoor ;) )

Hebben jullie trouwens gehoord of gelezen van dat babylijkje wat is gevonden in Oosterhout? Dat kun je je toch niet voorstellen?

Deel Deze Pagina