April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi hoi,

Kellox nee echt niet erg. Ik kan ook niet wachten tot 13 sept.
    Vind het echt heel spannend. Wil ook het hartje horen kloppen.
    Groetjes karin

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Net gedouched en naar de wc, de roze afscheiding is gelukkig al wat minder. Ben toch nog bang.
    Wil ook een echo!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oh nee wat killing! je hebt het bij mij gezien, niet al het bloedverlies hoeft een miskraam te betekenen maar ik zou nu wel met alles rekening houden. het enige wat je kan doen is afwachten. Heel shit, het is niet anders.
    Sterkte

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh wat ben ij erg! Jij hebt tenminste al een echo gehad! Wij wachten nog op onze eerste echo! Dus koest in de mand jij en op je beurt wachten! :)
    (Niet erg hoor, ik zou elke dag wel een echo willen hihih)

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Whaha ja maar toen was ik net een week of 4 of zo! ;) Ben nu al weer 3 weken verder!

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

@campie: dat belooftt wat zeg, met jou vriendin als vooruitzicht, hihi, maar ik vrees het ergste voor mijn figuur haha :(

@tessa1981: ik mag morgen al voor een echo om 2 redenen:
    1: het is een intake voor een combinatietest
    2: ik weet niet precies hoe ver ik ben, ik zit ergens tussen de 7 en 10 weken, ik had nl een onregelmatige cyclus en de laatste keer was het alleen bruin slijm na 22 dagen, dus dat kan ook een innesteling geweest zijn. dus vandaar ook dat ik zooo benieuwd ben, dan weet ik eindelijk hoe lang ik zwanger ben. zelf denk ik dat ik verder dan 7 weken ben nl.

wij zitten ook al te kijken naar namen, haal ze niet uit een boekje, daar word ik duizelig van en zie door de bomen het bos niet meer, maar wij vinden een meisjes naam ook veel makkelijker dan een jongens naam, stom he?!

zijn jullie ook al aan het kijken naar kinderwagens en kinderkamers enzo?

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    thessa ik hou zeker rekening met zwaar tillen al gaat dat moeilijk met een peuter in huis.
    Alvast een fijne vakantie! Ga je nog weg?
    Hier ben ik nog niet zo met de buik bezig. Ik leg wel elke avond mijn hand erop en bid voor de goede afloop maar insmeren enzo doe ik niet, komt wel als hij wat dikker word en je echt contact kan maken met het kindje.

Karin hoe is het nu met je zoontje? Ik weet zo even niet wat die vlekjes kunnen zijn. Heeft hij er ook koorts bij?

Groentje ik heb voor namen vooral om me heen gekeken en geluisterd. Wat hoor je op straat. Klinkt dat lekker? Verder heb ik vooral naar aftitelingen gekeken. Een goede tip is om de naam die je hebt een paar keer hard op te zeggen. ga onderaan de trap staan roepen NAAM ETEN!
    En zeg hem ook in combinatie met jullie namen. Wij zijn daar wel een beetje mee de mist in gegaan. De naam van mijn zoon lijkt erg op die van mijn man. We hebben erop het laatst nog over getwijfeld maar we hebben het toch gedaan. Veel mensen halen nu dus de namen door elkaar. Nu wisten we een leuke jongensnaam die erg veel op mijn echte naam lijkt (luna is een nick) maar die doen we dus toch maar niet want anders heb je die verwarring weer.
    Verder hebben wij gekeken naar top 100 namen. Maar goed, onze oudste had een unieke naam. Wij hoorden hem nergens en ook in de top 100 stond hij niet. Hij is nog niet geboren of alle kindjes heten zo. Dus bij zoon 2 hebben we die top 100 maar aan de kant geschoven (en jawel die naam staat in de top 20 geloof ik).
    Nu ben ik nog niet met namen bezig. Eerst die eerste drie maanden maar eens doorkomen. De zwangershap duurt nog zolang, het is traks ook nog leuk om met dit soort dingen bezig te gaan.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  9. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    jullie mogen mij ook toevoegen in de echo lijst, ik mag dinsdag al!
    Ik hoop dat het de afgelopen dagen een beetje goed maakt, was te beroerd(moe en misselijk) om op mijn benen te kunnen staan. Maar ze zeggen dat dat een goed teken is. Als je erg misselijk bent zal het goed gaan met de kleine! Dus dat hopen we dan maar!
    Mijn buik lijkt al mega. Ben niet zo slank van mezelf, maar soms lijk ik wel al 6 maanden zwanger. Heb de eerste positiebroeken al aan, al mijn eigen broeken zitten in mijn darmen te porren en da's niet fijn als je misselijk bent.

10. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Jeetje wat is er veel geschreven zeg :D !
    Ben een paar dagen niet geweest druk op me werk gehad!
    Meiden met de echo, echt super gaaf en heel mooi!
    Ik ga nu koffie pakken en op me gemakkie ff bijlezen!

Weet je waar ik trouwens van de week om heb moeten
    lachen! Er waren 2 mensen die aan me zagen dat ik zwanger
    ben? Ik natuurlijk hard ontkennen! Ze vinden dat ik straal
    en dat me gezicht meer glimt? Omdat ik nog steeds een beetje
    in de zenuwen zit, vond ik het toch leuk om te horen!
    En hoop daardoor dat het nog goed zit!

Nou ik ga ff lekker bijlezen!

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Bij mij hebben meerdere mensen het ook al gevraagd terwijl ze van niks weten, ook niete dat we bezig zijn! en mijn schoonmoeder moest gisteren lachen en straalde omdat ze aan me ziet dat ik zwanger ben. zij vroeg trouwens al aan me of ik met de pil gestopt was of zwanger was terwijl ik zelf nog van niks wist, dus dat vind ik wel heeel erg apart, maar ook leuk!

12. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mariaatje, lachen is dat he! Het is heel apart dat ze dat kunnen zien! Vooral omdat je het zelf nog niet wist haha!

@ Luna, ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat! Weer een hele opluchting!

@ Jes1, ik snap dat je je zorgen maakt! Ik heb vorige weekend 2 dagen rood/bruin verlies gehad! En maak me soms nog wat zorgen! Veel sterkte en ik hoop dat het niks ergs is!

@ 4cats, vervelend dat je nog steeds zoveel last heb van je oren! Hopen dat die oogdruppel wonderen doet hihi wel vreemd hoor een oogdruppel in je oor!

@ Valhalla, Gefeliciteerd en welkom!

@ Groentje, wanneer ga je op vakantie? Lekker hoor ff lekker bijkomen en genieten!

@ H25, Gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwlijksdag! Hebben jullie een leuke dag gehad?

@ Ejuh, Vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik hoop dat het gauw beter gaat met slapen!

@ Ally, het wachten duurt dan idd lang zeg op de uitslag! Sterkte met afwachten en hopelijk is het allemaal goed!

@ Christel, Hoe gaat het nu met je dochter? Wel schrikken zeg! Lijkt me heel eng om mee te maken!

@ Kellox, Wat fijn dat je nu antibiotica heb gekregen! Ik begreep dat het nu weer wat beter gaat met je! Gelukkig zeg! Je heb veel pijn gehad!

Voor alle meiden die misselijk zijn, veel sterkte!
    Ben geloof weer helemaal bijgelezen haha!

Fijne dag vandaag allemaal!

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ mariaatje en Tatty Teddy, wat leuk dat anderen het aan jullie zien! haha ;)

Meiden ik moet ff wat kwijt:
    Ben vandaag echt heeeeeeel onzeker ineens over de zwangerschap :(
    Voel haast geen symptomen en wat me nog het meeste zorgen baart is dat het lijkt of mijn borsten ineens weer wat kleiner zijn juist vandaag! Terwijl ze eerst alleen maar leken te groeien!

Herkent iemand dit? Ben echt bang, denk ook door de mk, want toen had ik ook ineens geen symptomen etc. pfff
    onzekerheid is echt killing zeg.
    Alleen toen had ik natuurlijk ook bloedverlies en krampen.
    Ben zo bang voor een missed abortion oid.

Is echt niet de bedoeling om me aan te stellen maar zit m echt ff te knijpen!
    Hoop dat ik me voor niks zorgen maak!

Misschien is het ook wel dat ik me lichamelijk beter voel ivm antibiotica.
    Maar die borsten kan ik niet verklaren! :(

14. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Mijn zus komt zo met haar gezin op de koffie! En daarna is het werktijd… Fijne dag allemaal!

Groentje: Ik heb je gegevens erbij gezet, ik kon het bericht nog aanpassen. Ik haal geen namen uit boeken, daar staan er echt teveel in! Gewoon idd om je heen en lijstjes op internet…

Kellox toch… Ik snap je heel goed hoor! Maar ik ben echt jaloers op jou dat je er al een hebt gehad en binnenkort alweer mag… Maar vervelend dat je zo onzeker bent… Hopelijk wordt je snel gerust gesteld door een misselijkheidje/vermoeidheid oid… Sterkte.

Jes, fijn dat het wat afneemt, houden zo!

Mariaatje, dus jij laat de combinatie test doen? Spannend hoor hoe ver je bent. Ik ben heel erg bezig met kinderwagens, struin het hele www af. Hihi!

Luna, met tillen had ik er niet zo bij stil gestaan totdat ik het gister las en gister ook nog boomstronken heb lopen sjouwen. Ja we gaan 5-15 sept naar gran canaria, heel veel zin in! We hadden een tube buikzalf van een vriendin gehad en daarom smeert hij mijn buik in, meer voor de lol en de gein hoor…
    Goede tips heb je wat betreft de namen! Om de naam onderaan de trap te roepen en over de namen van de ouders…

15. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    49 april 2008 mama`s

2 april 2008
    cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje
    corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje

4 april 2008
    campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje
    Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje

5 april 2008
    angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje

8 april 2008
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje

9 april 2008
    Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje

10 april 2008
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje

12 april 2008
    mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje
    H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje
    Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje

13 april 2008
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje
    vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje

14 april 2008
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje
    Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje
    Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje
    Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje

15 april 2008
    Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje
    4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje
    sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje

16 april 2008
    pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje

17 april 2008
    adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje
    fay26- ? jaar - ? - 1e kindje
    Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje
    Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje

18 april 2008
    rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje
    Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje

19 april 2008
    joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje
    emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje

20 april 2008
    loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje
    AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje

21 april 2008
    mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje

22 april 2008
    foreverfriend- 31 jaar - ? - ?e kindje
    suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje
    sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje
    Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje
    polly- 31 jaar - ? - ?e kindje
    Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje

23 april 2008
    Jon- ? jaar - ? - ? kindje
    Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje
    Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje

24 april 2008
    Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje

25 april 2008
    Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje

27 april 2008
    Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje
    jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje

28 april 2008
    Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje

29 april 2008
    Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje

? april 2008
    oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje
    Valhalla- ? jaar - ? - ?e kindje

kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam
    Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam
    mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam

Agenda
    Augustus
    27 - mariaatje 1e echo
    27 - polly 1e echo
    27 - Angels 1e echo + intake VK
    28 - Frumpje 1e echo
    29 - Eunice1976 1e echo
    29 - campie 1e afspraak VK
    30 - Tatty Teddy 1e echo
    30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog
    30 - oOMissCOo intake VK
    30 - foreverfriend 1e echo
    31 - adriana1982 intake VK

September
    3 - sangirl intake VK
    3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog
    3 - kellox middag: intake VK
    4 - Corina 1e echo
    4 - Rachelle 1e echo en intake VK
    4 - H25 intake VK
    5 - sab85 1e echo
    5 - fleerpje intake VK
    6 - suzy28 intake VK
    6 - 4catsandagirl intake VK
    6 - Luna echo
    7 - mielenl 2e echo
    7 - jes1 1e echo
    9 - cristel1986 gynaecoloog
    10 - Esjuh 1e echo
    10 - Nikita23 intake VK
    13 - Karin29 1e echo
    14 - Talia intake VK
    18 - H25 1e echo
    18 - Nikita23 1e echo
    18 - emmetje intake VK
    19 - Tessa1981 intake VK
    24 - Corina controle VK

Frumpje je echo staat erbij!

16. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Luna73 ja het gaat nu beter. Hij had geen koorts. Die paarse vlekjes herken ik uit de theorie over hersenvliesontsteking. Gelukkig zijn er niet meer vlekjes bijgekomen dus het valt wel mee. Echt even schrikken.

Kellox. Bij mij is het ook wisselend met de verschijnselen. Heb nog niet eens allemaal wat jij/jullie hebben. Ik had dat ook niet bij mijn vorige zwangerschap. Snap dat jij vanwege een vorige miskraam dit nu denkt. Het verschil is nu wel dat je geen! bloedverlies hebt en dat is het belangrijkste. Blijf genieten het zit wel goed.
    Knuffel van mij.

Groetjes Karin

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He Kellox, ik denk dat het wel goed zit hoor. Je lichaam verandert natuurlijk zoveel. Niet druk maken hoor en lekker genieten.
    Ik heb troouwens regelmatig wat steekjes of zoiets, links onder in m´n buik. Weet een van jullie dit? Nog iets met innesteling te maken? Of gewoon verandering van het lichaam? (ik maak me dus ook wel druk en wil ook super graag een echo)

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Nou meis, daar hoef je niet jaloers op te zijn hoor! ;)
    \Dat was niet bepaald onder leuke omstandigheden! Had steeds belachelijk heftige pijnaanvallen, en die echo was puur om uit te sluiten dat het niet om een BBZ ging. Tuurlijk was dát op zich wel een opluchting, maar 30+ mega heftige pijnaanvallen later lijkt het me niet raar dat ik bang ben dat de baby daar een soort van opflikker van heeft gehad.
    MAar tuurlijk snap ik dat iedereen een echo wilt. Heb er t liefst elke dag 1.
    Maar probeer alleen ff uit te leggen dat het hier dus niet bepaald om een 'ontspannen' situatie ging.
    Ben nu wel hartstikke blij dat die pijnaanvallen sinds gisteren niet meer lijken te komen. ODE aan AB! haha :)

MAar oke, ik wacht gewoon nog ff af, als het de 3e allemaal goed blijkt te zijn, dan is dat voor mij een hele geruststelling, maar die heb ik dan ook wel hard nodig na de afgelopen heftige kl*te weken! :)

19. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Aha Heel herkenbaar. Voel me eigenlijk super buiten mijn duizeligheid om.
    Zelfs mijn man zegt ben je eigenlijk wel zwanger ;)

20. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi

jorntenfemmigje: hoort er allemaal bij. Heb dit afgelopen week nog aan de verloskundige gevraagd. Had ook last van steken en mega rugpijn. Je lichaam verandert. Alles komt op een andere plek te liggen zeg maar.
    Soms voel je dat.

Kan dit toegevoegd worden aan de lijst.
    25 sept intake verloskundige.
    15 okt termijn echo (2de echo)

Groetjes Karin

Deel Deze Pagina