April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou dame sik ga even koken mn man komt zo thuis lunchenen cailynn heeft honger denk ik want die loopt hier met pannen door het huis :(

2. heej dames, kom me ff melden!
    ben er weer...
    maar moet nu alles nog bijlezen!

3. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi simone, hebbie je schilderijtjes al gezien? Ik heb de kleurtjes wat aangepast, niet zo fel gemaakt.

4. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hoi dames!

Mag ik er nog bij? ik ben ook een april mama! namelijk 20 april 2008 uitgerekend van mijn 2e.

Ik kan niet wachten tot mijn verlof ( en ik hoef nog maar 3 dagen te werken!)

Liefs Najet

@Dunya wordt 22 maart 2008 1!@

5. Heej Karin!
    Ik zie ze net ja!
    Erg mooi zeg!
    ben er super blij mee!
    ik pb je zo wel ff over hoe en wat...

6. @Najet: wlekom hier, tuurlijk mag je er bij. mss kan je jezelf ff op de lijst erbij zetten(moet je hem wel ff zoeken)

@Cristel: leuk dat je er weer bent, en wat een mooi mannetje zeg!

wat een leuke foto's van honden en katten kwamen er voorbij...helaas ben ook ik erg allergisch!

Verder ben ik t al weer kwijt eigenlijk(sorry)

Ben vandaag weer wat wezen snuffelen voor assecoires voor in t huis.... en bij mn schoonouders gegeten enzo.... dus weer dagje weg geweest...

7. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik stuur je morgen wel even een mailtje met wat grotere foto's. En gelijk even het hoe en wat met de verzending!

8. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    hee nog een april mamma erbij gezellie

9. is goed!

10. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ff vraagje aan jullie; ray die wordt gelijk aangesteld in een hogere functie als hij zijn examen goed behaald, dat betekend dat we financieel goed vooruit gaan. Nu kan ik dus ipv 3 dagen 2 dagen gaan werken om meer bij de kids te zijn. Nu weet ik eigenlijk niet of ik dit wel wil. Aan de ene kant lijkt me het heerlijk, lekker moederen maar aan de andere kant...je wereldje wordt wel steeds kleiner. Je mist best veel als je maar 2 dagen werkt. Ik ga er nog goed over nadenken, wat zouden jullie doen?

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier ook even een berichtje van mij.

Wow Karin..... ze zijn echt super die schilderijtjes! Geweldig! :D

Cristel, mooi mannetje!

Allerlei lieve huisdieren voorbij zien komen.
    Wij hebben een papegaai, een grijze roodstaart.

Vandaag op controle geweest bij vk. Alles was goed, maar ze wil me snel weer zien, een week vond ze te lang. Moet nu a.s. maandag weer.
    Bloeddruk was netjes. Maar hou echt ontzettend veel vocht vast! Ze is nog steeds bang voor evt. zw.vergiftiging. Vandaar extra controle.
    Moet echt rustig aan doen en evt. bellen bij langdurige hoofdpijn met misselijkheid. Wel fijn die extra controle.
    Word in m'n gezicht nu ook echt opgeblazen, ziet er niet uit! :(
    Ben er nu ook niet zo heel veel meer. Kan het vaak niet opbrengen om te reageren.

Heb de beebiesite weer even gepimpt! Kreeg ik zin in, nadat Cynthia hem ook gepimpt had.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Karin:, Tja.. Das een persoonlijke keuze he... Ik vind zelf dat drie dagen werken teveel is. Dus is ik jou was zou ik lekker twee dagen gaan werken. Je kinderen zijn nu klein en die tijd kun je niet overdoen... Ik vraag me wel af of je veel meer mist als je 2 dagen werkt i.p.v. 3. Ik denk dat dat wel meevalt..

13. Niet meer actief

Hallo Meiden

Christel: Wat een leuk ventje zeg.
    Ben blij dat alles goed gaat.

Karin: Geweldig die schilderijtjes. Ben d'r helemaal verliefd op

Lieve hondjes en katjes zag ik trouwens ook voorbij komen.

Wat erg zeg dat er al een juni-mama is bevallen... helaas krijgt zij hetzelfde drama mee te maken als wij hebben gehad.
    ik hoop dat het met hun meisje net zo goed komt als met de onze.

Jamelia is vanmiddag om 13.30 aangekomen in Enschede
    Ze heeft een goede reis gehad, alleen was er wel erg moe van. Ze moet nu dus een beetje bijkomen en wennen aan de nieuwe omgeving.
    Verder hebben ze de sprietjes vervangen voor een tube (wat de beademing ook heeft alleen dan veel korter) en daar was Jamelia het niet mee eens. Ze heeft in 30 min tijd dat ding er 3x uitgetrokken, dus ze gaan nu kijken of er nog iets anders is wat beter geschikt is.
    Verder weegt ze nu al 1820 gram, ze groeit dus erg goed.

Ben ook nog even naar de prenatal geweest, heb 3 pakjes gekocht (kon het weer niet laten) een speciale fles en speciale drinkspenen, en nog meer slingers...
    Heb straks hele huis vol hangen geloof ik.

Ik ga nog even politie mailen (is nogsteeds niet afgelopen dat drama) en daarna naar bed want moet morgen weer hele dag naar Jamelia

Liefs

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Buddy je hebt me op ideeen gebracht! Ik heb net met de boodschappen een pak mix voor appeltaart en appels meegenomen. Morgen ga ik ook lekker appeltaart bakken mmmm.

Cristel wat een schatje! Wij hebben trouwens dezelfde maxi cosi :D.

Karin tja lastig. Ligt er denk ik ook een beetje aan wat voor werk je doet. Ik ga zelf 3 dagen werken, ik doe kantoor werk en als je er dan maar 2 dagen bent mis je eigenlijk alles en ben je bijna alleen nog maar bezig met bij zien te komen enzo. Maar ja, je moet gewoon doen wat jou het beste ligt natuurlijk en extra geld is altijd fijn natuurlijk :D.

Corina fijn dat de controle op zich goed was, ook wel prettig dat ze je zo goed in de gaten wil houden. Gelukkig schiet het wel echt op bij jou nu!

Sharon helaas is het bij de juni mama niet zo goed gegaan als bij jullie. Wat heerlijk dat Jamelia nu lekker in de buurt is! Wat een lekker eigenwijsje is het toch :D.

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    @sharon wat een goed nieuws dat ze goed is aangekomen in enschede! zal voor jullie een hele opluchting zijn dat je niet meer zo lang hoeft te reizen... en wat groeit ze hard nu zeg!
    helaas heeft t dochtertje van de juni mama het niet overleefd :(

wees maar trots op je kleine vechtertje!

@karin wat een super schilderijtjes zeg, echt helemaal meiden achtig ook ;) voor de zwangerschap schilderde ik zelf ook veel, maar nu nog helemaal niet aan toe gekomen...

ik zou ook zeker 2 dagen gaan werken als je die mogelijk hebt, maar dat is per persoon heel verschillend denk ik. ik ben straks lekker 5 dagen thuis, heerlijk lijkt me dat, ik wil echt niets missen als ze zo klein zijn. werken kan altijd nog...

@corina wat vervelend dat je zoveel vocht vast houdt :( ik heb wel dat mijn enkels ietsje dikker zijn maar ik mag echt niet klagen. wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! t word wel erg spannend voor jou hoor, voor je t weet heb je je beebje in je armen ;)

16. Niet meer actief

Ja ik las het net met tranen in mijn ogen.
    Was erheen gegaan om moed in te praten maar dat kon dus al niet meer.
    Heb er even een berichtje neergezet, dat ook wij van de april-mama's met hun meeleven.

Ik ga nu ff potje janken want het had met Jamelia net zo kunnen aflopen.

Liefs

17. Niet meer actief

Zo ik ben weer beetje uitgejankt...
    Wat erg zeg...

Vraag me af of ze in dat ziekenhuis uberhoubt wel iets gedaan hebben voor dat kleine meisje.
    Ons is gezegd dat ze onder 25 weken niet accepteren... vind het verschrikkelijk dat kindjes die iets jonger zijn de kans niet krijgen.

Helaas is er niks meer aan te doen.

Ik ga naar bed meiden. Morgen gesprek met de arts hier, daarna hond laten enten en chippen, boodschappen doen, komt visite morgen, zaterdag en zondag... dus druk druk druk

Liefs

18. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ach wijffie, ik moest ook zo aan jou denken toen ik het las. Zit hier ook een traantje weg te pinken. Laat je tranen lekker gaan, is ook goed om alles er uit te gooien.

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    sharon ik geloof inderdaad niet dat ze iets gedaan hebben. ze was 24 weken en een paar dagen zwanger en ze heeft een uurtje geleefd. ze was ook heel erg klein, ik geloof maar 375 gram...
    verschrikkelijk wat ze nu meemaken, daar wil je gewoon niet aan denken.

20. dames tot morgen, ga lekker naar mn bedje!

Deel Deze Pagina