hier ook heerlijk weer. zo heb nu eindelijk ff 10 minuutjes om te zitten dalijk ff het konijn naar buiten verhuizen en nog ff de badkamer aan kant maken(mannetje moet eerst nog douchen dus weinig nut om het nu al te doen) en dan hopelijk kan ik me nog ff opfrissen voordat de 1e visite komt
heb er een half uur over gedaan om 3 of 4 pagina's te lezen moet even op gang komen vandaag ik ging vanochtend mijn buik meten en ik dacht dat ik gek werd...3 cm eraf, zat weer op 123 cm hoe ik ook meette meer werd t niet ga ik hier bijlezen lees ik dat ladi der buik ook gekrompen is hahaha maar ik snap er nog steeds niets van missc gefeliciteerd met je mannetje! pastte die de riem? corina gefeli met je 38 weken! lijkt voor mij nog zover weg... hier ook zo'n poets schoonmoeder gelukkig maar want mn eigen moeder doet t niet, die doet t thuis niet eens
even een raar verhaal..terwijl ik dat net zat te typen voel ik opeens nattigheid...lekt gewoon mn rechterborst opeens zo maf
ja dat heb ik ook wel eens sab.. de ene erger als de andere keer.. heb soms eerst een beetje pijn bij me tepel en dan gaan ze lekken haha.. heel maf idd
ik had t rond de 26 weken ofzo ook even maar daarna nix meer..tot nu dus.. nou ja ik ga mn koffiepads maar weer tevoorschijn halen
Ik heb nog geen lekkende borsten gehad Denk ook niet dat ik dat moet missen of wel? Lijkt me wel vervelend
ja zolang je een bh aanheb vind ik het niet erg.. maar het is vervelend als je je slaapteneu aan heb en dan gaat lekken haha..
Ingrid he bah van die klamme handjes klinkt niet echt lekker nee! Esjuh ja precies, als ik het niet apart zet is het straks op haha. En zo levert het nog wat rente op ook . Ik ga er zelf ook niet meer achter aan bij het uwv, ze doen zelf maar iets voor hun geld (heb ik ook genoeg moeten doen bij hun ). Haha Sab jij bent dus ook een beetje gekrompen! Ik snap er ook niks van maar waar ik die centimeter ook heen schoof op 125 nergens op mijn lichaam was het zo breed . Ik ga me morgen weer meten voor de lijst (dan ben ik 37 weken), zien hoe het dan is. Die plotseling lekkende borsten heb ik ook af en toe, dan weer weken niet en dan opeens natte plekken. Hier geen leuke plannen voor het weekend. Schoonmaken met lief op de bovenverdieping en laatste spullen uit de babykamer halen die daar niet horen!
Zo zeg.. Ik kan vandaag niet echt op gang komen.. Ben zo moe vandaag.. Om half een een broodje gegeten,en toen ben ik ff gaan liggen.. Heb gelijk een uur liggen slapen.. En nog ben ik moe...
wat is het stil hier zeg.. iedereen aan het genieten van het weer? IK WIL OOK! ben zo blij over anderhalf uur
Ik heb heerlijk met mn vriendin gegeten vanmiddag, en ff bijgekletst. En toen Esmee op bed lag ff ramen gezeemd en een dutje gedaan! Tis echt heerlijk weer vanmiddag zeg! Wij hebben ook niet echt plannen voor t weekend, ja zondag krijgen we visite van corne zn nicht. En morgen gaan we ff de kinderwagen ophalen... Esjuh: nog effies meid dan heb je verlof!
ohhh heerlijk.. nog 20 min.. Ik hoor net dat me schoonouders morgen langskomen en verder ook geen plannen.. denk dat dit een rustig weekend gaat worden en dan vanaf maandag heerlijk huisvrouwtje spelen
Het is echt rustig hier. Missco: gefeliciteerd met je mannetje. Hoop dat je je niet te druk maakt. Wij hebben vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen. Was wel een raar idee, dat je door een leeg huis loopt, waar straks al onze spullen komen te staan. Morgen gaan we vast een lading dozen wegbrengen, zodat ik volgende week eindelijk een babykamer kan inrichten. Morgen ook nog verjaardag van mijn vader vieren. Zondag verwachten ze heeeeeel veeeeeel regen, dus ik denk niet dat we dan weggaan.