Hey meis, ik had dat in het begin ook steeds, toevallig ook links, en ook een zeurend gevoel. DEnk dat dat idd met de innesteling te maken heeft!
Bedankt voor je snelle antwoord. Ben gelijk gerustgesteld. He, kan bijna wel huilen van blijdschap. Hebben jullie ook last van huilbuien? Ik gisteren zomaar in eens. M'n mannetje vond het wel grappig. (ik huil namelijk nooit)
49 april 2008 mama`s 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 foreverfriend- 31 jaar - ? - ?e kindje suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje Valhalla- ? jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam Agenda Augustus 27 - mariaatje 1e echo 27 - polly 1e echo 27 - Angels 1e echo + intake VK 28 - Frumpje 1e echo 29 - Eunice1976 1e echo 29 - campie 1e afspraak VK 30 - Tatty Teddy 1e echo 30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog 30 - oOMissCOo intake VK 30 - foreverfriend 1e echo 31 - adriana1982 intake VK September 3 - sangirl intake VK 3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog 3 - kellox middag: intake VK 4 - Corina 1e echo 4 - Rachelle 1e echo en intake VK 4 - H25 intake VK 5 - sab85 1e echo 5 - fleerpje intake VK 6 - suzy28 intake VK 6 - 4catsandagirl intake VK 6 - Luna echo 7 - mielenl 2e echo 7 - jes1 1e echo 9 - cristel1986 gynaecoloog 10 - Esjuh 1e echo 10 - Nikita23 intake VK 13 - Karin29 1e echo 14 - Talia intake VK 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 24 - Corina controle VK 25 - Karin29 intake VK Oktober 15 - Karin29 termijn echo @ Karin heb het toegevoegd
Ik heb alle reacties gelezen, maar heb geen tijd meer om te reageren! Ik ga zo lekker naar de ARDENNEN! Met hond, man, vrienden die er al zitten, en hond van vrienden. Lekker even uitwaaien! Ik wil nog wel even op jou reageren, Kellox: Ik heb meer dan een week het gevoel gehad dat ik totaal minder symptomen had. Dit schijnt heel erg normaal te zijn, hoewel ik er ook erg onzeker onder was. Misselijkheid had ik eerst sowieso niet, maar als ik nu 's ochtends niet gelijk kokhalzend een broodje erin prop, ga ik zeker over mijn nek. Het wisselt bij de meesten heel sterk, en vaak per week. Ik denk dat je meer moet letten op buikpijn in combinatie met bloedverlies. Als je dan ook nog eens symptoomverlies hebt, is de kans groot dat het mis is. Maar niet als je gewoon even minder of niets voelt.
Hey meis, I know. probeer het nu ook uit me hoofd te zetten. Het is ook gewoon dat de afgelopen weken zo zwaar waren met al die pijn etc! Heeft me gewoon geen goed gedaan. En daardoor wat meer onzeker Heel veel plezier op de Ardennen meis, geniet ervan!
Ik kan het me ook erg goed voorstellen, leef ook steeds erg mee met je. Vind het gewoon rot dat je juist nu steeds die heftige pijnaanvallen hebt, terwijl het al zo'n onzekere periode is, uberhaupt. Nu ga ik echt weg Daaaaag!
Hallo allemaal, @jes1: wat vervelend, sterkte met afwachten. @mariaatje: spannend die echo morgen! En wij zijn nog helemaal niet bezig met kinderwagens en kamers kijken, komt denk ik wel als we van vakantie terugkomen. @luna73: dank je wel voor je goede tips, super die van beneden aan de trap staan en dan roepen: naam eten, geweldig! @frumpje: ben met vlagen misselijk, maar ik kan nog redelijk goed op mijn benen staan, alleen komt er niet veel uit mijn handen. Schoonmaken en studeren lukt mij nog niet. @tatty teddy: naar mijn mening straal ik nog niet uit dat ik zwanger ben, ik weet het pas een kleine week en ik voel mij niet optimaal, kijk eerder vermoeid uit mijn ogen. Kan er helaas dus nog niet erg van genieten, zal denk ik pas zijn als ik een echo heb gehad, maar dat zal nog wel ff duren. Ga volgende week zondag weg en dan lekker 13 daagjes, we gaan naar 1 van de Griekse eilanden toe. Heb er zin in, hoop dat ik idd lekker kan bijkomen! @Kellox: ben ook ontzettend onzeker en ik kan daardoor ook nog niet goed van mijn zwangerschap genieten. @Tessa1981: dank je wel dat je mijn gegevens erbij hebt gezet! @jortenfemmigje: heb ook last gehad van die steekjes, maar ik weet eerlijk gezegd niet waar het door komt Zo, nu ga ik mij sterk maken om mijn huisje wat aan kant te krijgen. Fijne dag allemaal nog!
nikita veel plezier ! ik kan me goed voorstellen dat jullie uitkijken naar de echo....ik tel ook alweer af naar de volgende! ik duim voor jullie allemaal voor een mooie echo en een kloppend hartje! kellox fijn dat je al een tijdje pijnvrij bent, en probeer te genieten van de symptoom-vrije perioden! ik heb zelf de afgelopen paar dagen last van misselijkheid, aan een kant wel fijn maar aan de andere kant....pffff...had gisteren ook af en toe pijn in mijn buik, dat maakte me wel wat ongerust....dus ik ben net zo`n muts als iedereen hier
Ik weet trouwens wel wat ik ga kopen als ik 'wat verder' ben. Die angelsound. Dan kan je thuis lekker naar het hartje luisteren. Die kun je krijgen bij een abo op kinderen. Dus voor nog minder als de normale prijs heb je én een abo én die angelsound. Dus voor de geinteresseerden onder ons: (het is de 2e van rechts) Zie hier: http://www.zester.nl/zester/b2c/display ... ea=%24ROOT)/.do
whaha bovenstaande link werkt dus niet, dan moet je dus ff kijken bij www.zester.nl En als je daar bij tijdschriften voor gezin klikt, kun je dus op 'kinderen' drukken en daar verder kijken bij abonnementen met cadeau. Wel leuk toch!
dag dames, hier een toekomstige mama. Ik ben nu 5 weken zwanger en ik meld me eventjes hier aan. Maak morgen een banner, maar ik vond het al grappig om me hier al aan te melden.. 8)
ja jij was in het begin enthousiaster dan ik... ik geloofde het nog niet zo ( net als mijn mannetje nu), dus morgen ff naar de HA voor een test en dan weten we het zeker. FLink foliumzuur en vitamines inslaan.. Ik gaf hem gisteren het boekje: Papa voor beginners. En hij wist niet wat hij zag hij zei: Goh, hoe kom je op het idee? Hij begreep het eerst niet, maar later is het kwartje toch gevallen..
Nou ladies, ik baal verschrikkelijk want liep nog heel hard te roepen dat het qua pijn zo goed ging komt me toch weer een aanval opzetten waar je niet goed van wordt! Kl*te gedoe, dat wordt dus toch een doorverwijzing morgen. Was dus gewoon toeval dat het ff 2 dagen goed ging. Had ik 1,5 week geleden ook al eens. Ben ff offline want weet ff niet waar ik t zoeken moet
Ik denk dat de onzekerheid onder ons heel gewoon is, ik heb het nl ook. daarbij komt ook dat ik niet echt symptonen heb, dus dan is het voor je gevoel nóg onzekerder. ik denk dat dat komt dat we in ons hoofd het idee hebben, dat als je zwanger bent, dat je dan kotsmisselijk bent, maar dat hoeft helemaal niet. het kan ook zomaar zijn dat je helemaal niks voelt en nergens last van hebt. onzeker, ben ik helemaal eens, maar ergens ook weer fijn! een kennisje van mij is nu ook zwanger, eind januari uitgerekend en die heeft een week in het ziekenhuis gelegen omdat ze zo ziek was en niks binnenhield. daar zitten we toch ook niet op te wachten denk ik. en dat wachten, wachten, wachten...vreselijk. eerst moet je wachten voordat je weet of je zwanger bent of niet en dan moet je weer wachten totdat je een echo en dus het bewijs hebt. er wordt eigenlijk veel geduld van ons gevraagd he hihihi maar meiden, de testen liegen niet zeggen ze (ik heb zelfs gedacht dat ik misschien wel een kapotte CB digital had haha), dus heb vertrouwen en laten we met zijn allen genieten van het kleine wondertje dat in ons groeit!