April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzit ondertussen weer dancing queen te kijken..
    en een steken dat ik heb onderin mn buik/zij
    wordt er gewoon misselijk van

2. heej sab jij ook weer hier...

3. ook lekker atwt gekeken?

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja en daarna in slaap gevallen :confused:

5. wat een gedoe eej met die damian...echt een eikel...

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Gaaaaaaaaaaaaaaaap, zijn jullie ook zo ontzettend moe?
    Gek gevoel: aan de ene kant zit ik vol met adrenaline en aan de andere kant ben ik doodmoe.
    Vanavond zou de behanger komen, belt ie af. Sterker nog: Ik bel hem om te vragen hoe laat ie komt en hij meldde dat ie het niet meer ging redden :( Nu zegt ie dat ie morgenochtend komt. I'll keep my fingers crossed...
    Zit nu een film te kijken op net 5. Met Denzel Washington (dat vind ik toch wel zo'n lekker ding :oops: )

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik heb hier justin timberlake op staan en zit lekker te balen van een foon gesprek met me moeder.. Ben alleen thuis dus alles lekker hard.. Me vriend is me brommer halen en dat kon nog wel even duren :(

enne sab we zijn al ingehaald.

8. ik kijk nog ff atwt en ga dan mn bedje maar opzoeken.
    Hebben jullie ook last van "opvliegers"?
    Ben telkens door en door nat op mn rug/nek/hoofd...

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Nee, geen opvliegers hier Simone. Lijkt me wel vervelend. Behalve af en toe gekneusde ribben nergens last van eigenlijk. Ik twijfel of ik nog een film ga kijken of dat ik mijn bedje in duik.... Twijfel, twijfel, twijfel...

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey dames..

buik gekrompen ? heb ej wel op de zelfde plaats gemeten....

nou ik ben benieuwd wie de volgende is... om te bevallen bedoel ik he... m9isschein een keer een meisje ;)

nou misschien even en go bericht maar ik zit er echt helemaal door heen... niet vanwege yorgos en cailynn maar visite ik heb dr gewoon totaal geen zin in om elke dag met visite in huis te zitten van 16 tot 22 uur ofzo.. ik kan dat gewoon even niet aan.. er is zoveel geberd de laatse week... en wil ook gewoon even met mn gezinnetje alleen zijn maarja hoe breng je zoiets... mn schoonmoeder komt daelijk weer en ik heb de halve middag lopen janken... omdat ik daar 1 geen zin in heb en gewoon ook even niet aan kan nu hoor... morgen komt de halve familie langs savonds zie daar ook zooo tegenop.. wat moet ik dr nou aan doen... mn man snapt het geloof ik ook niet echt.. het liefst zou ik nu de 2 kids pakken en even lekker een weekje in een hoteletje gaan zitten lekker rustig... alleen dat mn man weet waar ik ben en hij mag ook wel mee ;) maarja dat is ook weer gelijk zo radicaal... wat zouden jullie doen?

nou ga cailynn uit bad halen voordat yorgos wakker wordt

11. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Goedenacht meiden!
    Ben weer eens wakker en dacht omdat ik vandaag niet veel tijd had voor het forum dat ik mooi even bij kon lezen, maar dat valt heel erg mee joh! Ook wel eens lekker hahahhaa!

Cristel, GEWOON ZEGGEN! Dan ben je maar een kreng. Het is jouw kraamtijd! Gewoon afbellen en zeggen dat je het even niet aan kan en er doorheen zit en een nieuwe afspraak maken. Ik neem aan dat ieder gezond denkend mens dat kan begrijpen! En anders maar niet... Maar is JOUW tijd dit!

Heb ook mijn buik even opgemeten 99 cm en ben nu 36 weken. Het kan zijn dat hij is "gekrompen" hoor. Je kindje neemt een andere positie aan waardoor hij iets minder naar voren en meer in de lengte gaat liggen.

Esjuh, het zit er officieel voor je op! Gefeliciteerd met je verlof!

Cynthia, heb je het een beetje vol kunnen houden met de visite?

Sab, heb ook nog geen 1 keer lekkende borsten gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk wel even zou willen gewoon om te weten dat mijn borsten het doen zeg maar ;) Is dat gek?

Simone, JA HEB IK OOK! Ik kan me eigen een ongeluk zweten. Vooral in bed... Echt druppels over mijn lijf. Heb ik normaal echt geen last van. Nou ja, kan het maar kwijt zijn dat vocht toch? Beter dan het vasthouden.

Vanmiddag weer controle vk gehad. Alles gewoon goed. Bloeddruk nog steeds erg laag 100/55. Kleintje lag nog steeds goed en redelijk ingedaald al (en wat doet dat zeer he!?, heb zoveel steken onderin mijn buik).
    Heb je advies opgevolgd Nikita en gezegd dat ik last van hoofdpijn heb, maar ze kon er niet zoveel mee. Als het gepaard gaat met een hoge bloeddruk is het iets anders, maar verder was alles goed dus het is gewoon 1 van mijn klachten waar niet echt een duidelijke reden voor is.

Ook vandaag de laatste keer "samen bevallen" gehad. Was wel weer leuk en vind het vooral voor mijn vriend heel leuk. Is echt een leuke manier om hem er goed bij te betrekken.

Verder weinig te melden. Niet raar denk ik om half 4 's nachts. Ga maar weer even proberen te slapen.

Tot over een paar uurtjes...

12. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    31 April 2008 mama`s

1 april 2008
    corina - 26 jaar - Zeeland - 1e kindje - 28 maart - V
    Bri - 36 jaar - Amsterdam - 1e kindje - 29 maart - V - ?m? denkt zelf te bevallen op 01/04 of 04/04

2 april 2008
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje MEISJE!!!!

5 april 2008
    LaDi - 26 jaar - Noord holland - 1e kindje - G denkt zelf te bevallen op 03/04 of 11/04

8 april 2008
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!!! denkt zelf te bevallen op 29/03 of 30/03

9 april 2008
    Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 30/03 of 06/04
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje - G Denkt zelf te bevallen op 21/03 of 16/04
    Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje - MEISJE!!!!!!! denkt zelf te bevallen op 04/04 of 16/04

12 april 2008
    adriana82- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 11/04 of 14/04

14 april 2008
    4catsandagirl- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 02/04 of 12/04

15 april 2008
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje - V denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04
    oOMissCOo- 20 jaar - Aalten - 1e kindje- JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 29/03 of 07/04
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04
    valhalla- 25 jaar - Zeeland - 1e kindjeMEISJE!!!!
    Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje- JONGEN!!!

16 april 2008
    Marleen1979- 28 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - JONGEN!!!

17 april 2008
    H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing

18 april
    Booky - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing denkt zelf te bevallen 02/04 of 12/04

19 april 2008
    emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje

20 april 2008
    AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 23/04 of 01/05

21 april 2008
    Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje Verrassing

22 april 2008
    Fleerpje27 jaar, noord-holland, 1e kindje, verrassing!

23 april 2008
    Jorntenfemmigje-25 jaar - Harlingen - 1e kindje - V denkt zelf te bevallen op 10/04 of 17/04

24 april 2008
    Tessa1981- 27 jaar - Noord-Holland - 1e kindje-Verrassing

28 april 2008
    aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V
    kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje-Verrassing Denkt zelf te bevallen op 20-4 of 29-4.

30 april 2008
    8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje - JONGEN!!!
    BoGi- 24 jaar - Friesland - 1e kindje - G denkt zelf te bevallen op 20/04 of 06/05

8 jongens
    9 Meisjes
    11 Verrassingen
    3 Geheim

bevallen

angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa
    Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio
    Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqeamo
    Kellox- 10 maart2008 - Dano

Agenda

Maart
    17 - Bri vk 12.15u
    17 - Bri fysio 13.00u
    17 - Simone vk 13.00u
    17 - sab85 vk 16:00
    18 - Kwebbel vk 09.15
    19 - AstridvD vk 14.45
    20 - LaDi VK 10.20 uur
    21 - Kili info middag ziekenhuis bevalling.
    21 - Adriana vk 14:45
    25 - Kwebbel gynaecoloog 13.30
    25 - oOMissCOo VK
    25 - Femmigje vk 11.00 uur
    27 - Dolphin VK 8.50 uur
    31 - sab85 vk 14:00

APRIL

10 - Dolphin VK 20.10 uur

Verlofdatum

13 maart - Tessa1981 met verlof! - 6 weken
    17 maart - Aprilmama met verlof!
    17 maart - Kellox met verlof! - 4 weken
    17 maart - Esjuh met verlof! - 4 weken
    14 maart - Kili met verlof- 6 weken
    21 maart - Femmigje met verlof - 4 weken
    21 maart - Booky met verlof - 4 weken
    1 april - Cynthia met verlof
    2 april - BoGi met verlof!

Buddy's:

Femmigje - Tessa
    oOMissCOo - LaDi
    Mielenl - Nikita23
    Simone79 - Sab85/Corina
    Sab85 - Cristel1986
    Esjuh - Corina
    Kellox - Adriana82
    Kili - AstridvD

Buikomvang race!

Wie doet er mee met de race?
    Buikie meten en ff op goede volgorde zetten!

1. Astrid 1m 37 cm ( bijna 34 weken)
    2. Simone 1m 29,5 cm (35 weken)
    3. Sab 1m 26 cm (36 weken)
    4. Ladi 1m 25 cm (36 weken)
    5. Corina 1m 21 cm (36 weken)
    6. Kwebbel 1m 18 cm (33 weken)
    7. Bogi 1m 14 cm (32 weken)
    8. Bri 1m 14 cm (36 weken)
    9. Cristel 1m 13 cm (38 weken)
    10. Esjuh 1m 11,5 cm (34 weken)
    11. Wuppie 1m 10 cm (34 weken)
    12. Emmetje 1m 10 cm (34 weken)
    13. Ingrid 1m 08 cm (34 weken)
    14. Femmigje 1m 5 cm (33 weken)
    15. Dolphin 1m 03 cm (32 weken)
    16. 4cats 1m 03 cm (35 weken)
    17. Missc 1m 02 cm (35 weken)
    18. Adriana 0m 98 cm (36 weken)

Aprilbuikjes

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

HIer nog een nachtbraker. Pfff voel me echt verrot, zo'n onwijs last van maagzuur kon gewoon niet meer in bed blijven, zat toch recht overeind. Zit nu maar ff aan een kopje thee hopelijk gaat het zo beter, dan ga ik weer lekker slapen, ben moe!

Cristel ik zou het ook gewoon zeggen hoor! Kan me goed voorstellen dat je weinig behoefte hebt aan zoveel mensen.

Simone ik heb wel dat ik 's nachts behoorlijk lig te zweten af en toe!

Adriana fijn dat alles bij de VK goed was. Hoop dat jij inmiddels weer lekker ligt te slapen.

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Jeetje Adriana en LaDi wat balen dat jullie niet konden slapen zeg. Hoop dat jullie alsnog je rust hebben gevonden.

Ik heb het ook het zweten snacht's zo vies nat kan je worden. Het zijn bij mij vooral me benen dan.

Cristel ik zou het ook gewoon zeggen hoor.. Me moeder ja uitgerekend zij doet nu al moeilijk omdat ze denkt dat ze niet welkom is.. ik heb dr alleen aangegeven dat ik moe ben en geen visite dit weekend en van de week savonds wil. Jammer dan dat ze het niet begijpen hoor. Je moet nu aan jezelf denken en je heb je rust hard nodig denk als ik je zo lees.

Verder weet ik even niet meer wat ik wou zeggen.. Ja Goeie morgen haha.. dus bij deze :D

15. Goeiemorgen dames,

Weer 2 nachtbrakertjes zag ik..
    Ook ik was vaak wakker maar geen puf om naar beneden te gaan voor mn laptop.
    Dus maar n boekje gelezen...
    Ben nu al weer een uur eruit, al gedouchd aangekleed en al...

@Cristel: meid je moet t gewoon ff duidelijk maken dat je niet iedere dag visite wilt. Het is jouw kraamtijd waar je van hoort te genieten.
    Ik doe dat standaard hoor, gewoon 3 avonden geen en 4 avonden wel visite.
    Tis goed. Je hebt ook nog een leven met je gezinnetje!

@Missc: hoe is het met je na de drukte van gister?
    Volgens mij slaap jij wel een halve dag vandaag!

verder heb ik weinig te melden....
    Zometeen boodschapjes doen en strax de kinderwaagen halen....

Fijne dag vandaag!

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey simone jij ook al wakker.. Heb je nog atwt gekeken?

17. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

@ LaDi & Adriana: Ook hier zat ik om 4.30 al beneden om wat te eten... Had even online moeten komen, hadden we zo een paar pagina's vol gehad :). Maar ben daarna weer lekker mijn bedje ingedoken tot iets over 8. Manlief ligt nog lekker te slapen, laat hem maar lekker liggen, want het is een drukke tijd voor hem nu met het huis! Hoop dat jullie ook nog wat uurtjes slaap gepakt hebben.

@ Cristel: daar ben ik ook zo bang voor dat ik dat straks ook zal hebben (ken mezelf, dus... :)). Sowieso wil ik de eerste 1 a 2 weken helemaal geen visite, behalve de echt naaste familie (ouders, broer/zus en 1 tante). Eerst maar eens een beetje wennen aan elkaar. Daarna proberen we zoveel mogelijk mensen tegelijk te doen, waarschijnlijk gewoon alleen in het weekend. Dus niet iedereen apart, maar gewoon groepjes mensen. Een kraamfeest zie ik ook niet zo zitten namelijk vanwege de drukte, maar misschien verandert het nog. Probeer anders om per week een max. te stellen aan het aantal mensen op bezoek en als je je niet goed voelt, bel je het alsnog af! Misschien heb je er wat aan en zou je ook wat meer tijd voor jezelf kunnen claimen?! Wel jammer dat uitgerekend je man je niet begrijpt.

@ Adriana: hier ook geen lekkende borsten en zou ook wel eens willen checken of de mijne het doen :) Gisteren zo'n "sexy" voedingsbeha gekocht bij Prenatal. Wat een afgrijselijke dingen zijn dat.... Heb opeens cup D, terwijl ik 1.5 jaar geleden cup B had....

@ Esjuh: Balen van je moeder. Probeer je er niet te druk om te maken (al is dat makkelijk gezegd van mij...)!

Voor de rest heb ik weinig terug gelezen; hoop dat alles ok is met iedereen! Ga vandaag de 2e en 3e ronde doen van kleertjes en spulletjes wassen. Gisteren al de 1e ronde gedaan, een hele wastrommel vol. Echt leuk om die ienieminisokjes op het wasrek te zien hangen :). .

Iedereen een goed weekend gewenst met hopelijk lekker weer (al ziet het er nu niet zo mooi uit). Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik ga vandaag dus babyspullen wassen en het huishouden doen (bleehhhh!). Daarna met manlief naar de bouwmarkt, waarschijnlijk nog even naar het ziekenhuis en daarna nog even manlief supporten tijdens het klussen in het nieuwe huis. Morgen wil ik uitslapen (of het lukt weet ik natuurlijk niet!), 's middags komen er 2 vriendinnen langs en de rest van de dag ga ik verder een beetje uitrusten.

18. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Emmetje, succes met het huishouden!

Simone, leuk de kinderwagen halen! Ik heb hem al een tijdje in huis. Ik verwacht natuurlijk mijn eerste dus af en toe ben ik net weer een klein kind die even met de kinderwagen wil spelen hahahahah!

Ladi, jij ook dus zo wakker gelegen. Ik heb nog wel even kunnen slapen maar ben nu dus alweer een tijdje wakker. Ga vanmiddag wel weer even liggen.

Verder ga ik vandaag en morgen niets bijzonders doen. Ben veel te moe iets te ondernemen en krijg eindelijk een keer geen visite dit weekend.
    Waarschijnlijk kom ik zo nog wel even online...

19. jaja heb t volgehouden! ;)

20. Heb net ff de ooievaarszegels geplakt.
    en boven gestofd en de wc uitgedaan.
    Nu zo hier beneden nog ff....

Deel Deze Pagina