April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. en dat was net berichtje 1800!

2. Goedemorgen..

Gatsiedarrei voel me nog steeds niet helemaal toppie.. Gister onwijs veel last gehad van mijn darmen, krampen en diarree.. En voelde me echt een beetje ellendig..

En nu.. Heb nergens zin in.. Volgens mij is die kleine ook langzaam aan het indalen, want af en toe drukt het flink op mijn bekken, en soms doet het ook wat zeer.. Maar ik was door de gyn donderdag al gewaarschuwd dat dat kon idd..

Wij hebben hier ook al nagedacht over de kraamvisite, en ik ga waarschijnlijk heel streng over komen dan, maar mensen MOETEN zowiezo bellen voordat ze langskomen, en ik wil alleen kraamvisite 's morgens tussen 10 en 12, en 's middags tussen 15 en 17. En dan wel, als ik 's morgens visite krijg, dan niet ook 's middags.. Beetje afwisselen.. Dus dat wordt de kalender bij de telefoon leggen..

's Avonds wil ik de eerste tijd geen visite, ja de opa's en de oma's, en dan nog aan het begin van de avond. Klinkt heel onvriendelijk, maar wij hebben onze rust dan nodig, en dan wil ik niet om tien uur 's avonds nog visite de deur uit hoeven werken.. Nee, als de opa's en oma's langs willen komen, prima, maar dan is het om half negen echt gebeurd..

Die vrouw die de intake bij ons deed voor de kraamzorg, die vond het juist heel goed dat ik die tijden zo wil aanhouden.. Ook voor onze rust..

Verder vandaag geen plannen misschien vandaag of morgen ff de envelopen schrijven, en de postzegels plakken, dan is dat ook klaar....

Fijne zaterdag!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb vannacht ook weer zo slecht geslapen.. Ik zie dat ik niet de enige ben. Eerst kon ik niet in slaap komen en toen dat eindelijk lukte werd ik steeds wakker. Dan weer buikpijn (bij mn liezen) dan weer krampen... Ik heb uiteindelijk maar even liggen puzzelen... Sudoku..

@Christel, ik zou het ook gewoon aangeven hoor, dat je even geen visite wilt! Het is jouw kraamtijd en het is belangrijk dat jij je daar niet ongelukkig door gaat voelen.

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Zo heb lekker tot 12.00 uur geslapen vanochtend, was ook wel nodig moet ik zeggen.

Esjuh hier inderdaad ook mijn benen die erg zweten, maar ook mijn borst verder eigenlijk niet.

OVer de lekkende borsten, dat was hier al een tijdje niet meer maar de afgelopen nachten is het elke nacht aardig raak.

Adriana gelijk heb je, lekker rustig aan doen hoor. Gefeliciteerd trouwens met je 36 weken!

Ingrid vervelend zeg dat je je nog zo naar voelt.

Marleen ook al zo'n slechte nacht gehad dus, vervelend he!

Verder hier vandaag 37 weken! Toch wel een hele magische grens :D.

5. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier nog eentje die heel slecht heeft geslapen :rolleyes: .
    Was een vermoeiend nacht,de baby lag tegen mijn ribben aan ,lag gewoon niet lekker,en werd opeens wakker omdat ik op mijn buik lag en de baby voelde schoppen.

Cristel,daar maakte ik me dus ook zorgen over ,de kraamvisite.
    Daarom hebben wij gekozen voor 5 dgn kraamzorghotel en de bezoek komt wel als ik thuis ben.

Ik las op de bijsluiter van de medicijnen voor bloeddruk dat je geen borstvoeding mag geven,vindt ik wel balen ,wilde deze keer echt voor gaan.

Het lijkt mij ook gezellig om zo meteen door te gaan met de mama s op deze forum. :)

Ally

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Adriana gefeliciteerd met je 36 weken en LaDi jij met 37 weken :D je zit in de safe zone :D

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jeetje, allemaal slechte slapers vandaag! Hier ook één, maar moet wel eerlijk vertellen dat ik veel te laat naar bed gegaan ben... Daarbij komt mijn man 's nachts thuis van werken en daar wordt ik ook altijd even wakker van en dan duurt het weer even voordat ik slaap. Als de behanger straks weg is ga ik nog even lekker liggen.

Cristel: Jij bent het belangrijkst hoor, op dit moment, en niet je familie. Je bent nog geen eens twee weken geleden bevallen! Laat je niet gek maken, je hebt een behoorlijk druk gezinnetje nu hoor.

Ingrid, wat balen dat je je zo rot voelde! Ik heb het een dag of twee geleden ook gehad, denk dat het alles met het indalen te maken heeft (hoewel die van mij af en toe weer vrolijk terug duikt en ik ineens weer een hoge buik heb :confused: )

Adriana: Maar je vk weet er nu in ieder geval van. En misschien is het geruststellend dat het verder niks betekent toch?

Volgende week nog een drukke week hier, en dan hoop ik toch wel een beetje rust te kunnen pakken nog voordat die kleine er is.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hey dames!
    goeiemorgen voor mij hahaha.
    kom net uit bed vallen, en dat was een eind :confused: (gisteravond heeft ff wat visite geholpen met het bed op klossen zetten :))
    Doodeng zo hoog :(

gister was echt meeeeega druk.
    toen de 1e lading visite weg was zei harmen van ga maar even liggen de volgende lading komt pas tegen 8 uur.
    ik lag nog geen kwartier, stond zn broer met de kids op de stoep, dus dat tussendoor rusten ging ook niet door :(

maar heb het volgehouden en net lekker tot half 1 geslapen :D
    vanmiddag komt mn neefje met zn vriendin ff langs nog en vanavond moeten we naar de kerk voor een of ander paasconcert waar mn schoonmoeder aan mee doet. :(
    maar harmen heeft me al beloofd dat we daarna HELEMAAL NIKS gaan doen...heeeeeeeeerlijk!

sorry voor het ego berichtje maar van wat ik het teruggelezen is niks blijven hangen :(
    behalve dat ik nu elk moment dus smsjes kan gaan ontvangen van mn buddy :D

dames met weekje erbij, van harte!

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik maak me ook wel zorgen om de kraamtijd.. Vooral over de borstvoeding. Het lijkt me zo lastig om kraamvisite en borstvoeding te combineren.. Ik hoop ook niet dat we dan nog wéken visite krijgen. Ik ben altijd erg gesteld op mn privacy en wil graag ook tijd voor mezelf en ons gezin hebben... Een kraamhotel hebben we hier in de buurt niet dus dat is geen optie.

@LaDi: Ja, die 37 weken zijn inderdaad wel een mijlpaal. Lijkt mij ook wel. Ik kijk daar ook naar uit.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Misco: Nou, je hebt zeker een zware dag gisteren gehad dan.. Dan ben je het vast helemaal zat aan het eind van de dag..

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    en of ik het gehad had vanacht :(
    en toen moest ik ook nog eens op dat meeeegahoge bed gaan slapen.
    ben zoooo bang dattie nie stabiel staat he :(

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, daar zat ik ook al aan te denken.... De gedachte dat het bed niet helemaal goed staat en in elkaar zakt.. Maar zal wel meevallen hoor! Ik ga ons bed in week 37 omhoog doen denk ik. Dat is het logeerbed dus ik hoef daar nog niet echt op te gaan slapen. Is alleen maar voor de bevalling.

13. heej heej,

tis allemaal wat met de kraamvisites!
    Wat dat betreft vind ik t wel fijn dat we nu kraamfeest doen als we verhuisd zijn.
    Maar bij Esmee deden we ook gewoon om de dag savonds visite, en we hebben op t kaartje gezet tot 21u savonds.
    Je moet echt aan jezelf denken hoor....das veel belangrijker als visite.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik vind et nog niet echt geweldig staan maarja...
    et zal wel wennen hahaha

15. ja das zeker wennen die hoogte!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihihi wiebelbed :)

17. haha
    ben benieuwd wat Esmee er van vind als t hier staat.
    Maandag gaat het hier omhoog!

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Mijn man is nu ook even informeren of het mogelijk is om kratten te lenen bij de plaatselijke supermarkt voor het geval de bedverhogers/steunen niet passen.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    de hond wou er gisteravond op...neemt een aanloop en springt er keihard tegen aan!
    super zielig.

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ally dat je nog op je buik kunt liggen joh! Dat krijg ik echt niet meer voor elkaar.

Nikita de behanger is dus wel gekomen vandaag, gelukkig maar!

Jeetje buddy wat een drukte allemaal, gelukkig maar dat je lekker uitgeslapen hebt. Ja je moet vanaf nu je telefoon maar in goed in de gaten houden :).

Marleen als ik een voeding moet doen en er is visite, dan gaan ze maar even naar de woonkamer of ik ga naar de slaapkamer ligt eraan waar we zijn. Heb er echt geen behoefte aan om dat te doen met allemaal mensen om me heen. Zeker in het begin.

Ik ga zo trouwens mijn buik weer ff meten en de lijst aan passen!

Deel Deze Pagina