@ Kelly, ja net als bij het NOD forum de testmarathons, gaan wij bevallingsmarathons inlassen! @ Sab, ja al gekeken ja.. Vond er niet echt iets tussen zitten wat ook nog handig is voor het geven van borstvoeding. Ik denk dat ik dan toch maar echt de stad in moet.. En had het zo graag vanuit mijn luie stoel gedaan
Baby heeft weer de hik! Ik vind dat een beetje zielig... Hij heeft zo vaak de hik en ook zo lang achter elkaar. Is toch irritant!? Als ik zo vaak de hik zou hebben zou ik gek worden!
ik heb ook zon kleine hikker , wel 3 of 4 keer per dag ze hikt dan zo snel achter elkaar, vind t ook altijd zo zielig en t duurt wel 5 minuten of langer, ik zou der gek van worden op t moment heb ik heel de tijd pijnlijke steken onderin mn buik en kramp, kan t niet echt uitleggen. enige wat ik kan bedenken is dat ze aan t indalen is? nou ja terwijl ik dit zit te tikken heeft ze ALWEER de hik haha
ja vervelend he die steken, heb t sinds vanmiddag, kan bijna niet rechtop staan ook even deed t zon pijn dat ik dacht t zal toch geen wee zijn maar t lijkt meer op indalen , heb ook echt last van mn heup en bekken. kan zo snel ook geen andere winkels bedenken en als ik t al niet weet...
Ja hahahahaha dat zegt wel wat hahahaha! Ik heb er ook heel veel last van hoor, die steken. Ik heb het sinds donderdag. Maar wat ook zeer doet, zijn zeg maar de spieren in mijn liezen. Dacht ook heel even aan een wee donderdag!
Ik ga lekker naar bed! Tot morgen... Weltruste (voor diegene die nog zo gek is om nog online te zijn of te komen )
Hier ook een regelmatige hikker 'K heb net maar uit verveling de box in elkaar gesleuteld, staat leuk in de nieuw behangen kamer! Gelijk maar de woezel en pip boxkleed met van die speelbogen erboven erin gelegd, net echt, nu alleen de baby nog. Ik ga nog even zappen, ben nog niet moe...
Nee, dat dacht ik wel. Althans, er zal vast nog wel iemand wakker zijn maar dan niet zo gek om achter de comp te kruipen...
Hey allemaal, @ Kelly: goed wat van je te horen! Super dat je nu lekker thuis bent, al schrok ik wel van je berichtje dat je op het randje hebt geleefd. Gelukkig heb je dat zelf niet geweten he?! En nu lekker genieten van je kleine mannetje! Heb je even een uitnodiging gestuur op hyves, want kan de foto's niet zien... @ Adriana: was je nu alweer wakker vannacht?!?! Balen zeg... @ Sharon: Super dat het zo goed gaat met Jamelia. Ben wel weer benieuwd naar de nieuwe foto! @ Corina: hoe is het met jou? @ de indalertjes : ik had dat vorige week ook die steken, pijn in mijn heupen/bekken en soms een regelmatig (iedere 5 minuten) onrustig gevoel in mijn buik, maar nu niet meer... Volgens mij is de mijne weer omhoog gekomen ofzo...? Soms voel ik het heel erg onder in mijn buik, dan weer bovenin... Sterkte in ieder geval allemaal, beetje rustig aan doen dan maar vandaag, nietwaar?! Vanmiddag komen er 2 vriendinnen langs. Omdat we gisteren zowat de hele middag in bouwmarkten hebben rondgelopen (en ik ook gezeten ) is er van het huishouden niet veel terecht gekomen. Ik moet dus zo echt aan de slag (bleeehhhhh!).... Kom vanavond nog wel even kijken hier.
hey lieve meiden even een berichtje van mij persoonlijk, gisteren zijn Nagéamo en ik eindelijk thuis gekomen ondanks dat hij prematuur is heeft hij het geweldig gedaan in het ziekenhuis en nu ook thuis het is een superlekker mannetje die eet slaapt en verder soms om zich heen aan het kijken is zijn ontslaggewicht was 2270 gram en 47 centimeter de bevalling kwam ondanks alles nog als een verassing dinsdag 4 maart werd ik in het ziekenhuis opgenomen met pijn in mijn buik, zij en rug hele rare pijn die vergelijkbaar is met een wee op het hoogtepunt alleen ging deze wee niet weg, in het ziekenhuis konden ze me geen pijnstilling geven omdat ik zwanger was en zo heb ik met veel pijn gelegen, er zijn overal foto's van gemaakt bloed onderzocht wat bleek op toch een ontsteking maar waar niemand die het weet, donderdagochtend weer niet geslapen hebben ze me toch een pijnstilling gegeven omdat ik totaal uitgeput en uitgedroogd was de middag erop kreeg ik een echo en bleek er geen vruchtwater meer te zijn daarop werd besloten om de volgende dag in te leiden, vrijdagochtend ben ik ingeleid alleen was ik zoo uitgeput dat ik de weeen absoluut niet op kon vangen en ik in paniek raakte nooit heb ik om pijnstilling gevraagd nu na 3 weeen al en ook gekregen, Nagéamo werd om 15.15 uur geboren en deed het gelijk geweldig apgarscore 9.9.10 geweldig, en toen kwam de placenta niet na 1 uur en 1200ml bloedverlies werd ik met spoed naar de ok gereden ik schijn gezegd te hebben dat ik sterretjes zag en dat het plafond aan het dansen was, halverwege naar de ok verloor ik het bewustzijn en op de ok stopte ik met ademhalen, al met al vrij heftig maar ik heb er niets van meegekregen nu wil ik natuurlijk ook nog christel en kelly feliciteren met hun zoontjes, hoop dat alles goed blijft gaan met jullie kleintjes en dat ze snel naar huis mogen de komende tijd moet ik alles nog een beetje door gaan lezen ook wil ik jullie bedanken voor jullie lieve woorden mijn vriendin samantha heeft alles voor me uitgeprint en heb dus in het ziekenhuis alles al kunnen lezen dit komt allemaal samen in een boekje voor Nagéamo ladi jij nog bedankt voor je kaartje ik heb hem ontvangen lieve meiden lang verhaal maar spreek jullie gauw weer groetjes nathalie
jetje nathalie, wat een heftig verhaal zeg. Gelukkig is alles goed gekomen. Wat een prachtige knul hebben jullie! Lekker genieten nu! Esjuh ik heb een andere naam gebruikt: kto75 is wat korter, als je begrijpt wat ik bedoel.
Jeetje Nathalie.. wat een verhaal zeg! .. Wat wel heel fijn is dat jullie nu beide thuis bij jullie gezin zijn heerlijk genieten van elkaar en hou je rustig meis.. Hier gaat het nu weer wat beter gelukkig. Ben net wakker en heb lekker gegeten net. Ik ga zo maar wat in huis doen voor ik weer instort. karin ik moest ff denken maar ik snap hem haha.. sorry ben nog niet wakker. Iedereen een fijne dag vandaag
Jeetje nathalie wat een verhaal meid! Wel erg lekekr dat jullie al lekker thuis zijn en dat het zo goed gaat met de kleine man. Geniet lekker van elkaar en de rest vt gezin....
nathalie fijn wat van je te horen, wat goed dat jullie al thuis zijn! ook al zon heftig verhaal weten ze nu nog steeds niet waar de pijn vandaan kwam? nu lekker genieten he van jullie mooie mannetje! hij heeft zeker wel 4 hele trotse grote zussen?