April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Nee, dus we gaan je nu maar mamaatjevan5 noemen..., of heb je liever mamaatjevan4+1?
    Gelukkig dat jullie thuis zijn en dat het zo goed gaat!

2. Bri

Bri Niet meer actief

Kelly, lekker dat je naar huis mocht! Als jij denkt dat je daar beter herstelt, is dat toch gewoon de fijnste plek om te zijn. Je hebt het wel heeeeel spannend gemaakt. Maar wat een mooi resultaat (heb zelf geen foto's gezien, maar iedereen hier is erg enthousiast over je kereltje).

Ally: moet je die pillen voor je bloeddruk na de bevalling nog steeds slikken? Ik zou het wel even bespreken met je gyn/vk, dat je graag borstvoeding wilt geven, misschien kunnen ze er een oplossing voor bedenken.

Sharon: op naar de 2 kilo! Wat doet zij het goed, en wat heerlijk dat je nu zo vaak bij haar kunt zijn. Dan gaat het vanaf nu vast helemaal snel: voor haar is er toch ook niets fijners dan vaak bij haar mama (en papa) te zijn!

3. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen! Ben nu pas wakker! Wat superlekker een keer na al die gebroken en ellendige nachten.

Natalie, Pffff! Echt heftig! Gelukkig zijn jullie beiden nu thuis, maar hoe voel je je nu? Maar wat heb jij een prachtventje zeg. Zoveel haar ook! Echt mooi!

Emmetje, succes met schoonmaken en veel plezier met je visite!

4. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Bri, voor jou wordt het ook wel erg spannend nu he!? Zie ineens dat jij zomaar de 38 weken gepasseerd bent....

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ja, het komt zeker dichtbij! Ik vind het zo raar dat je niet weet waarnaartoe je aan het aftellen bent... Onder de banner staat dan 'nog 13 dagen' maar het kan ook vandaag beginnen, of nog een week of 3 a 4 duren.

6. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Afgelopen donderdag is een kennis van mij bevallen. Ze was 26 maart uitgerekend en het is haar eerste kindje! Dan denk ik: dat wil ik ook! Twee weken eerder...
    Dat aftellen is inderdaad lastig.. Ik tel toch af naar de uitgerekende datum, ga er vanuit dat het langer duurt, maar hoop erop dat het korter duurt!
    Lekker vaag he!?

7. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Wil je wel nu al bevallen? Of mag het van jou ook nog wel 2 weken duren?

8. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Fleerpje wat fijn dat alles goed is en je gewoon bij de vk kan blijven.

Kelly wat fijn dat je weer thuis bent al zal je natuurlijk veel in het ziekenhuis zitten bij je kleine man. Jeetje dat is wel ff schrikken zeg dat het zo erg met je was, maar inderdaad maar niet teveel over nadenken. Gun je lichaam wel de tijd om te herstellen, het is nogal wat wat je meegemaakt hebt zeg. Super dat jullie kleine Dano het zo goed doet! En wat een prachtventje!

4cats fijn ook weer wat van jou te horen. Denk je ook wel een beetje aan je rust? En gefeliciteerd met je 36 weken!

Sharon ook weer fantastisch nieuws over Jamelia! Super dat ze het zo goed doet!

Jeetje Nathalie bij jou is ook echt wel heel heftig geweest he. Wat een verhaal joh! Fantastisch dat jullie inmiddels weer lekker thuis zijn. Jij zou vandaag natuurlijk 37 weken zijn geweest, gek idee hoor! En graag gedaan hoor ;).

Hier vanacht lekker door kunnen slapen, waren ook pas om kwart over 2 thuis dus was toen ook wel lekker moe :D.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Nou, het liefste zou ik toch nog een weekje of 2 wachten, maar als het vandaag of morgen zover is, raak ik er niet meer van in paniek of zo.
    Ik moet wel zeggen dat ik wat meer pijntjes krijg, met name rug en bekken beginnen mij in de weg te zitten, maar het is allemaal nog goed vol te houden.

10. Bri

Bri Niet meer actief

Hallloooo LaDi, half twee pas thuis? Waar haal je de energie vandaan.... heerlijk hoor! ik hoop dat je een leuke avond/nacht hebt gehad, en dan ook nog zo lekker doorgeslapen!

11. Bri

Bri Niet meer actief

kwart over twee zelfs... (slecht geheugen he)

12. Bri

Bri Niet meer actief

't is weer stil hier...

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja we waren naar vrienden die hier om de hoek wonen. Was erg gezellig. Ik had wel nog een uurtje geslapen voor we weg gingen omdat ik die nacht zo slecht had geslapen. Na dat dutje ging het wel goed eigenlijk :D.

14. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ben ik weer, ik ben om 12 uur mijn bed weer ingestapt. Ben zo moe....
    heb ook nog steeds last van diarree, al bijna een week. Zit op dit moment niet echt lekker in mijn vel. Wel verwarrend want de VK zei als je je niet lekker voelt moet je bellen ivm zwangerschapsvergiftiging. Maja wat is niet lekker. Ik heb nergens pijn ofzo.

Ik heb net even een prak zuurkool gegeten en een bakje yogurt, smaakte goed. Gaan jullie nog wat doen vandaag? Ik ga zo maar even douchen denk ik , als ik fut heb. Mijn zwager komt ook nog langs met kids, blehhhhh daar heb ik helemaal geen zin in. Maja ray heeft het zo afgesproken is ook weer zo lullig he. Nou ga even wat fut bij elkaar schrapen. ;)

15. hier echt een rottdagje...

Esmee is niet te genieten.
    Zit al de halve dag iedere keer voor straf op dr kamer.
    Maar is van alles aan t uithalen...
    Toen ik dacht dat ze sliep heeft ze met lippenstift de spiegel/muren/bad onder gesmeerd
    En de 2e keer met tandpasta de spiegel weer onder gesmeerd.

Word er een beetje moedeloos van!

HELLUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

16. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ooohhh simone, wat een stoute meid heb je daar. Weet hoe je je voelt hoor.

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohhh simone dat meen je niet.. wat erg zeg..

En karin wat naar dat je je zo naar voelt. Zou toch gewoon de vk bellen hoor als je zo twijfeld.

18. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ondertussen voel ik me weer wat fitter, ik heb wel om de 5 min harde buiken maar goed dat ben ik we gewend he. Dat is wel balen dat ik niet meer kan vertrouwen op mijn lichaam. Ik denk toch steeds, niks aan de hand. Is wel wat voor mij om op het laatste moment aan de bel te hangen.

19. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben ook weer eventjes terug, heb net lekker liggen slapen. Dat moet ik echt iedere dag wel doen, een of twee uurtjes slaap halen, anders red ik het niet.

4cats en simone, wat vervelend dat jullie zo'n rotdagje hebben. morgen weer beter dan maar he!
    (enne, als je vk zo expliciet zegt dat je moet bellen als je je niet lekker voelt, moet je het misschien toch even doen. liever 's middags dan vannacht, denk ik, voor haar!)

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben er ook even.....

Kelly en Nathalie fijn om weer wat van jullie te horen!
    En fijn dat jullie en de kleine het goed maken.

Hier gaat alles goed, wel erg moe steeds!
    Morgen weer terug op controle.
    Zo meteen ff de box in elkaar zetten.

Deel Deze Pagina